Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Dat is waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waarwat een klotewedstrijd was dat.
Tja. Twente nog afgetroeft (quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Ze kochten toen Ruiz toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaaktAltijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
Beenhakkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos
Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadionquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Dan ben je op tv geweestquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion
Zag hem (en jou dus onbewust ook).quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hemquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
quote:Feyenoord.nl blikt vanaf deze week elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op Roda JC – Feyenoord (1-2) met onder meer: de passes van Kongolo, het doelpunt van Armenteros en de tandem Immers – Pellè.
5. Tandem
Graziano Pellè en Lex Immers wisten elkaar zeer goed te vinden in het veld. Zo werd Pellè in totaal tien keer bereikt door een pass van Immers, terwijl Immers op zijn beurt negen passes ontving van Pellè.
4. Eerste doelpunt
Samuel Armenteros maakte tegen Roda JC Kerkrade zijn eerste competitiedoelpunt in dienst van Feyenoord. De aanvaller schoot in totaal twee keer op doel, waarvan dus één keer met succes.
3. Drang naar voren
Feyenoord zocht vooral voor rust zeer gretig de aanval tegen Roda JC. Dat is ook terug te zien in het overzicht van alle passes die de ploeg gaf. In negentig minuten waren in totaal 447 passes van Feyenoord te zien, waarvan er 281 vooruit werden gespeeld.
2. Kongolo sterk in passing
Terence Kongolo speelde pas zijn tweede wedstrijd op rij in de basis, maar de centrale verdediger bleef zowel verdedigend als aanvallend uitstekend overeind. Van alle spelers scoorde hij zelfs het hoogst qua passing: 93 procent van zijn passes kwamen aan op de plaats van bestemming.
1. Feyenoord kansrijk
Feyenoord creëerde tegen Roda JC Kerkrade met name in de eerste helft veel kansen: over de hele wedstrijd gezien maarliefst 16 in totaal. Daarvan gingen er 7 op doel, wat 2 goals opleverde. Ter vergelijking: Roda JC creëerde in totaal 7 kansen, waarvan er 2 op doel gingen.
Aha!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem![]()
Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Heb je hem hard op zijn teen getrapt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem![]()
Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Haha, je plaatje faalt. Overigens is ie niet grappig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, de nieuwe trainert:
[ afbeelding ]
Goede pogingquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, de nieuwe trainert:
[ afbeelding ]
Deze inderdaad:quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Pelle 10 mlnquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Grote leegloop bij Feyenoord na dit seizoen. De volgende spelers lijken te vertrekken:
Pelle
de Vrij
Janmaat
Clasie
Schaken
Indi
Immers
In mijn ogen een totale waarde van +/- 25 tot 30 miljoen. Maar ze zullen natuurlijk lang niet allemaal vertekken. Ik ben er niet zo rouwig om. Andere trainer, tijd voor een andere selectie.
Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln
Mijn voorzichtige inschatting. Totaal dus 39,5mln.
Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.
Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln
Mijn voorzichtige inschatting. Totaal dus 39,5mln.
Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.
Je kunt dan voor zo'n 15mln investeren denk ik.
Volgens mij per a.s. zomer officeel van Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.
Verder zijn namen als Guidetti, Dost of Narsingh niet realistisch vrees ik (want veel te duur).
Ik verwacht dat al deze spelers bij elkaar Feyenoord hooguit zo'n 30 miljoen gaan opleveren, waarvan Feyenoord er hooguit 10 miljoen van kan herinvesteren, en dan ben ik nog optimistisch.
Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.
Enige die ik liever niet zie vertrekken in dat rijtje zijn Pele en Clasie, omdat zij in de as van het veld spelen en moeilijk is goede vervangers voor te halen. Janmaat speelt sterk maar blijft een rechstback uiteindelijk. En van de nieuwe namen die je noemt heb ik alleen veel vertrouwen in Kongolo dat ie er snel en gelijk kan staan. Die anderen moet ik nog maar zien, en Slabbekoorn kan je niet verwachten dat ie volgend seizoen er al staat. Van Beek is ook wel ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Zou Immers en Clasie dan überhaupt niet weg doen. De Vrij misschien wel, al vind ik 3 wel erg weinig als je voor een verdediger als Marcelo (van PSV) (quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.
Pelle 9 mln
de Vrij 3 mln
Janmaat 5 mln
Clasie 4 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 5 mln
Immers 0 mln
Ik denk dat onderstaande transferbedragen realistischer zijn:quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.
Noem jouw prijzen per speler dan eens? 30 lijkt me bij elkaar opgeteld gewoon erg weinig. En je hoeft niet iedereen te verkopen hè. Alleen aflopende contracten.
Verhoek voor 7.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
Met FIFA heb ik 18 miljoen gekregen voor Pellè (Lazio Roma) en Clasie (Spartak Moskou), iedereen weet dat FIFA realistischer is dan FMquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
We plaatsen ons niet voor de Champions League, of uberhaupt Europees voetbal op korte termijn vrees ik. Dus Europese ervaring zullen deze spelers niet bij Feyenoord op doen denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen wel een hoop willen maar in de ogen van buitenlandse clubs met geld zijn onze spelers nog dertien in een dozijn. Als Clasie zes groepswedstrijden champions league heeft gespeeld is hij niet ineens Xavi maar kijken ze wel anders naar hem.
Dus laten we ons eerst maar eens plaatsen voor weer ons rijk rekenen.
Ik heb in FIFA 12 Clasie verkocht aan FC Bayern voor 50 miljoen. Alles komt goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
Dikke Sjek had het over 25% van de transferinkomsten die geinvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers. Geen idee waar hij dat vandaan haalt, maar het zal alsnog geen vetpot zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
quote:TEST MET BEREIKBAARHEIDS APP DE KUIP
Aan de bereikbaarheid van De Kuip op wedstrijddagen wordt altijd veel aandacht besteed. Om met maatregelen beter aan te kunnen sluiten op wat er gebeurt op straat, beginnen gemeente Rotterdam, TNO en Feyenoord een proef met een app voor smartphones.
De app biedt gebruikers vanaf aanstaande zaterdag, 8 februari, (NEC thuis) op wedstrijddagen persoonlijk reisadvies voor optimaal reizen naar De Kuip, met de auto of het OV. Ook slaat de app informatie van gebruikers op over het reisgedrag van de wedstrijdbezoeker. Met de verzamelde informatie wordt gekeken hoe de bereikbaarheid van De Kuip in de toekomst verder verbeterd kan worden.
De eerste versie van de app, die vanaf nu beschikbaar is voor zowel android als iPhone, geeft actueel reisadvies en de mogelijkheid om te onthouden waar de auto geparkeerd staat. De proef loopt in elk geval tot en met de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden op 27 april. Is het experiment succesvol, dan wordt gekeken hoe de app verder uitgebreid en verbeterd kan worden..
Download de Feyenoord Bereikbaar app, doe mee aan het experiment en maak kans op een door jouw favoriete speler gesigneerd shirt en op een persarrangement voor een thuiswedstrijd van Feyenoord, inclusief bezoek aan de persconferentie.
Download de app voor android [hier] en voor iOS [hier]!
[/quote]quote:
[/quote]quote:
Kan me toch herinneren dat bij die aankopen - en zeker bij Vormer die gewoon uitstekend was bij Roda - iedereen vrij enthousiast was. En op dat moment vond ik het ook zéker geen onlogische aankopen. Alleen Goossens dan wat minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Ik zet mijn stoeltje vast op de coolsingelquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef elCholo het volgende:
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt
vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek
kongolo -- van Beek
Hahn
![]()
![]()
oké manquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
KNKB durft BMI dus niet te schorsen voor de Klassieker. Begrijpelijk en ik vind het ook prima dat hij er bij is, maar BMI wordt wel erg licht gestraft voor zijn vergrijp.
Ok Shreyas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
KNKB durft BMI dus niet te schorsen voor de Klassieker. Begrijpelijk en ik vind het ook prima dat hij er bij is, maar BMI wordt wel erg licht gestraft voor zijn vergrijp.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
Schandalig is het ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Shreyas heeft hier natuurlijk wel een punt jongens. Altijd maar dat voortrekken van Feyenoord door de KNVB moet echt een keer klaar zijn
Tot Utrecht in een volgepropte trein gestaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef exile79 het volgende:
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
Als het aan mij ligt, wordt jij eens goed afgericht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Shreyas ligt, wordt de KNAB opgericht.
Laat Manu eerst maar eens consistent het "leuk" doen, dan kijken we wel verder. Ik zit nog te wachten op het eerste moment dattie iemand doormidden trapt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Sunri5e het volgende:
Manu doet het "leuk" bij Cambuur. Ben benieuwd of hij dat bij ons volgend jaar door kan trekken.
Ik neem zondag mijn fluitje mee. Af en toe Wiedemeijer helpen wanneer hij Feyenoord helpt. Dat moeten we niet hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Shreyas heeft hier natuurlijk wel een punt jongens. Altijd maar dat voortrekken van Feyenoord door de KNVB moet echt een keer klaar zijn
Na de wedstrijd was het ook weer drama. Hielp me weer even eraan herinneren waarom ik nooit met de tram ga.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef exile79 het volgende:
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
Dit. Veel minder ruimte bij Feyenoord. Totaal andere speelwijze.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Lekkere opportunistische speler. Denk niet dat hij het ooit gaat redden bij Feyenoord. Maar hey, als Schaken het al lukt.
Veel plezier zondagquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik neem zondag mijn fluitje mee. Af en toe Wiedemeijer helpen wanneer hij Feyenoord helpt. Dat moeten we niet hebben.
[..]
Na de wedstrijd was het ook weer drama. Hielp me weer even eraan herinneren waarom ik nooit met de tram ga.
quote:
Waar komt deze onzin vandaan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Statistieken liegen nooit.
Hupperts staat niet bovenaan, waardeloze beoordelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Statistieken liegen nooit.
Ik blijf me ook nog steeds verbazen over Schaken in oranje, loopt (liep) 1 op 1 ofzo tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Lekkere opportunistische speler. Denk niet dat hij het ooit gaat redden bij Feyenoord. Maar hey, als Schaken het al lukt.
''Schaken in Oranje'' word ook helemaal overhyped.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik blijf me ook nog steeds verbazen over Schaken in oranje, loopt (liep) 1 op 1 ofzo toch
"Schaken in oranje" had wat mij betreft helemaal niet mogen gebeuren. Daarom juist wel grappig dat hij scoorde.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Schaken in Oranje'' word ook helemaal overhyped.
Hij speelde een wedstrijdje mee tegen Andorra ofso. Dan kan een snel buitenspelertje in vorm met een goede voorzet wel van pas zijn, dus neem je hem mee.
Tegen Estland scoorde hij ook. Vind het wel geinig dat zo'n middelmatige speler als Schaken straks terug kan kijken op een bescheiden doch uiterst succesvolle interlandcarrière. Geldt ook voor Nelom overigens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"Schaken in oranje" had wat mij betreft helemaal niet mogen gebeuren. Daarom juist wel grappig dat hij scoorde.
Weet het niet precies, maar hij heeft in ieder geval een basisplek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:15 schreef Tomasso het volgende:
Hoe doet Lucas Woudenberg het eigenlijk bij Excelsior? Is dat niet een jongen die we volgend jaar als linksback kunnen opstellen, in plaats van Nelom?
Een paar interlands is helemaal niet zo bijzonden hoor. Slory, Bobsen, van Galen, Yildirim, Schaken, Nelom, Denneboom, Wisgerhof, Hofland, Hofs, Jaliens, Mendes da Silva, Meerdink en dat soort spelers mogen het allemaal zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen Estland scoorde hij ook. Vind het wel geinig dat zo'n middelmatige speler als Schaken straks terug kan kijken op een bescheiden doch uiterst succesvolle interlandcarrière. Geldt ook voor Nelom overigens.
bedankt nog, van Bastenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Een paar interlands is helemaal niet zo bijzonden hoor. Slory, Bobsen, van Galen, Yildirim, Schaken, Nelom, Denneboom, Wisgerhof, Hofland, Hofs, Jaliens, Mendes da Silva, Meerdink en dat soort spelers mogen het allemaal zeggen
Hoe triest ben je als je een café restaurant aan gaat vallen waar gezinnen met kinderen zitten te eten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Luni het volgende:
Die van Utreg, die zijn zo heilig...............
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dslag-opgepakt.dhtml
Viagogo is sowieso betrouwbaar, het uitzicht op vak K is prima, je moet alleen niet te dicht op het plexiglas gaan zitten, dan is 1 hoek van het veld moeilijk te zienquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Lazvic het volgende:
Ik ben aan het overwegen om twee kaarten te kopen viagogo voor vak k, maar hoe is het uit zicht op vak k en is viagogo betrouwbaar?
Triest voor de eigenaaresse van dat cafe-restaurant, aangezien ze een dezer weken failliet worden verklaard naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Luni het volgende:
Die van Utreg, die zijn zo heilig...............
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dslag-opgepakt.dhtml
In de voorbereiding zei Koeman nog dat hij wel gecharmeerd van hem was, schijnt een enorm loopvermogen te hebben die jongen. Hoop dat hij het volgend jaar mag gaan bewijzen bij ons.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:15 schreef Tomasso het volgende:
Hoe doet Lucas Woudenberg het eigenlijk bij Excelsior? Is dat niet een jongen die we volgend jaar als linksback kunnen opstellen, in plaats van Nelom?
Eerste wat ik ook meteen dacht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef elCholo het volgende:
Tim Matavz voor 8 miljoen naar Rubin Kazan.
Dan moet van Geel, Pelle voor 15 miljoen wel aan een Russische club kunnen slijten.
Leeftijd Matavz: 25 jaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef elCholo het volgende:
Tim Matavz voor 8 miljoen naar Rubin Kazan.
Dan moet van Geel, Pelle voor 15 miljoen wel aan een Russische club kunnen slijten.
Schrijf je ook even de statistieken erbij?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leeftijd Matavz: 25 jaar
Leeftijd Pelle: 28 jaar
Matavz heeft EL gespeeld (vraag niet hoe, maar het schijnt te tellen), Pelle niet.
Welke statistieken? Die van de eredivisie? Dat interesseert de meeste buitenlandse clubs geen moer, elke matige spits kan in de eredivisie veel goals maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Schrijf je ook even de statistieken erbij?
Niet élke, er loopt er bij jullie 1 rond....quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke statistieken? Die van de eredivisie? Dat interesseert de meeste buitenlandse clubs geen moer, elke matige spits kan in de eredivisie veel goals maken.
Twee zelfs, moet je nagaan hoe slecht die zijn. Zouden zelfs in de Jupiler League geen topscorer worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet élke, er loopt er bij jullie 1 rond....
Bijnaam is niet voor niks De Witte Keniaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de voorbereiding zei Koeman nog dat hij wel gecharmeerd van hem was, schijnt een enorm loopvermogen te hebben die jongen. Hoop dat hij het volgend jaar mag gaan bewijzen bij ons.
Hij speelde Schaken helemaal weg in die benefietwedstrijd in De Kuip.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bijnaam is niet voor niks De Witte Keniaan
Pelle draagt het hele team, is balvast, kopsterk, heeft persoonlijkheid en lange spitsen zijn gewild daar in Rusland. Matavz is voetballend beter met nog een handicap in afronden. Dus wat kom je nou met je leeftijd boolshit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leeftijd Matavz: 25 jaar
Leeftijd Pelle: 28 jaar
Matavz heeft EL gespeeld (vraag niet hoe, maar het schijnt te tellen), Pelle niet.
Van die gozer uit Engeland die een boek over Feyenoord gaat schrijven.quote:How I found Feyenoord
As of Wednesday 12th February I will be moving to the Netherlands to start writing my first book, covering the fortunes of Feyenoord Rotterdam and their incredible supporters until the end of the 2014/5 season. I have been lucky enough to experience many incredible football clubs over the last two years since Cardiff City was taken away from me by the actions of Vincent Tan, and a question I am often asked is why Feyenoord captured my heart over the many others I’ve gone to watch around Europe. This article will outline what makes Feyenoord special, and how I found my new home at De Kuip.
Falling for Feyenoord
When I first returned my Cardiff City season ticket I made a ‘wishlist’ of clubs that I wanted to see live. This included Borussia Dortmund, Inter, Austria Salzburg, St Pauli and, of course, Feyenoord. I had heard plenty of stories about this crazy club from Rotterdam and become friends with a couple of members of the Vak W group, founded in 2012 to increase the fanatical levels of support from this section of the stadium further still.
I took my first trip to watch Dutch football towards the end of last season, originally intending to take in Feyenoord vs. Vitesse and VVV Venlo vs. FC Twente over the weekend. Unfortunately, De Kuip completely sold out within five minutes of tickets going on sale, and I was unable to experience Feyenoord for the first time. Instead I ended up in the away end at the Amsterdam ArenA, as Ajax moved a step closer to winning the title by picking up a point against Heerenveen. While the atmosphere at Ajax wasn’t particularly bad, it seemed like large sections of the ground were full of tourists, with only certain areas offering the kind of fanatical support that Feyenoord was famous for. I vowed to return to Holland next season to finally take in match day at De Kuip.
Before the season had even begun, there was a moment which made me certain that I had found the right club. It is a Feyenoord tradition to attend the first training session of the season, setting off vast amounts of pyro and supporting the team in style before they had even kicked off for the first time. However, the first training session of 2013/14 would prove to be even more special, as the club came together as one to celebrate the life of a terminally ill Feyenoord supporter who had become something of a legend at De Kuip.
I wrote in more detail on Rooie Marck at the time, as the last wish of a lifelong supporter was granted in style. Huge flags and banners appeared in the stands in support of Marck, who chanted his name and sung ‘You’ll Never Walk Alone’ as he used the last of his strength to get out of his wheelchair and salute his comrades. Meanwhile, the players applauded and embraced him like a family member, ensuring the spotlight was taken away from them and put on Marck. As supporters in England become less and less important to the clubs, it was truly touching to see such genuine care and respect for someone who had given his life to Feyenoord.
Three days after this amazing show of respect Rooie died, with his funeral procession attended by hundreds, if not thousands of Feyenoord fans, who silently lined the route and ignited flares as he passed by. As I would find out later, this tribute to a fallen fan was not unique to Rooie, with many other supporters also saluted by their fellow fans. Another terrace icon named Ron Bok was offered a similar tribute at his funeral, while banners in honour of supporters who have passed away often appear at matches, such as this one at a victory over VVV Venlo:
Having become intrigued by the history and tradition of Feyenoord, I began speaking to even more supporters of the club either through social media or my website – learning even more about what made this club special. I was told the story of how Feyenoord lost 10 – 0 away to rivals PSV during times of struggle, an unimaginable scoreline for the former European champions and one of the most successful clubs in the country to endure.
Rather than the supporters turning on the players at the next home game, they were welcomed like heroes. The entire stadium sang as one as the squad was roared onto the pitch, with an atmosphere throughout the game which brought many supporters to tears. Feyenoord won the game 3 – 0 and eventually went on to escape relegation and their financial woes. Imagine the atmosphere at the Emirates or Old Trafford if the home side had lost 10 – 0 to Arsenal or Manchester City the week before, and you begin to see what makes this club so remarkable.
I also learnt more about the biggest fixture in Dutch football, the derby with Ajax. Only if you are a Feyenoord supporter, you do not use the name of their biggest rivals. Instead, the club from the capital are known as 020, named after the city code for Amsterdam. This level of hatred even extends to players and staff, with Feyenoord hero John Guidetti often using 020 on Twitter when talking about his time in Rotterdam. The rivalry between the two clubs is so intense that away fans have been banned for many years, following numerous incidents of serious violence and even death.
I’ve seen some intense derbies in my lifetime, withBelgrade top of the list for madness so far, but I feel as though nothing can compare me for ‘De Klassieker’. Which just so happens to be the first home game after my move.
I was finally able to watch Feyenoord live in September 2013, joining the Vak W boys for a 4 – 2 victory over Den Haag. Several of the Feyenoord fans apologised to me after the game, commenting that the atmosphere wasn’t as good as usual. If this truly is the case then on a good day it must be the best in the world, because I had personally been blown away by the entire experience.
Watching a match at De Kuip is like nothing else I have ever seen. From the ritual before the game of supporters gathering at Varkenoord (the training ground opposite the stadium) for what is known as the PMDS (pre-match drinking session) to the regular tifo displays, pyro and constant intense support – De Kuip is truly paradise for those who like their football old school, their atmospheres intense and their fellow supporters completely and utterly mental.
Even by the high standards set by the rest of the experience, there is one place I have to mention as being particularly unbelievable. Legioenzaal. Rotterdam had a huge part to play in the rise of rave culture, and this type of music remains very popular in the city – with this extending to Feyenoord. The club has granted fans in the South Stand a special section of the stadium with sound equipment, DJ decks and plenty of room to just generally be lunatics. I could go on describing it, but sometimes it’s better just to use a video. Just look at this (it gets going properly 20 seconds in):
The dedication. The history. The madness. The passion. For all these reasons and many more, I cannot think of a better story to tell to the world than that of Feyenoord Rotterdam.
Je bent mij net voor, wilde nadat ik het gelezen had hier plaatsen. Fantastisch stuk weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die gozer uit Engeland die een boek over Feyenoord gaat schrijven.
Ik krijg altijd een lichtelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die gozer uit Engeland die een boek over Feyenoord gaat schrijven.
Tja, wat voor ons normaal is, is voor zo'n gozert weer bijzonder. Als je club wordt afgepakt door de commercie en überhaupt enige vorm van sfeer onbestaand is, tja... Anderzijds zullen mensen uit Polen/Griekenland oid dan weer niet eens opkijken van wat er bij Feyenoord gebeurt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een lichtelijkgevoel als ik dit soort stukken lees.
Zal wel verpest zijn met het Feyenoordgevoel.
1-1 #schuldvanvermeerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef heiden6 het volgende:
Ajax krijgt net een penalty cadeauging echt nergens over, wat een schwalbe.
Die Kost Ietsj , en geld hebben we nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Kunnen wij die Kostic niet ophalen?
Viagogo is officieel zelfs. Dan moet je je kaart alsnog bij Feyenoord ophalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Lazvic het volgende:
Ik ben aan het overwegen om twee kaarten te kopen viagogo voor vak k, maar hoe is het uit zicht op vak k en is viagogo betrouwbaar?
Neuh, meer in het kader van volgend seizoen. Mochten we iets te investeren hebben. Ben je op rechtsbuiten ook weer goed bezetquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die Kost Ietsj , en geld hebben we niet
Ligt tot 2015 vast, mocht je veel verkopen zou je een poging kunnen wagen, denk wel dat je daar al gauw een miljoen of 3 aan kwijt bent.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Neuh, meer in het kader van volgend seizoen. Mochten we iets te investeren hebben. Ben je op rechtsbuiten ook weer goed bezet
Denk dat Groningen eerder zal gokken op minimaal het dubbele, is voorlopig nog onhaalbaar. Misschien als we Champions(?) League halen, maar de kans dat dat volgend seizoen zal zijn schat ik in op 0,0000000000000000000000000000000000001% en dan ben ik nog positiefquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ligt tot 2015 vast, mocht je veel verkopen zou je een poging kunnen wagen, denk wel dat je daar al gauw een miljoen of 3 aan kwijt bent.
Onbegrijpelijk. Die kerel heeft daar gewoon gefaald, en geen enkele zelfrespecterende west-europese club wil die jongen hebben voor meer dan 6 tientjes. Dan is hij ook al 25 én geblesseerd. Blijkbaar toch rullevant dat het een slaaf is, want hij staat ook altijd alleen in de belangstelling van zulke clubjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Godverdelgloeiende, die kutlampies vangen gewoon 8 miljoen voor Matavz volgens Fox. |
Dan is Pellè 40 miljoen waard!
Je weet dat 2015 nog 1 jaar is he?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk dat Groningen eerder zal gokken op minimaal het dubbele, is voorlopig nog onhaalbaar. Misschien als we Champions(?) League halen, maar de kans dat dat volgend seizoen zal zijn schat ik in op 0,0000000000000000000000000000000000001% en dan ben ik nog positief
Groningen heeft in het contract wel een optie van 2 jaar zitten, dus hij ligt eigenlijk nog tot 2017 vast (bron).quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je weet dat 2015 nog 1 jaar is he?
Nou kunnen wij hem sowieso nooit halen, maar als er niemand meer dan 4 wil neerleggen, is hij gewoon weg voor 4 hoor.
Ok, 1-0. Ik ging uit van boven vermelde, zonder controle.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Groningen heeft in het contract wel een optie van 2 jaar zitten, dus hij ligt eigenlijk nog tot 2017 vast (bron).
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Groningen heeft in het contract wel een optie van 2 jaar zitten, dus hij ligt eigenlijk nog tot 2017 vast (bron).
quote:Boze PSV-fans willen niet meer met Bruma praten
Het groepje supporters dat dinsdag naar eigen zeggen door Jeffrey Bruma werd uitgemaakt voor 'mongolen' wil niets meer te maken hebben met de verdediger. Een verzoeningsgesprek tussen de PSV'er en de fans ging vandaag dan ook niet door.
De supporters nemen het Bruma kwalijk dat hij zijn verbale uitspattingen later via Twitter ontkende. Volgens de vijfvoudig international hebben de media zijn woorden uitvergroot. 'Dat is er in de media van gemaakt, maar daar klopt niets van. Ik ben alleen voor de spelersgroep opgekomen, nadat die fans wat hadden geroepen', bezweerde Bruma gisteren.
De 22-jarige verdediger liet na de overwinning op Cambuur (1-2) weten het akkefietje graag op te willen lossen met de supporters. Die willen nu echter niet meer met Bruna en Joshua Brenet, die ook betrokken was bij het incident, in gesprek. Het groepje voelt zich door Bruma uitgemaakt voor leugenaars, meldt Omroep Brabant.
Ben wel blij dat ie niet meer bij ons zit eigenlijk, zijn IQ is op één hand te tellenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer eens wat anders dan een minderjarige batsen of de hele woontoren tegen je opstoken met je junkie-matties.
quote:"Natuurlijk droom ik wel eens van het kampioenschap met Feyenoord en daarna een prachtig WK."![]()
Is gewoon kwaliteit. Moeilijke wedstrijden winnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme komen ajax psv en twente allemaal weer goed weg
Nee, niet alleen maar kwaliteit. Dat de bal van Zivkovic zo wordt aangeraakt dat Vermeer er net bij kan zodat de bal precies op de lat komt, mag je ook geluk noemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon kwaliteit. Moeilijke wedstrijden winnen.
Vind het wel best dat twente heeft gewonnen. EL wordt veiliger zo en CL zat er toch al niet in.
Tuurlijk is dat geluk. Alleen heeft elk team dat op zijn tijd. Als je denkt dat het ene team structureel meer geluk heeft dan het andere, dan is dat magisch denken. Of geloof, hoe je het ook wilt noemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, niet alleen maar kwaliteit. Dat de bal van Zivkovic zo wordt aangeraakt dat Vermeer er net bij kan zodat de bal precies op de lat komt, mag je ook geluk noemen.
EL lijkt wel veilig ja, op zich wel mooi, maar toch, zo veel beter is Ajax echt niet dit jaar![]()
Ja, ongetwijfeld.quote:' Alwin denkt zeker te weten dat het afluisteren te maken heeft met zijn liefde voor Feyenoord, zo laat hij weten aan het AD.
quote:
Triest zeg.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:29 schreef Luni het volgende:
Feyenoordfan Alwin tot zijn verbazing 2 jaar afgeluisterd
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-afgeluisterd.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piep piep.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:05 schreef Luni het volgende:
[..]Wat een nuttige bijdrage aan dit topic weer, van een moderator verwacht je nog enigzins niveau, maar dat is bij jou altijd ver te zoeken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Triest zeg.Weet niet of hij achter FRFC1908 zit, maar hij was wel de man van de FeyenoordvrouwenkalenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En hij heeft in het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder gezetenOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Nee, ik blijf gewoon m'n mening geven en ga deze discussie niet weer aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Blijf gewoon eens weg met je gezuig.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik blijf gewoon m'n mening geven en ga deze discussie niet weer aan.
Wat dat betreft is het jammer dat jij nooit in de arena zitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik blijf gewoon m'n mening geven en ga deze discussie niet weer aan.
SCC voor Vak 818.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het jammer dat jij nooit in de arena zit
Erg relevant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het jammer dat jij nooit in de arena zit
quote:
Denk je dat wij niet boven Vitesse en Twente kunnen eindigen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geluk. Alleen heeft elk team dat op zijn tijd. Als je denkt dat het ene team structureel meer geluk heeft dan het andere, dan is dat magisch denken. Of geloof, hoe je het ook wilt noemen.
Het feit dat clubs als ajax en twente slechte wedstrijden wat vaker met drie punten af weten te sluiten, is gewoon een kwestie van kwaliteit toch?
Anyway, 1e of 2 gaat niet lukken, 3e heel misschien. Zaterdag uitpakken tegen NEC zou helpen.
Het lijkt bij Feyenoord meer aan conditie te liggen. we kunnen elke wedstrijd bijna maar een half uurtje goed spelen en het laatste kwartiertje is vaak heel slecht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij hadden ook de kansen om een aantal van onze gelijke spelen winnend af te sluiten. Alleen zie je dan dat wij net niet beschikken over dat stukje kwaliteit om het af te maken. Dan schiet Immers bijvoorbeeld naast of laat Mulder een bal glippen.
Dat inderdaad, na 70 minuten lijkt het vaak nergens meer op of we nu met 3 goals voorstaan of achterstaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het lijkt bij Feyenoord meer aan conditie te liggen. we kunnen elke wedstrijd bijna maar een half uurtje goed spelen en het laatste kwartiertje is vaak heel slecht.
Boven vitesse eventueel nog wel, maar twente pakt toch wel steeds de punten, ook in potten waar je vooraf van denkt/hoopt dat ze gaan morsen. Je zou in ieder geval daar aan de grens moeten winnen, en dan nog hopen dat twente de inhaalwedstrijd (groningen uit) punten verspeelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Denk je dat wij niet boven Vitesse en Twente kunnen eindigen?
Nieuwe clown conditietrainerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het lijkt bij Feyenoord meer aan conditie te liggen. we kunnen elke wedstrijd bijna maar een half uurtje goed spelen en het laatste kwartiertje is vaak heel slecht.
Betwijfel of het daar aan ligt. Koeman heeft zelf ook vaak zat toegegeven dat Feyenoord een speelstijl hanteert die, anders dan dat je echt uitgaat van goed positiespel, veel kracht kost. Dus veel in de duels proberen te komen, vaak wat opportuun de voorste mensen zoeken en van daaruit aansluiten. Dat hou je ook gewoon geen 90 minuten lang vol. Kan je zeggen dat je dan misschien wat meer zoals een Ajax en ook wel Twente moet spelen, maar daar heb je grotendeels gewoon de spelers niet voor.quote:
Ja, denk het ook, al heb je dan weer dat je daar moe van wordt. Maar het blijft een clown die kerel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt toch meer in het gebrek aan midweekse wedstrijden te zitten
Hebben ze die niet, dan is het een gebrek aan regelmaat en inspanning, hebben ze die midweekse wedstrijden wel, dan zijn ze weer 'moe' en 'overbelast'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt toch meer in het gebrek aan midweekse wedstrijden te zitten
Het is een combi, dit seizoen beginnen ze over het algemeen erg sterk en verbruiken ontzettend veel energie. Als je dan het verschil niet in doelpunten tot uitdrukking weet te brengen, moet je op dezelfde manier blijven doorgaan. Je kunt dan niet bij 2-0/3-0 even op adem komen en dat breekt zich op in het laatste deel van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Caland het volgende:
En bovendien, conditie is gewoon prima meetbaar. Dus als dat slechter is geworden was dat allang aan het licht gekomen.
quote:Toch is Alwin ervan overtuigd dat het schaduwen en afluisteren voortkomen uit zijn grote interesse voor Feyenoord. 'Het is een te groot toeval dat het vlak na de rellen bij het Maasgebouw is begonnen. Nee, daar deed ik niet aan mee. Ik stond zeker op 200 meter. Maar ik bemoei mij graag met zaken die supporters aangaan en wilde zien wat er gebeurde. Bovendien ga ik naar elke thuiswedstrijd.'
Precies dit ja. Al vraag ik me af of dit team het kan opbrengen (kwalitatief gezien) om zo geduldig te zijn. Ik denk dat Koeman wel een juist beeld heeft van waar de zwaktes van dit team liggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een combi, dit seizoen beginnen ze over het algemeen erg sterk en verbruiken ontzettend veel energie. Als je dan het verschil niet in doelpunten tot uitdrukking weet te brengen, moet je op dezelfde manier blijven doorgaan. Je kunt dan niet bij 2-0/3-0 even op adem komen en dat breekt zich op in het laatste deel van de wedstrijd.
Twente en Ajax verbuiken in het begin van de wedstrijd veel minder energie en hebben dus nog wat over op het eind. Ik denk dan ook niet dat een gebrekkige conditie de oorzaak is, maar een verkeerde dosering van de inspanning tijdens de wedstrijden. Ze moeten leren temporiseren.
Het is inderdaad ook een kwaliteit, maar ook een self-fulfilling prophecy. Als je een paar keer op je bek gaat na een voorsprong, blijf je zenuwachtig en gehaast voetballen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit ja. Al vraag ik me af of dit team het kan opbrengen (kwalitatief gezien) om zo geduldig te zijn. Ik denk dat Koeman wel een juist beeld heeft van waar de zwaktes van dit team liggen.
Weer of geen weer. De grasmat ligt er altijd uitstekend bijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam.Weertje hé Staat de grasmat in de Kuip niet intussen blank? Zal wel.
Och, als er een olie-Rus aanklopt bij NEC komt het wel goed. Vitesse kwam eerst ook met 2 schapen en een hond.quote:
Tering.quote:
In de Goffert zit het nog altijd wel behoorlijk vol volgens mij...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering.
Prijzen zo hoog (en combigezeik?), of leeft die club niet meer onder haar achterban. Uitvak bij Vitesse zat laatst ook al vrij leeg, en dat voor dé wedstrijd van het jaar voor hun.
Wel gek zeg, dit moet voor de uitsupporters toch wel 1 van de mooiste uitwedstrijden van het seizoen zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering.
Prijzen zo hoog (en combigezeik?), of leeft die club niet meer onder haar achterban. Uitvak bij Vitesse zat laatst ook al vrij leeg, en dat voor dé wedstrijd van het jaar voor hun.
Precies. Op hun site staat dat er nog kaarten waren voor eigen vervoer. Dus lekker met de auto komen en vooraf pils drinken in de stad. Niks mis mee lijkt mij? Maargoed, zal allemaal wel. Morgen gweoon winnen en het liefst met een paar doelpunten verschil.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wel gek zeg, dit moet voor de uitsupporters toch wel 1 van de mooiste uitwedstrijden van het seizoen zijn lijkt me..
Dat blijft niet eeuwig goed gaan in Duitsland. Het kan, ik denk zelf dat we derde of vierde worden. Maar tweede kan ook, als het meezit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Boven vitesse eventueel nog wel, maar twente pakt toch wel steeds de punten, ook in potten waar je vooraf van denkt/hoopt dat ze gaan morsen. Je zou in ieder geval daar aan de grens moeten winnen, en dan nog hopen dat twente de inhaalwedstrijd (groningen uit) punten verspeelt.
Maar ik zou mijn geld er niet op durven zetten dat Feyenoord nog tweede wordt, jij wel?
Mooi tijdstiptwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
Roda zal wel jaloers zijn, die willen volgend jaar ook op dat tijdstip tegen ons spelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
Mooi tijdstiptwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
.
Ah, ben die dag toch in Deventer, dus kan mooi door naar Almelo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Roda zal wel jaloers zijn, die willen volgend jaar ook op dat tijdstip tegen ons spelen
In Zeist denken ze waarschijnlijk dat alle fanatieke supporters werkloos zijn, en dat ze die dus een gunst verlenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
Wat een incapabele bond blijft het toch
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:24 schreef H.FR het volgende:
[..]degene die dat tijdstip bedacht heeft verdiend een nekschot.
Ja. Want daar hebben de supporters van de eredivisieclubs zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFA
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Zeist denken ze waarschijnlijk dat alle fanatieke supporters werkloos zijn, en dat ze die dus een gunst verlenen.
De fuckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
Platini krijgt dus dat nekschot wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFA
Dan doen ze een andere week?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Want daar hebben de supporters van de eredivisieclubs zoveel mee te maken.Belachelijk iets.
Heracles bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Platini krijgt dus dat nekschot wat mij betreft.
Eerst de burgermeesters uiteraard, triestelingen
Voor Twente is het helemaal kut, die spelen thuis.
Nee, er zijn 4 wedstrijden op dat moment. Waaronder Twente - ADO en Utrecht - Cambuurquote:
quote:Terence Kongolo genoot afgelopen maand concrete belangstelling van FC Utrecht. Feyenoord verleende echter geen medewerking aan het vertrek van de verdediger. “Ik ben blij dat we hem gehouden hebben”, erkende Ronald Koeman tegen RTV Rijnmond.
“FC Utrecht wilde Kongolo afgelopen maand aantrekken, maar daar hebben wij niet aan meegewerkt”, verklapte Koeman. Door een oogblessure bij Joris Mathijsen krijgt Kongolo de laatste weken volop speeltijd, in het centrum van de defensie van de Rotterdammers.
Brengt teveel geld binnen, dus zullen ze niet doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je kapt gewoon met je nutteloze oefeninterlands en gebruikt die weekenden voor dit soort situaties. Stel incapabelen.
Woehoetwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:28:08Als er woensdag 2 april geen Europese thuiswedstrijd van een Russische club op het programma staat wordt #herfey verplaatst naar 18.30 uur. reageer retweet
Al die Heraclieden die zaten te zeiken op de FLKG laatst met die bekerwedstrijd zullen nu wel denken dat er geen Feijenoorder meer komt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ben die dag toch in Deventer, dus kan mooi door naar Almelo.
Die illusie heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Brengt teveel geld binnen, dus zullen ze niet doen
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Woehoetwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:28:08Als er woensdag 2 april geen Europese thuiswedstrijd van een Russische club op het programma staat wordt #herfey verplaatst naar 18.30 uur. reageer retweet
Zal wel weer leuk worden ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al die Heraclieden die zaten te zeiken op de FLKG laatst met die bekerwedstrijd zullen nu wel denken dat er geen Feijenoorder meer komt.
Wacht maar
Die Russen beginnen hun CL thuiswedstrijden altijd om een uur of 6.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer van
De Russen spelen vaak om 6 uur al en de competities moeten dus een half uur voor aanvang stil liggen (15.45 uur - 17.30 uur of 18.30 uur - 20.15 uur)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer van
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Russen beginnen hun CL thuiswedstrijden altijd om een uur of 6.
Wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit nou weer voor gekkigheidquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
Waarom dan specifiek Twente noemen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, er zijn 4 wedstrijden op dat moment. Waaronder Twente - ADO en Utrecht - Cambuur
Fixed, burgemeester heeft hier niet zo gek veel mee te maken, je mag nu de schuld volledig bij de UEFA leggenquote:
Geen idee, ik zal Platini even bellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom kan het dan niet naar voren worden gehaald en in deze buffer gestopt worden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
Misschien moet je dat even mailenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom kan het dan niet naar voren worden gehaald en in deze buffer gestopt worden?
[ afbeelding ]
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven(quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fixed, burgemeester heeft hier niet zo gek veel mee te maken, je mag nu de schuld volledig bij de UEFA leggen
Mwa, dat aantal ME bij die top is niet zo vreemd, getuige de gebeurtenissen in Hamburg een tijdje terug.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven() politie moet het gewoon kunnen lijkt me. Alsof er dan totale anarchie ontstaat bij fucking Heracles-Feyenoord, of die andere zeven wedstrijden.
Niet alle wedstrijden zijn verplaatst, er zijn maar 5 wedstrijden verschoven: Heracles Almelo-Feyenoord, FC Twente-ADO Den Haag, Go Ahead Eagles-NAC Breda, FC Utrecht-SC Cambuur en RKC Waalwijk-ajax. De eerste 4 op woensdag 15.45 uur, RKC-ajax op donderdag 15.45 uur, behalve als ajax dan nog EL speelt, dan gaat die naar woensdag 16 april om 19.45 uurquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven() politie moet het gewoon kunnen lijkt me. Alsof er dan totale anarchie ontstaat bij fucking Heracles-Feyenoord, of die andere zeven wedstrijden.
Ik denk dat je onderschat hoe veel agenten naar die top gaan. Er is buiten de Randstad overal minimale bezetting, dus alleen de agenten die het meest nodig zijn om de veiligheid te bewaken in de stad zijn aanwezig. En die kunnen niet allemaal samen weggaan om naar een wedstrijd te gaan want dan zit dus Almelo zonder politie. En Waalwijk, Deventer, Enschede en Utrecht ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, die richtlijnen zijn het probleem. We zijn in Nederland doorgeslagen in het bewaken van de veiligheid bij voetbalwedstrijden, terwijl er in de realiteit heel weinig aan de hand is. Maar goed, dat is een andere discussie, en je doet er niets aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, dat aantal ME bij die top is niet zo vreemd, getuige de gebeurtenissen in Hamburg een tijdje terug.
Verder hebben gemeentes richtlijnen voor het aantal ME + back-up ME voor voetbalwedstrijden. Wanneer daar niet aan voldaan wordt zetten ze er gewoon een streep door.
Vrij nemen dan maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef PIETR het volgende:
HUH. KWART VOOR 4. WTF!? HOE KAN IK DIE WEDSTRIJD DAN ZIEN? Gaat de eerste wedstrijd in jaren worden die ik dan niet kan zien
O nu je het zegt, vanmorgen ontslagen jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal werkeloos, wist je dat niet?
Toch mooi, zo'n werkgever die meedenkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
O nu je het zegt, vanmorgen ontslagen jaSpeciaal voor de wedstrijd
Wat is minimale bezetting?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe veel agenten naar die top gaan. Er is buiten de Randstad overal minimale bezetting, dus alleen de agenten die het meest nodig zijn om de veiligheid te bewaken in de stad zijn aanwezig. En die kunnen niet allemaal samen weggaan om naar een wedstrijd te gaan want dan zit dus Almelo zonder politie. En Waalwijk, Deventer, Enschede en Utrecht ook.
Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
House of Cards begint weer volgende week.
Hoe veel agenten dat precies is - procentueel of absoluut - weet ik niet. Zal vast ergens in beleidsdossiers staan.quote:
Ik ga na Battlestar Gallactica aan die serie beginnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
House of Cards begint weer volgende week.
Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef Grifte het volgende:
Ha, ik ben die woensdag vrij, toets in die week valt op dinsdag.
Almelo we komen
4 van Heracles tegen 1 van Ajax?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?
Daar heb ik jouw hulp bij nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga jij nou maar een project x organiseren
Waar ben je met BG?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga na Battlestar Gallactica aan die serie beginnen.
Einde bericht.
Denk het niet, zie Heracles er nog voor aan om het 1:1 te maken ondanks de omstandighedenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?
Oh dacht dat dit de SC was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens lekker DM'en joh stelletje nichten.
Zelfde dag, zelfde tijdstip. Na de wedstrijd kan de FLKG dus gezellig met de Ado'ers een stuk reizenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Caland het volgende:
Dus Twente en ADO spelen op dezelfde dag als Heracles en Feyenoord? Gezellig.
Jammer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:44:08Jean Paul van Gastel is geen kandidaat om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord. (Rijnmond) reageer retweet
Die hebben meestal wel een redelijk goed gevuld stadion en doen aan de top mee. Half leeg stadion is dan in hun nadeel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom dan specifiek Twente noemen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord heeft Schaken terug tegen N.E.C.
wtf... ik dacht (hoopte) dat hij gewoon gepasseerd was.
Armenteros speelt denk ik gewoon, Schaken uit vorm & Armenteros doet het wel vrij aardig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord heeft Schaken terug tegen N.E.C.
wtf... ik dacht (hoopte) dat hij gewoon gepasseerd was.
Samen gezellig overstappen in Amersfoortquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zelfde dag, zelfde tijdstip. Na de wedstrijd kan de FLKG dus gezellig met de Ado'ers een stuk reizen
Verdomme, wel verwacht overigens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Jammer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:44:08Jean Paul van Gastel is geen kandidaat om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord. (Rijnmond) reageer retweet
Wel apart dat ze dit nu al besloten hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegelsquote:In de voorhoede ging er met Jeremain Lens, Dries Mertens en nu Tim Matavz niemand voor minder dan een miljoen of acht, negen de deur uit. In totaal voor bijna 55 miljoen euro. Het zijn bedragen waar ze bij een club als Feyenoord slechts van kunnen dromen.
Zij moesten dan ook koste wat het kost verkopen afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Stukje in het ad over de verkoop cijfers van onze vrienden uit Eindhoven.
[..]
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegels
55 miljoen voor die 3 joh? Bizar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Stukje in het ad over de verkoop cijfers van onze vrienden uit Eindhoven.
[..]
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegels
3 internationals, waarvan 2 naar Rusland. Maar dan nog erg goed verkocht inderdaad.quote:
En dan Strootman er nog bij. Toch aardige cijfers.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
3 internationals, waarvan 2 naar Rusland. Maar dan nog erg goed verkocht inderdaad.
Een aardig gemiddelde wat wij never zullen halenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor de 9 spelers die ze verkocht hebben.
Haal Strootman weg en het is 35 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager en haalbaarder voor onsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een aardig gemiddelde wat wij never zullen halen
True, maar als je het afzet tegen wat wij de afgelopen 5 jaar hebben weten te slijten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Haal Strootman weg en het is 35 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager
Haal Marcelo weg en het is 52,5 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager en haalbaarder voor ons.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Haal Strootman weg en het is 35 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager en haalbaarder voor ons
Zo'n Strootman hebben ze dan ook gewoon tegen de 10 miljoen voor afgetikt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een aardig gemiddelde wat wij never zullen halen
7quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n Strootman hebben ze dan ook gewoon tegen de 10 miljoen voor afgetikt.
Logisch aangezien bijna alles uit eigen opleiding komt. Hun betalen voor meer ervaren spelers miljoenen en verkopen deze later weer sneller door.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar als je het afzet tegen wat wij de afgelopen 5 jaar hebben weten te slijten...
pellè gaat meer opleveren of blijven, als Janmaat wèl speelt op het wk levert hij meer op, en 8+8+5+nog een speler =>> 20quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:11 schreef PIETR het volgende:
Verwacht dat er bij ons in de zomer minimaal 3 spelers vertrekken.
Pelle +/- 8 miljoen
Bruno Martins Indi +/- 8 miljoen
Janmaat +/- 5 miljoen
En ook van de Vrij / Clasie / Boetius / Vilhena / Immers zal er waarschijnlijk nog wel eentje vertrekken.
Komen we uit op rond de 20 miljoen, voorzichtig geschat. Prima bedrag voor ons. Niet heel onrealistisch toch?
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 18:44:36Ronald #Koeman wil graag trainer van #Swansea worden http://t.co/O1sT60ZvAv reageer retweet
Leuke club en mooie competitie. Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 18:44:36Ronald #Koeman wil graag trainer van #Swansea worden http://t.co/O1sT60ZvAv reageer retweet
Daar komt bij dat je Janmaat (en Clasie?) dan kwijt bent aan Swansea.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Swansea krijgt Koeman te maken met hetzelfde probleem als bij Feyenoord.. financieel is er weinig mogelijk waardoor je uitkomt bij de B-garnituur zoals Tiendalli en De Guzman.
Prima, zolang ze genoeg betalen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar komt bij dat je Janmaat (en Clasie?) dan kwijt bent aan Swansea.
En 1e keus Immers.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Daar komt bij dat je Janmaat (en Clasie?) dan kwijt bent aan Swansea.
Dachten we van Heracles-thuis ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Puntverlies voor Vitesse vanavond, en een lastige uitwedstrijd voor Twente in het verschiet.
We kunnen Vitesse voorbij gaan en inlopen op Fc Twente dit weekend.
Of is dit de goden verzoeken? NEC thuis mag toch geen problemen opleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |