Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Dat is waarquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waarwat een klotewedstrijd was dat.
Tja. Twente nog afgetroeft (quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Ze kochten toen Ruiz toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaaktAltijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
Beenhakkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos
Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadionquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Dan ben je op tv geweestquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion
Zag hem (en jou dus onbewust ook).quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:
[..]
Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hemquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
quote:Feyenoord.nl blikt vanaf deze week elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op Roda JC – Feyenoord (1-2) met onder meer: de passes van Kongolo, het doelpunt van Armenteros en de tandem Immers – Pellè.
5. Tandem
Graziano Pellè en Lex Immers wisten elkaar zeer goed te vinden in het veld. Zo werd Pellè in totaal tien keer bereikt door een pass van Immers, terwijl Immers op zijn beurt negen passes ontving van Pellè.
4. Eerste doelpunt
Samuel Armenteros maakte tegen Roda JC Kerkrade zijn eerste competitiedoelpunt in dienst van Feyenoord. De aanvaller schoot in totaal twee keer op doel, waarvan dus één keer met succes.
3. Drang naar voren
Feyenoord zocht vooral voor rust zeer gretig de aanval tegen Roda JC. Dat is ook terug te zien in het overzicht van alle passes die de ploeg gaf. In negentig minuten waren in totaal 447 passes van Feyenoord te zien, waarvan er 281 vooruit werden gespeeld.
2. Kongolo sterk in passing
Terence Kongolo speelde pas zijn tweede wedstrijd op rij in de basis, maar de centrale verdediger bleef zowel verdedigend als aanvallend uitstekend overeind. Van alle spelers scoorde hij zelfs het hoogst qua passing: 93 procent van zijn passes kwamen aan op de plaats van bestemming.
1. Feyenoord kansrijk
Feyenoord creëerde tegen Roda JC Kerkrade met name in de eerste helft veel kansen: over de hele wedstrijd gezien maarliefst 16 in totaal. Daarvan gingen er 7 op doel, wat 2 goals opleverde. Ter vergelijking: Roda JC creëerde in totaal 7 kansen, waarvan er 2 op doel gingen.
Aha!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem![]()
Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Heb je hem hard op zijn teen getrapt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:
[..]
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem![]()
Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Haha, je plaatje faalt. Overigens is ie niet grappig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, de nieuwe trainert:
[ afbeelding ]
Goede pogingquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, de nieuwe trainert:
[ afbeelding ]
Deze inderdaad:quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Pelle 10 mlnquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Grote leegloop bij Feyenoord na dit seizoen. De volgende spelers lijken te vertrekken:
Pelle
de Vrij
Janmaat
Clasie
Schaken
Indi
Immers
In mijn ogen een totale waarde van +/- 25 tot 30 miljoen. Maar ze zullen natuurlijk lang niet allemaal vertekken. Ik ben er niet zo rouwig om. Andere trainer, tijd voor een andere selectie.
Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln
Mijn voorzichtige inschatting. Totaal dus 39,5mln.
Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.
Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln
Mijn voorzichtige inschatting. Totaal dus 39,5mln.
Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.
Je kunt dan voor zo'n 15mln investeren denk ik.
Volgens mij per a.s. zomer officeel van Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.
Verder zijn namen als Guidetti, Dost of Narsingh niet realistisch vrees ik (want veel te duur).
Ik verwacht dat al deze spelers bij elkaar Feyenoord hooguit zo'n 30 miljoen gaan opleveren, waarvan Feyenoord er hooguit 10 miljoen van kan herinvesteren, en dan ben ik nog optimistisch.
Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.
Enige die ik liever niet zie vertrekken in dat rijtje zijn Pele en Clasie, omdat zij in de as van het veld spelen en moeilijk is goede vervangers voor te halen. Janmaat speelt sterk maar blijft een rechstback uiteindelijk. En van de nieuwe namen die je noemt heb ik alleen veel vertrouwen in Kongolo dat ie er snel en gelijk kan staan. Die anderen moet ik nog maar zien, en Slabbekoorn kan je niet verwachten dat ie volgend seizoen er al staat. Van Beek is ook wel ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Zou Immers en Clasie dan überhaupt niet weg doen. De Vrij misschien wel, al vind ik 3 wel erg weinig als je voor een verdediger als Marcelo (van PSV) (quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.
Pelle 9 mln
de Vrij 3 mln
Janmaat 5 mln
Clasie 4 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 5 mln
Immers 0 mln
Ik denk dat onderstaande transferbedragen realistischer zijn:quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.
Noem jouw prijzen per speler dan eens? 30 lijkt me bij elkaar opgeteld gewoon erg weinig. En je hoeft niet iedereen te verkopen hè. Alleen aflopende contracten.
Verhoek voor 7.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
Met FIFA heb ik 18 miljoen gekregen voor Pellè (Lazio Roma) en Clasie (Spartak Moskou), iedereen weet dat FIFA realistischer is dan FMquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
We plaatsen ons niet voor de Champions League, of uberhaupt Europees voetbal op korte termijn vrees ik. Dus Europese ervaring zullen deze spelers niet bij Feyenoord op doen denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen wel een hoop willen maar in de ogen van buitenlandse clubs met geld zijn onze spelers nog dertien in een dozijn. Als Clasie zes groepswedstrijden champions league heeft gespeeld is hij niet ineens Xavi maar kijken ze wel anders naar hem.
Dus laten we ons eerst maar eens plaatsen voor weer ons rijk rekenen.
Ik heb in FIFA 12 Clasie verkocht aan FC Bayern voor 50 miljoen. Alles komt goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
Dikke Sjek had het over 25% van de transferinkomsten die geinvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers. Geen idee waar hij dat vandaan haalt, maar het zal alsnog geen vetpot zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
quote:TEST MET BEREIKBAARHEIDS APP DE KUIP
Aan de bereikbaarheid van De Kuip op wedstrijddagen wordt altijd veel aandacht besteed. Om met maatregelen beter aan te kunnen sluiten op wat er gebeurt op straat, beginnen gemeente Rotterdam, TNO en Feyenoord een proef met een app voor smartphones.
De app biedt gebruikers vanaf aanstaande zaterdag, 8 februari, (NEC thuis) op wedstrijddagen persoonlijk reisadvies voor optimaal reizen naar De Kuip, met de auto of het OV. Ook slaat de app informatie van gebruikers op over het reisgedrag van de wedstrijdbezoeker. Met de verzamelde informatie wordt gekeken hoe de bereikbaarheid van De Kuip in de toekomst verder verbeterd kan worden.
De eerste versie van de app, die vanaf nu beschikbaar is voor zowel android als iPhone, geeft actueel reisadvies en de mogelijkheid om te onthouden waar de auto geparkeerd staat. De proef loopt in elk geval tot en met de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden op 27 april. Is het experiment succesvol, dan wordt gekeken hoe de app verder uitgebreid en verbeterd kan worden..
Download de Feyenoord Bereikbaar app, doe mee aan het experiment en maak kans op een door jouw favoriete speler gesigneerd shirt en op een persarrangement voor een thuiswedstrijd van Feyenoord, inclusief bezoek aan de persconferentie.
Download de app voor android [hier] en voor iOS [hier]!
[/quote]quote:
[/quote]quote:
Kan me toch herinneren dat bij die aankopen - en zeker bij Vormer die gewoon uitstekend was bij Roda - iedereen vrij enthousiast was. En op dat moment vond ik het ook zéker geen onlogische aankopen. Alleen Goossens dan wat minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Ik zet mijn stoeltje vast op de coolsingelquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef elCholo het volgende:
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt
vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek
kongolo -- van Beek
Hahn
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |