abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136362980
Goed gespeeld gisteren. Jammer dat ze die tweede helft weer beginnen met broekpoepen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136363101

Limboland. Fuck yeah :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.
Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
pi_136363192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136363212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
pi_136363229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
Dat is waar :') wat een klotewedstrijd was dat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136363348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is waar :') wat een klotewedstrijd was dat.
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_136363416
Het AD ook weer. :') Eerst noemen ze elke mogelijke trainer en brengen ze het als nieuws en nu noemen ze weer bijna elke speler. Treurige krant is dat geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Tja. Twente nog afgetroeft ( :') ) toen.
Maar ik had op zich wel vertrouwen in hem.
pi_136363583
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaakt _O- Altijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaakt _O- Altijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
Ze kochten toen Ruiz toch? :')
pi_136363670
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ze kochten toen Ruiz toch? :')
Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363749
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos _O-
Beenhakker _O_
pi_136363815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion :')
pi_136363827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:

[..]

Dan ben je op tv geweest *)
pi_136363860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:

[..]

Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
pi_136363901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem :P

Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
pi_136363989
quote:
Feyenoord.nl blikt vanaf deze week elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op Roda JC – Feyenoord (1-2) met onder meer: de passes van Kongolo, het doelpunt van Armenteros en de tandem Immers – Pellè.

5. Tandem
Graziano Pellè en Lex Immers wisten elkaar zeer goed te vinden in het veld. Zo werd Pellè in totaal tien keer bereikt door een pass van Immers, terwijl Immers op zijn beurt negen passes ontving van Pellè.

4. Eerste doelpunt
Samuel Armenteros maakte tegen Roda JC Kerkrade zijn eerste competitiedoelpunt in dienst van Feyenoord. De aanvaller schoot in totaal twee keer op doel, waarvan dus één keer met succes.

3. Drang naar voren
Feyenoord zocht vooral voor rust zeer gretig de aanval tegen Roda JC. Dat is ook terug te zien in het overzicht van alle passes die de ploeg gaf. In negentig minuten waren in totaal 447 passes van Feyenoord te zien, waarvan er 281 vooruit werden gespeeld.

2. Kongolo sterk in passing
Terence Kongolo speelde pas zijn tweede wedstrijd op rij in de basis, maar de centrale verdediger bleef zowel verdedigend als aanvallend uitstekend overeind. Van alle spelers scoorde hij zelfs het hoogst qua passing: 93 procent van zijn passes kwamen aan op de plaats van bestemming.

1. Feyenoord kansrijk
Feyenoord creëerde tegen Roda JC Kerkrade met name in de eerste helft veel kansen: over de hele wedstrijd gezien maarliefst 16 in totaal. Daarvan gingen er 7 op doel, wat 2 goals opleverde. Ter vergelijking: Roda JC creëerde in totaal 7 kansen, waarvan er 2 op doel gingen.

pi_136363996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:

[..]

Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem :P

Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Aha!
pi_136364379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:

[..]

Heb je hem hard op zijn teen getrapt?
pi_136364673
Jaja, de nieuwe trainert:

:)
pi_136364698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, je plaatje faalt. Overigens is ie niet grappig.
pi_136364700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Goede poging :')
pi_136364942
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_136365316
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Deze inderdaad:

pi_136365395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Deze inderdaad:

[ afbeelding ]
hi-la-risch
pi_136365466
Toen partyflock nog populair was en het oude trainingsveld er nog stond. Chapeau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:07:05 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136365650
Grote leegloop bij Feyenoord na dit seizoen. De volgende spelers lijken te vertrekken:
Pelle
de Vrij
Janmaat
Clasie
Schaken
Indi
Immers

In mijn ogen een totale waarde van +/- 25 tot 30 miljoen. Maar ze zullen natuurlijk lang niet allemaal vertekken. Ik ben er niet zo rouwig om. Andere trainer, tijd voor een andere selectie.

Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn, Karsdorp en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door satecl op 05-02-2014 16:13:05 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_136365870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Grote leegloop bij Feyenoord na dit seizoen. De volgende spelers lijken te vertrekken:
Pelle
de Vrij
Janmaat
Clasie
Schaken
Indi
Immers

In mijn ogen een totale waarde van +/- 25 tot 30 miljoen. Maar ze zullen natuurlijk lang niet allemaal vertekken. Ik ben er niet zo rouwig om. Andere trainer, tijd voor een andere selectie.

Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln

Mijn voorzichtige inschatting. Totaal dus 39,5mln.

Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.

Je kunt dan voor zo'n 15mln investeren denk ik.
pi_136365960
Moet het allemaal nog maar zien. Verwacht sowieso weinig Feyenoorders op dat WK. Eigenlijk alleen Indi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136365972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln

Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.
Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.

Verder zijn namen als Guidetti, Dost of Narsingh niet realistisch vrees ik (want veel te duur).

Ik verwacht dat al deze spelers bij elkaar Feyenoord hooguit zo'n 30 miljoen gaan opleveren, waarvan Feyenoord er hooguit 10 miljoen van kan herinvesteren, en dan ben ik nog optimistisch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136365984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln

Je kunt dan voor zo'n 15mln investeren denk ik.
Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:17:10 #34
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366001
39,5 miljoen vind ik totaal niet realistisch. 3 miljoen voor Immers :')

Over de jeugd heb je deels gelijk. Daarom zou ik na ajax-thuis kijken hoe je ervoor staat, en dan kiezen voor de jeugd. Stel Karsdorp(op dit moment koploper in beste speler van de A-jeugd klassement) gewoon een keer op. Laat van Beek vaker met rust invallen voor de Vrij. Gooi Slabbekoorn of Sleegers erin i.p.v. die dramatische Goossens.

Hiermee kan je gewoon weer jaren mee verder:
--------------------- ------Hahn/Mulder-------------------
Janmaat----------van Beek--Kongolo--------????
-----------------------Clasie--------Vilhena-----------------
------------------------Karsdorp/Sleegers------------
Slabbekoorn----------------????----------------Boetius
pi_136366008
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.
Volgens mij per a.s. zomer officeel van Feyenoord.
pi_136366119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.

Verder zijn namen als Guidetti, Dost of Narsingh niet realistisch vrees ik (want veel te duur).

Ik verwacht dat al deze spelers bij elkaar Feyenoord hooguit zo'n 30 miljoen gaan opleveren, waarvan Feyenoord er hooguit 10 miljoen van kan herinvesteren, en dan ben ik nog optimistisch.
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.

Noem jouw prijzen per speler dan eens? 30 lijkt me bij elkaar opgeteld gewoon erg weinig. En je hoeft niet iedereen te verkopen hè. Alleen aflopende contracten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:23:14 #37
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.
Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.

Pelle 9 mln
de Vrij 3 mln
Janmaat 5 mln
Clasie 4 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 5 mln
Immers 0 mln
pi_136366219
Doe die 40 miljoen door de helft. Waarschijnlijk haal je dat niet eens.

Voor De Vrij en Martins Indi ga je sowieso geen 12 miljoen krijgen, als die twee überhaupt vertrekken. Voor Schaken krijg je helemaal niets. Clasie gaat geen 8 miljoen opleveren. Misschien dat Pellè nog wat geld kan opleveren maar meer dan die 10 miljoen zal het niet zijn.
pi_136366309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Enige die ik liever niet zie vertrekken in dat rijtje zijn Pele en Clasie, omdat zij in de as van het veld spelen en moeilijk is goede vervangers voor te halen. Janmaat speelt sterk maar blijft een rechstback uiteindelijk. En van de nieuwe namen die je noemt heb ik alleen veel vertrouwen in Kongolo dat ie er snel en gelijk kan staan. Die anderen moet ik nog maar zien, en Slabbekoorn kan je niet verwachten dat ie volgend seizoen er al staat. Van Beek is ook wel ok.

Kortgezegd: moeten wel 2/3 goede aankopen worden gedaan als er een leegloop is. Ben benieuwd of Mr.Yellow dat voor elkaar gaat krijgen. Als het matige aankopen zijn zal het team er veel op achteruit gaan. Zo'n Vormer kan Clasie nooit vervangen bijvoorbeeld. Toornstra vind ik wel een interessante speler dan weer.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_136366346
Janmaat verkopen en Dijkhuizen halen
pi_136366347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.

Pelle 9 mln
de Vrij 3 mln
Janmaat 5 mln
Clasie 4 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 5 mln
Immers 0 mln

Zou Immers en Clasie dan überhaupt niet weg doen. De Vrij misschien wel, al vind ik 3 wel erg weinig als je voor een verdediger als Marcelo (van PSV) ( :') ) al 2 mln krijgt. BMI twijfel ik over.
pi_136366380
De Vrij mag overigens wel weg. Van Beek erin. Niks mis mee.
pi_136366383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Noem jouw prijzen per speler dan eens? 30 lijkt me bij elkaar opgeteld gewoon erg weinig. En je hoeft niet iedereen te verkopen hè. Alleen aflopende contracten.
Ik denk dat onderstaande transferbedragen realistischer zijn:

Pellè 9 miljoen
Janmaat 6 miljoen
De Vrij 4,5 miljoen
Martins Indi 5 miljoen
Clasie 5,5 miljoen
Immers 2 miljoen

Kom je op 32 miljoen, hooguit. Vind ik nog aan de hoge kant eerlijk gezegd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136366394
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136366417
We kunnen wel een hoop willen maar in de ogen van buitenlandse clubs met geld zijn onze spelers nog dertien in een dozijn. Als Clasie zes groepswedstrijden champions league heeft gespeeld is hij niet ineens Xavi maar kijken ze wel anders naar hem.

Dus laten we ons eerst maar eens plaatsen voor we ons rijk rekenen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136366435
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
Verhoek voor 7.
pi_136366437
quote:
Met FIFA heb ik 18 miljoen gekregen voor Pellè (Lazio Roma) en Clasie (Spartak Moskou), iedereen weet dat FIFA realistischer is dan FM
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136366469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen wel een hoop willen maar in de ogen van buitenlandse clubs met geld zijn onze spelers nog dertien in een dozijn. Als Clasie zes groepswedstrijden champions league heeft gespeeld is hij niet ineens Xavi maar kijken ze wel anders naar hem.

Dus laten we ons eerst maar eens plaatsen voor weer ons rijk rekenen.
We plaatsen ons niet voor de Champions League, of uberhaupt Europees voetbal op korte termijn vrees ik. Dus Europese ervaring zullen deze spelers niet bij Feyenoord op doen denk ik.

Hun marktwaarde zal dus wel niet of nauwelijks stijgen, tenzij ze fenomenaal presteren in het Nederlands elftal.
pi_136366497
quote:
Ik heb in FIFA 12 Clasie verkocht aan FC Bayern voor 50 miljoen. Alles komt goed.
pi_136366499
Ik heb Mulder verkocht voor 20 miljoen aan Man City. Werken, van Geel!
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:38:07 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366639
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis( :') ). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:38:07 #52
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136366640
En Mokotjo terughalen voor 5, kun je met gemak 25 voor krijgen.
pi_136366688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis( :') ). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136366726
Gwn Bellumie en Kuyt hale, ja tog.
pi_136366737
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:41 schreef Pascalus het volgende:
Drenthe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:45:29 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136366857
Kalou ook gewoon terughalen. K2 jeweettogg. Coolsingel dit dat.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:45:37 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366862
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:46:39 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366894
Cassillias zit tog ook op de bank bij madrid? kunnen hem ook wel halen. betr als Muulder.
pi_136366901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
Dikke Sjek had het over 25% van de transferinkomsten die geinvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers. Geen idee waar hij dat vandaan haalt, maar het zal alsnog geen vetpot zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:48:01 #60
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366937
Dikke Sjek neem ik niet serieus.
pi_136367054
Sjek is vies dik.
pi_136367597
quote:
TEST MET BEREIKBAARHEIDS APP DE KUIP

Aan de bereikbaarheid van De Kuip op wedstrijddagen wordt altijd veel aandacht besteed. Om met maatregelen beter aan te kunnen sluiten op wat er gebeurt op straat, beginnen gemeente Rotterdam, TNO en Feyenoord een proef met een app voor smartphones.

De app biedt gebruikers vanaf aanstaande zaterdag, 8 februari, (NEC thuis) op wedstrijddagen persoonlijk reisadvies voor optimaal reizen naar De Kuip, met de auto of het OV. Ook slaat de app informatie van gebruikers op over het reisgedrag van de wedstrijdbezoeker. Met de verzamelde informatie wordt gekeken hoe de bereikbaarheid van De Kuip in de toekomst verder verbeterd kan worden.

De eerste versie van de app, die vanaf nu beschikbaar is voor zowel android als iPhone, geeft actueel reisadvies en de mogelijkheid om te onthouden waar de auto geparkeerd staat. De proef loopt in elk geval tot en met de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden op 27 april. Is het experiment succesvol, dan wordt gekeken hoe de app verder uitgebreid en verbeterd kan worden..

Download de Feyenoord Bereikbaar app, doe mee aan het experiment en maak kans op een door jouw favoriete speler gesigneerd shirt en op een persarrangement voor een thuiswedstrijd van Feyenoord, inclusief bezoek aan de persconferentie.

Download de app voor android [hier] en voor iOS [hier]!
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136367660
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
pi_136367890
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef Bombvis het volgende:

[..]

] en voor iOS [hier]!
[/quote]
Kunnen beter is zorgen dat er voldoende bereik is met je mobiel, appen en internetten lukt nooit.
pi_136368063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Luni het volgende:

[..]

]!
[/quote]
Kunnen beter is zorgen dat er voldoende bereik is met je mobiel, appen en internetten lukt nooit.
[/quote]

Dat lukt nooit. 40.000 man op een paar masten.
pi_136368236
4G nemen dan heb je gewoon bereik.
pi_136368594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Kan me toch herinneren dat bij die aankopen - en zeker bij Vormer die gewoon uitstekend was bij Roda - iedereen vrij enthousiast was. En op dat moment vond ik het ook zéker geen onlogische aankopen. Alleen Goossens dan wat minder.
pi_136368803
Vormer was ik ook enthousiast over. Heeft ook iets te weinig krediet gehad, zeker toen Vilhena als een natte krant speelde.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:54:03 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136369142
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:41 schreef Pascalus het volgende:
Vagner Love, Tymoshchuk etc.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:56:50 #70
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136369249
Wanderson.
pi_136369289
Volgens mij loopt er nog een goede linksback rond op de Deense velden. Ene Michael Lumb?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:00:03 #72
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_136369364
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt

vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek

kongolo -- van Beek

Hahn

_O_ _O_ _O_
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 18:01:56 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136369446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef elCholo het volgende:
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt

vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek

kongolo -- van Beek

Hahn

_O_ _O_ _O_
Ik zet mijn stoeltje vast op de coolsingel :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_136369539
Babovic
pi_136369557
Tim de Cler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties