Ik word oud Etsu. Al de hele dag gesloopt van gisternacht zonder brak te zijn.quote:

Wat heb je gisternacht gedaan, Littlerabbit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word oud Etsu. Al de hele dag gesloopt van gisternacht zonder brak te zijn.
Hopelijk kan je mij vergeven.

Gewoon. Wat gedronken dit dat. Niet zoveel spannends.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je gisternacht gedaan, Littlerabbit?

Valt best mee dusquote:

.. hou me daar gewoon niet (meer) mee bezig
.. hou me daar gewoon niet (meer) mee bezig  .
.

Dat zijn dus geen dingen die jij hoeft te weten voor je opleiding?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet veel vna die vragen niet hoor.. hou me daar gewoon niet (meer) mee bezig
.

Jawelquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen dingen die jij hoeft te weten voor je opleiding?
 . Je moet alles weten.. maar er is geen enkel beroep waar je álles nodig hebt wat je hebt geleerd
. Je moet alles weten.. maar er is geen enkel beroep waar je álles nodig hebt wat je hebt geleerd  .
.

Oh, doe ik nu ook. Ik ben verdrietig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon. Wat gedronken dit dat. Niet zoveel spannends.

.
.

Wat is er mijn zoon. Geen kaarten voor Ajax - Groningen kunnen binnenhalen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, doe ik nu ook. Ik ben verdrietig.

Dat hele voetbal boeit me niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mijn zoon. Geen kaarten voor Ajax - Groningen kunnen binnenhalen?

Nee, dat is waar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Je moet alles weten.. maar er is geen enkel beroep waar je álles nodig hebt wat je hebt geleerd
.

Je moet écht alles weten tot het irritante aan toe. Iedere fucking vitamine, de hele citroenzuurcyclus en ja.. alles dusquote:
 ... Gewoon werkelijk.. wat je je maar kan bedenken over voeding: hoe ziet het er uit, uiterlijk en biochemisch en wat doet het in het lichaam blabla
... Gewoon werkelijk.. wat je je maar kan bedenken over voeding: hoe ziet het er uit, uiterlijk en biochemisch en wat doet het in het lichaam blabla

Pfffffffft. Ik durf niet meer met je mee te kayakken met orka's nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:58 schreef Crack_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16151&type=2&theater
Omg!!

Klinkt verschrikkelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet écht alles weten tot het irritante aan toe. Iedere fucking vitamine, de hele citroenzuurcyclus en ja.. alles dus... Gewoon werkelijk.. wat je je maar kan bedenken over voeding: hoe ziet het er uit, uiterlijk en biochemisch en wat doet het in het lichaam blabla

Dat zijn toch geen orka's en ze zijn ook niet aan het kayakkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfffffffft. Ik durf niet meer met je mee te kayakken met orka's nu
[..]
Klinkt verschrikkelijk
 .
. . En ik vind het niet leuk om een diëtist te zijn.. maar dit werk vind ik echt heerlijk
. En ik vind het niet leuk om een diëtist te zijn.. maar dit werk vind ik echt heerlijk  .
.

Maar van die grote beesten die zo van onder kunnen komen en je op kunnen eten. Engquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen orka's en ze zijn ook niet aan het kayakken.
Haha, nou ik vind het heel leuk hoor.. alleen sommige gedeeltes niet maarja, heb je bij iedere opleiding. En ik vind het niet leuk om een diëtist te zijn.. maar dit werk vind ik echt heerlijk
.

Veel plezier morgen.
 Veel plezier morgen.

Orka's zijn sowieso geen beesten die het eten van onderen aanvallenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar van die grote beesten die zo van onder kunnen komen en je op kunnen eten. Eng
Wel belangrijk dat je het werk heerlijk vindt.Veel plezier morgen.
 .
.

Orka'squote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Orka's zijn sowieso geen beesten die het eten van onderen aanvallen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |