Geniet ervan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een fruitdrankje gemaakt, lekkah.
Peer en mandarijn.. Gewoon het fruit wat op moet eigenlijkquote:
Thaaaaaaaanksiequote:
Peer vind ik ook alleen lekker in een sapjequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Peer en mandarijn.. Gewoon het fruit wat op moet eigenlijk
[..]
Thaaaaaaaanksie.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peer vind ik ook alleen lekker in een sapje
Inderdaad, wij hebben nu zo'n super-de-luxe keuken machinequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Peren zijn vervelend.. ik koop ze vaak met de gedachte van 'OOH PEEER LEKKEEER!' en dan eet ik ze niet want ze zijn zo vervelend mee te nemen en thuis eet ik veel minder fruit dan wanneer ik onderweg ben oid. Dit is wel prima oplossing
.
Welke hebben jullie? Ben namelijk zelf ook voor eentje aan eht kijken maar kan geen keuze makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, wij hebben nu zo'n super-de-luxe keuken machineook handig voor sapjes
Makro. Normale winkels niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Crack_ het volgende:
Moet iegenlijk van die dikke rietjes hebben.. weet iemand waar je die kan vinden dan?
hoeveel staat ajax?quote:
Philips, wel duur ding hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke hebben jullie? Ben namelijk zelf ook voor eentje aan eht kijken maar kan geen keuze maken
1-1, Vermeer op goal hèquote:
Weet je ook welk artikelnummer ofzoiets?quote:
was gewoon een goed doelpunt. ajax had al 3-0 moeten staan eigenlijk. al was de penalty makkelijk gegeven.quote:
Nee, das duurquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor wat je er mee kunt is het eigenlijk super goedkoop. /crackmodus.
Weet niet maar we kunnen morgen wel naar de Ikea jaaaaaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit dik genoeg?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00235980/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |