Dankzij een jodenscheids ja.quote:
Alles goed?quote:
Hoe komt dat? Weer vieze pasta gemaakt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, ik ben chagrijnig.met jou?
geen idee. ooit.
ach, van alles wat tegenstaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Weer vieze pasta gemaakt?
Daarom vraag ik wat er tegenstaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, van alles wat tegenstaat.dan word je daar toch wel chagrijnig van?
als ik dat begin met typen, denk ik dat ik volgende week nog niet klaar benquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom vraag ik wat er tegenstaat
Rood voor Utrecht. Was echt hoogstens geelquote:
quote:
dieptepunt van de nederlandse hiphopquote:
jaquote:
ik vind het best leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
dieptepunt van de nederlandse hiphop
12-jarige sletjes hosselen, leukquote:
Oh. Maar daarna wel twee keer gescoordquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood voor Utrecht. Was echt hoogstens geelZwolle had tot dan toe niks in te brengen
Ja zo goed is Utrecht nou ook Weer nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Maar daarna wel twee keer gescoord
Niet eens Eeyeeyo met Ryan Babel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
dit is toch wel mijn favoriet van ali
ken ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet eens Eeyeeyo met Ryan Babel?
best leukquote:
Hij heeft ook een keer op mijn middelbare school opgetreden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Met school naar een optreden van Ali B, hoogtepunt uit mijn leven.
Ik ben ook al eens naar een optreden van Ali B geweest. Hartstikke leuk was dat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Met school naar een optreden van Ali B, hoogtepunt uit mijn leven.
Wat lees je?quote:
I don't wanna knowquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden Aldo en Ezell nu bij elkaar zijn?
Melodie komt me bekend voor, maar ik vind 'm irritant.quote:
Wat erin?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een fruitdrankje gemaakt, lekkah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |