Oh. Maar daarna wel twee keer gescoordquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood voor Utrecht. Was echt hoogstens geelZwolle had tot dan toe niks in te brengen
Ja zo goed is Utrecht nou ook Weer nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Maar daarna wel twee keer gescoord
Niet eens Eeyeeyo met Ryan Babel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
dit is toch wel mijn favoriet van ali
ken ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet eens Eeyeeyo met Ryan Babel?
best leukquote:
Hij heeft ook een keer op mijn middelbare school opgetreden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Met school naar een optreden van Ali B, hoogtepunt uit mijn leven.
Ik ben ook al eens naar een optreden van Ali B geweest. Hartstikke leuk was dat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Met school naar een optreden van Ali B, hoogtepunt uit mijn leven.
Wat lees je?quote:
I don't wanna knowquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden Aldo en Ezell nu bij elkaar zijn?
Melodie komt me bekend voor, maar ik vind 'm irritant.quote:
Wat erin?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een fruitdrankje gemaakt, lekkah.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een fruitdrankje gemaakt, lekkah.
Peer en mandarijn.. Gewoon het fruit wat op moet eigenlijkquote:
Thaaaaaaaanksiequote:
Peer vind ik ook alleen lekker in een sapjequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Peer en mandarijn.. Gewoon het fruit wat op moet eigenlijk
[..]
Thaaaaaaaanksie.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Peer vind ik ook alleen lekker in een sapje
Inderdaad, wij hebben nu zo'n super-de-luxe keuken machinequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
Peren zijn vervelend.. ik koop ze vaak met de gedachte van 'OOH PEEER LEKKEEER!' en dan eet ik ze niet want ze zijn zo vervelend mee te nemen en thuis eet ik veel minder fruit dan wanneer ik onderweg ben oid. Dit is wel prima oplossing
.
Welke hebben jullie? Ben namelijk zelf ook voor eentje aan eht kijken maar kan geen keuze makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, wij hebben nu zo'n super-de-luxe keuken machineook handig voor sapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |