abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136362980
Goed gespeeld gisteren. Jammer dat ze die tweede helft weer beginnen met broekpoepen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136363101

Limboland. Fuck yeah :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, triest volk. Hopelijk degraderen ze eindelijk eens.
Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
pi_136363192
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat gun ik JDT eigenlijk niet, maar qua supporters en gastvrijheid wel inderdaad.
Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136363212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik gun het hem ook niet, maarja, ik gun het die club wel. En ze verdienen het ook, hikken er al jaren tegen aan.
Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
pi_136363229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat hebben we zelf in de hand gehad paar jaar terug!
Dat is waar :') wat een klotewedstrijd was dat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_136363348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat is waar :') wat een klotewedstrijd was dat.
Die ene wedstrijd heeft je gewoon jarenlang met Cisse opgezadeld.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_136363416
Het AD ook weer. :') Eerst noemen ze elke mogelijke trainer en brengen ze het als nieuws en nu noemen ze weer bijna elke speler. Treurige krant is dat geworden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Tja. Twente nog afgetroeft ( :') ) toen.
Maar ik had op zich wel vertrouwen in hem.
pi_136363583
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaakt _O- Altijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:55 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk kan je ergens wel zeggen dat Sissy Twente kampioen heeft gemaakt _O- Altijd wel grappig hoe dat soort dingen kunnen lopen in de voetballerij.
Ze kochten toen Ruiz toch? :')
pi_136363670
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:57 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ze kochten toen Ruiz toch? :')
Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136363749
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, daarom. Omdat Sissy voor ons koos _O-
Beenhakker _O_
pi_136363815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Die kwam gisteren opeens naast mij zitten in het stadion :')
pi_136363827
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:

[..]

Dan ben je op tv geweest *)
pi_136363860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Freire het volgende:

[..]

Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
pi_136363901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zag hem (en jou dus onbewust ook).
Wat kwam die doen?
Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem :P

Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
pi_136363989
quote:
Feyenoord.nl blikt vanaf deze week elke speelronde terug op de door Feyenoord gespeelde wedstrijd, met een top vijf van opvallende statistieken en weetjes. Deze keer een andere kijk op Roda JC – Feyenoord (1-2) met onder meer: de passes van Kongolo, het doelpunt van Armenteros en de tandem Immers – Pellè.

5. Tandem
Graziano Pellè en Lex Immers wisten elkaar zeer goed te vinden in het veld. Zo werd Pellè in totaal tien keer bereikt door een pass van Immers, terwijl Immers op zijn beurt negen passes ontving van Pellè.

4. Eerste doelpunt
Samuel Armenteros maakte tegen Roda JC Kerkrade zijn eerste competitiedoelpunt in dienst van Feyenoord. De aanvaller schoot in totaal twee keer op doel, waarvan dus één keer met succes.

3. Drang naar voren
Feyenoord zocht vooral voor rust zeer gretig de aanval tegen Roda JC. Dat is ook terug te zien in het overzicht van alle passes die de ploeg gaf. In negentig minuten waren in totaal 447 passes van Feyenoord te zien, waarvan er 281 vooruit werden gespeeld.

2. Kongolo sterk in passing
Terence Kongolo speelde pas zijn tweede wedstrijd op rij in de basis, maar de centrale verdediger bleef zowel verdedigend als aanvallend uitstekend overeind. Van alle spelers scoorde hij zelfs het hoogst qua passing: 93 procent van zijn passes kwamen aan op de plaats van bestemming.

1. Feyenoord kansrijk
Feyenoord creëerde tegen Roda JC Kerkrade met name in de eerste helft veel kansen: over de hele wedstrijd gezien maarliefst 16 in totaal. Daarvan gingen er 7 op doel, wat 2 goals opleverde. Ter vergelijking: Roda JC creëerde in totaal 7 kansen, waarvan er 2 op doel gingen.

pi_136363996
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:

[..]

Oud speler van Roda en Feyenoord, speelt nu in België dus klein stukje rijden voor hem :P

Ik zat trouwens niet op de tribune naast hem, maar na de wedstrijd in het spelershome
Aha!
pi_136364379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Freire het volgende:

[..]

Heb je hem hard op zijn teen getrapt?
pi_136364673
Jaja, de nieuwe trainert:

:)
pi_136364698
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, je plaatje faalt. Overigens is ie niet grappig.
pi_136364700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]

Goede poging :')
pi_136364942
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_136365316
quote:
15s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan het plaatje niet zien maar ik verwacht dat het een foto van clown Bassie is.
Deze inderdaad:

pi_136365395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Deze inderdaad:

[ afbeelding ]
hi-la-risch
pi_136365466
Toen partyflock nog populair was en het oude trainingsveld er nog stond. Chapeau.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:07:05 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136365650
Grote leegloop bij Feyenoord na dit seizoen. De volgende spelers lijken te vertrekken:
Pelle
de Vrij
Janmaat
Clasie
Schaken
Indi
Immers

In mijn ogen een totale waarde van +/- 25 tot 30 miljoen. Maar ze zullen natuurlijk lang niet allemaal vertekken. Ik ben er niet zo rouwig om. Andere trainer, tijd voor een andere selectie.

Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn, Karsdorp en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door satecl op 05-02-2014 16:13:05 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_136365870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Grote leegloop bij Feyenoord na dit seizoen. De volgende spelers lijken te vertrekken:
Pelle
de Vrij
Janmaat
Clasie
Schaken
Indi
Immers

In mijn ogen een totale waarde van +/- 25 tot 30 miljoen. Maar ze zullen natuurlijk lang niet allemaal vertekken. Ik ben er niet zo rouwig om. Andere trainer, tijd voor een andere selectie.

Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln

Mijn voorzichtige inschatting. Totaal dus 39,5mln.

Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.

Je kunt dan voor zo'n 15mln investeren denk ik.
pi_136365960
Moet het allemaal nog maar zien. Verwacht sowieso weinig Feyenoorders op dat WK. Eigenlijk alleen Indi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136365972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln

Ik zou inderdaad Janmaat proberen te behouden, maar alleen als hij bijtekend. Zelfde geldt voor Clasie. Persoonlijk zou ik Immers trouwens niet weg doen.
De jeugd die jij noemt is er met uitzondering van onze CV's trouwens nog niet klaar voor denk ik.
Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.

Verder zijn namen als Guidetti, Dost of Narsingh niet realistisch vrees ik (want veel te duur).

Ik verwacht dat al deze spelers bij elkaar Feyenoord hooguit zo'n 30 miljoen gaan opleveren, waarvan Feyenoord er hooguit 10 miljoen van kan herinvesteren, en dan ben ik nog optimistisch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136365984
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Pelle 10 mln
de Vrij 5 mln
Janmaat 6 mln
Clasie 8 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 7 mln
Immers 3 mln

Je kunt dan voor zo'n 15mln investeren denk ik.
Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:17:10 #34
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366001
39,5 miljoen vind ik totaal niet realistisch. 3 miljoen voor Immers :')

Over de jeugd heb je deels gelijk. Daarom zou ik na ajax-thuis kijken hoe je ervoor staat, en dan kiezen voor de jeugd. Stel Karsdorp(op dit moment koploper in beste speler van de A-jeugd klassement) gewoon een keer op. Laat van Beek vaker met rust invallen voor de Vrij. Gooi Slabbekoorn of Sleegers erin i.p.v. die dramatische Goossens.

Hiermee kan je gewoon weer jaren mee verder:
--------------------- ------Hahn/Mulder-------------------
Janmaat----------van Beek--Kongolo--------????
-----------------------Clasie--------Vilhena-----------------
------------------------Karsdorp/Sleegers------------
Slabbekoorn----------------????----------------Boetius
pi_136366008
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Immers is nog van Den Haag toch? Zoveel geld zal er dus niet voor bninnekomen.
Volgens mij per a.s. zomer officeel van Feyenoord.
pi_136366119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Clasie en Indi gaan geen 8 en 7 miljoen opleveren, en Immers geen 3 miljoen verwacht ik.

Verder zijn namen als Guidetti, Dost of Narsingh niet realistisch vrees ik (want veel te duur).

Ik verwacht dat al deze spelers bij elkaar Feyenoord hooguit zo'n 30 miljoen gaan opleveren, waarvan Feyenoord er hooguit 10 miljoen van kan herinvesteren, en dan ben ik nog optimistisch.
Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.

Noem jouw prijzen per speler dan eens? 30 lijkt me bij elkaar opgeteld gewoon erg weinig. En je hoeft niet iedereen te verkopen hè. Alleen aflopende contracten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:23:14 #37
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waarom zou Clasie geen 8 opleveren? Is een contract tot 2016 zie ik in de OP. En speelt nu al 3 jaar behoorlijk goed in het eerste elftal. Conditioneel inmiddels vrij goed en gaat denk ik nog beter functioneren met betere spelers om zich heen.
BMI vind ik ook zeker wel 7, ligt ook nog tot 2016 vast en heeft potentie. Verder kan hij zowel CV als LB spelen.
Immers heeft zijn kwalen, maar ook hij ligt tot 2016 vast en is gewoon erg bruikbaar. Conditioneel top en een echte box-to-box speler. Zou hem zeker niet onder de 3 mln weg doen.
Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.

Pelle 9 mln
de Vrij 3 mln
Janmaat 5 mln
Clasie 4 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 5 mln
Immers 0 mln
pi_136366219
Doe die 40 miljoen door de helft. Waarschijnlijk haal je dat niet eens.

Voor De Vrij en Martins Indi ga je sowieso geen 12 miljoen krijgen, als die twee überhaupt vertrekken. Voor Schaken krijg je helemaal niets. Clasie gaat geen 8 miljoen opleveren. Misschien dat Pellè nog wat geld kan opleveren maar meer dan die 10 miljoen zal het niet zijn.
pi_136366309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef satecl het volgende:
Ik zou er alleen alles aan doen om Clasie en Janmaat te behouden. En hopelijk hebben we geld om een vervangende spits te kopen(Guidetti/Dost) en een extra buitenspeler(Narsingh?). Verder hebben we met Sleegers, Kongolo, van Beek, Slabbekoorn en Idrissi prima jeugd waarmee we verder kunnen.
Enige die ik liever niet zie vertrekken in dat rijtje zijn Pele en Clasie, omdat zij in de as van het veld spelen en moeilijk is goede vervangers voor te halen. Janmaat speelt sterk maar blijft een rechstback uiteindelijk. En van de nieuwe namen die je noemt heb ik alleen veel vertrouwen in Kongolo dat ie er snel en gelijk kan staan. Die anderen moet ik nog maar zien, en Slabbekoorn kan je niet verwachten dat ie volgend seizoen er al staat. Van Beek is ook wel ok.

Kortgezegd: moeten wel 2/3 goede aankopen worden gedaan als er een leegloop is. Ben benieuwd of Mr.Yellow dat voor elkaar gaat krijgen. Als het matige aankopen zijn zal het team er veel op achteruit gaan. Zo'n Vormer kan Clasie nooit vervangen bijvoorbeeld. Toornstra vind ik wel een interessante speler dan weer.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_136366346
Janmaat verkopen en Dijkhuizen halen
pi_136366347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Nog nooit een prijs gewonnen. Totaal geen Europese ervaring. Iets wat onze vriendjes in amsterdam wel allemaal hebben.

Pelle 9 mln
de Vrij 3 mln
Janmaat 5 mln
Clasie 4 mln
Schaken 0.5 mln
Indi 5 mln
Immers 0 mln

Zou Immers en Clasie dan überhaupt niet weg doen. De Vrij misschien wel, al vind ik 3 wel erg weinig als je voor een verdediger als Marcelo (van PSV) ( :') ) al 2 mln krijgt. BMI twijfel ik over.
pi_136366380
De Vrij mag overigens wel weg. Van Beek erin. Niks mis mee.
pi_136366383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:

[..]

Noem jouw prijzen per speler dan eens? 30 lijkt me bij elkaar opgeteld gewoon erg weinig. En je hoeft niet iedereen te verkopen hè. Alleen aflopende contracten.
Ik denk dat onderstaande transferbedragen realistischer zijn:

Pellè 9 miljoen
Janmaat 6 miljoen
De Vrij 4,5 miljoen
Martins Indi 5 miljoen
Clasie 5,5 miljoen
Immers 2 miljoen

Kom je op 32 miljoen, hooguit. Vind ik nog aan de hoge kant eerlijk gezegd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136366394
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_136366417
We kunnen wel een hoop willen maar in de ogen van buitenlandse clubs met geld zijn onze spelers nog dertien in een dozijn. Als Clasie zes groepswedstrijden champions league heeft gespeeld is hij niet ineens Xavi maar kijken ze wel anders naar hem.

Dus laten we ons eerst maar eens plaatsen voor we ons rijk rekenen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136366435
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:29 schreef Happel het volgende:
Ik heb de Vrij en Indi na het seizoen 2013/2014 met Football Manager allebei voor 10 miljoen verkocht. Zwaar realistisch spel is het, dus Van Geel moet dat wel voor elkaar kunnen krijgen.
Verhoek voor 7.
pi_136366437
quote:
Met FIFA heb ik 18 miljoen gekregen voor Pellè (Lazio Roma) en Clasie (Spartak Moskou), iedereen weet dat FIFA realistischer is dan FM
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136366469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen wel een hoop willen maar in de ogen van buitenlandse clubs met geld zijn onze spelers nog dertien in een dozijn. Als Clasie zes groepswedstrijden champions league heeft gespeeld is hij niet ineens Xavi maar kijken ze wel anders naar hem.

Dus laten we ons eerst maar eens plaatsen voor weer ons rijk rekenen.
We plaatsen ons niet voor de Champions League, of uberhaupt Europees voetbal op korte termijn vrees ik. Dus Europese ervaring zullen deze spelers niet bij Feyenoord op doen denk ik.

Hun marktwaarde zal dus wel niet of nauwelijks stijgen, tenzij ze fenomenaal presteren in het Nederlands elftal.
pi_136366497
quote:
Ik heb in FIFA 12 Clasie verkocht aan FC Bayern voor 50 miljoen. Alles komt goed.
pi_136366499
Ik heb Mulder verkocht voor 20 miljoen aan Man City. Werken, van Geel!
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:38:07 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366639
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis( :') ). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:38:07 #52
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136366640
En Mokotjo terughalen voor 5, kun je met gemak 25 voor krijgen.
pi_136366688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis( :') ). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136366726
Gwn Bellumie en Kuyt hale, ja tog.
pi_136366737
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:41 schreef Pascalus het volgende:
Drenthe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:45:29 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136366857
Kalou ook gewoon terughalen. K2 jeweettogg. Coolsingel dit dat.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:45:37 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366862
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:46:39 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366894
Cassillias zit tog ook op de bank bij madrid? kunnen hem ook wel halen. betr als Muulder.
pi_136366901
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
Dikke Sjek had het over 25% van de transferinkomsten die geinvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers. Geen idee waar hij dat vandaan haalt, maar het zal alsnog geen vetpot zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:48:01 #60
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136366937
Dikke Sjek neem ik niet serieus.
pi_136367054
Sjek is vies dik.
pi_136367597
quote:
TEST MET BEREIKBAARHEIDS APP DE KUIP

Aan de bereikbaarheid van De Kuip op wedstrijddagen wordt altijd veel aandacht besteed. Om met maatregelen beter aan te kunnen sluiten op wat er gebeurt op straat, beginnen gemeente Rotterdam, TNO en Feyenoord een proef met een app voor smartphones.

De app biedt gebruikers vanaf aanstaande zaterdag, 8 februari, (NEC thuis) op wedstrijddagen persoonlijk reisadvies voor optimaal reizen naar De Kuip, met de auto of het OV. Ook slaat de app informatie van gebruikers op over het reisgedrag van de wedstrijdbezoeker. Met de verzamelde informatie wordt gekeken hoe de bereikbaarheid van De Kuip in de toekomst verder verbeterd kan worden.

De eerste versie van de app, die vanaf nu beschikbaar is voor zowel android als iPhone, geeft actueel reisadvies en de mogelijkheid om te onthouden waar de auto geparkeerd staat. De proef loopt in elk geval tot en met de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden op 27 april. Is het experiment succesvol, dan wordt gekeken hoe de app verder uitgebreid en verbeterd kan worden..

Download de Feyenoord Bereikbaar app, doe mee aan het experiment en maak kans op een door jouw favoriete speler gesigneerd shirt en op een persarrangement voor een thuiswedstrijd van Feyenoord, inclusief bezoek aan de persconferentie.

Download de app voor android [hier] en voor iOS [hier]!
pi_136367660
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
pi_136367890
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef Bombvis het volgende:

[..]

] en voor iOS [hier]!
[/quote]
Kunnen beter is zorgen dat er voldoende bereik is met je mobiel, appen en internetten lukt nooit.
pi_136368063
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Luni het volgende:

[..]

]!
[/quote]
Kunnen beter is zorgen dat er voldoende bereik is met je mobiel, appen en internetten lukt nooit.
[/quote]

Dat lukt nooit. 40.000 man op een paar masten.
pi_136368236
4G nemen dan heb je gewoon bereik.
pi_136368594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Kan me toch herinneren dat bij die aankopen - en zeker bij Vormer die gewoon uitstekend was bij Roda - iedereen vrij enthousiast was. En op dat moment vond ik het ook zéker geen onlogische aankopen. Alleen Goossens dan wat minder.
pi_136368803
Vormer was ik ook enthousiast over. Heeft ook iets te weinig krediet gehad, zeker toen Vilhena als een natte krant speelde.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 17:54:03 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136369142
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:41 schreef Pascalus het volgende:
Vagner Love, Tymoshchuk etc.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:56:50 #70
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136369249
Wanderson.
pi_136369289
Volgens mij loopt er nog een goede linksback rond op de Deense velden. Ene Michael Lumb?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:00:03 #72
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_136369364
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt

vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek

kongolo -- van Beek

Hahn

_O_ _O_ _O_
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 18:01:56 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136369446
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef elCholo het volgende:
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt

vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek

kongolo -- van Beek

Hahn

_O_ _O_ _O_
Ik zet mijn stoeltje vast op de coolsingel :)
4045
onlogisch
pi_136369539
Babovic
pi_136369557
Tim de Cler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136369651

Vervanger voor De Pel. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_136369658
KNKB durft BMI dus niet te schorsen voor de Klassieker. Begrijpelijk en ik vind het ook prima dat hij er bij is, maar BMI wordt wel erg licht gestraft voor zijn vergrijp.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_136369708
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
KNKB durft BMI dus niet te schorsen voor de Klassieker. Begrijpelijk en ik vind het ook prima dat hij er bij is, maar BMI wordt wel erg licht gestraft voor zijn vergrijp.
oké man
pi_136369729
quote:
Ok Shreyas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 18:15:05 #80
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136369960
quote:
Eens.
4045
onlogisch
pi_136370010
Shreyas heeft hier natuurlijk wel een punt jongens. Altijd maar dat voortrekken van Feyenoord door de KNVB moet echt een keer klaar zijn :{
blablablabla
pi_136370045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Shreyas heeft hier natuurlijk wel een punt jongens. Altijd maar dat voortrekken van Feyenoord door de KNVB moet echt een keer klaar zijn :{
Schandalig is het ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136370063
KNKB :r
pi_136370081
Als het aan Shreyas ligt, wordt de KNAB opgericht.
pi_136370218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef exile79 het volgende:
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
Tot Utrecht in een volgepropte trein gestaan :')
pi_136370251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Shreyas ligt, wordt de KNAB opgericht.
Als het aan mij ligt, wordt jij eens goed afgericht.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:49:25 #87
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136371358
Manu doet het "leuk" bij Cambuur. Ben benieuwd of hij dat bij ons volgend jaar door kan trekken.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:08:24 #88
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136372231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Sunri5e het volgende:
Manu doet het "leuk" bij Cambuur. Ben benieuwd of hij dat bij ons volgend jaar door kan trekken.
Laat Manu eerst maar eens consistent het "leuk" doen, dan kijken we wel verder. Ik zit nog te wachten op het eerste moment dattie iemand doormidden trapt.
pi_136372401
Manu _O_
blablablabla
pi_136372543
Lekkere opportunistische speler. Denk niet dat hij het ooit gaat redden bij Feyenoord. Maar hey, als Schaken het al lukt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136372580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Ik neem zondag mijn fluitje mee. Af en toe Wiedemeijer helpen wanneer hij Feyenoord helpt. Dat moeten we niet hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef exile79 het volgende:
Na de wedstrijd was het ook weer drama. Hielp me weer even eraan herinneren waarom ik nooit met de tram ga.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136372605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Lekkere opportunistische speler. Denk niet dat hij het ooit gaat redden bij Feyenoord. Maar hey, als Schaken het al lukt.
Dit. Veel minder ruimte bij Feyenoord. Totaal andere speelwijze.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_136372745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik neem zondag mijn fluitje mee. Af en toe Wiedemeijer helpen wanneer hij Feyenoord helpt. Dat moeten we niet hebben.

[..]

Na de wedstrijd was het ook weer drama. Hielp me weer even eraan herinneren waarom ik nooit met de tram ga.
Veel plezier zondag
pi_136372790
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:17 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Veel plezier zondag
:D. Stom.
pi_136373776
Manu is na een doelpunt al net zo zwakzinnig als Vilhena. En dan laat de regie het nog zien ook. Twee keer!
pi_136373905
Bruma die heel opzichtig dat logo kust. :')
pi_136374778

Statistieken liegen nooit.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:13:49 #98
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136375821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Waar komt deze onzin vandaan?
pi_136375857
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

Waar komt deze onzin vandaan?
http://www.whoscored.com/Matches/719679/MatchReport
pi_136379688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Hupperts staat niet bovenaan, waardeloze beoordeling
pi_136381315
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Ik blijf me ook nog steeds verbazen over Schaken in oranje, loopt (liep) 1 op 1 ofzo toch :D
pi_136383932
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik blijf me ook nog steeds verbazen over Schaken in oranje, loopt (liep) 1 op 1 ofzo toch :D
''Schaken in Oranje'' word ook helemaal overhyped.
Hij speelde een wedstrijdje mee tegen Andorra ofso. Dan kan een snel buitenspelertje in vorm met een goede voorzet wel van pas zijn, dus neem je hem mee.
pi_136384912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:29 schreef Vasion het volgende:

[..]

''Schaken in Oranje'' word ook helemaal overhyped.
Hij speelde een wedstrijdje mee tegen Andorra ofso. Dan kan een snel buitenspelertje in vorm met een goede voorzet wel van pas zijn, dus neem je hem mee.
"Schaken in oranje" had wat mij betreft helemaal niet mogen gebeuren. Daarom juist wel grappig dat hij scoorde.
pi_136385242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

"Schaken in oranje" had wat mij betreft helemaal niet mogen gebeuren. Daarom juist wel grappig dat hij scoorde.
Tegen Estland scoorde hij ook. Vind het wel geinig dat zo'n middelmatige speler als Schaken straks terug kan kijken op een bescheiden doch uiterst succesvolle interlandcarrière. Geldt ook voor Nelom overigens.
  donderdag 6 februari 2014 @ 07:15:08 #105
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_136390760
Hoe doet Lucas Woudenberg het eigenlijk bij Excelsior? Is dat niet een jongen die we volgend jaar als linksback kunnen opstellen, in plaats van Nelom?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_136390889
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 07:15 schreef Tomasso het volgende:
Hoe doet Lucas Woudenberg het eigenlijk bij Excelsior? Is dat niet een jongen die we volgend jaar als linksback kunnen opstellen, in plaats van Nelom?
Weet het niet precies, maar hij heeft in ieder geval een basisplek.
  donderdag 6 februari 2014 @ 10:25:46 #107
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136393571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tegen Estland scoorde hij ook. Vind het wel geinig dat zo'n middelmatige speler als Schaken straks terug kan kijken op een bescheiden doch uiterst succesvolle interlandcarrière. Geldt ook voor Nelom overigens.
Een paar interlands is helemaal niet zo bijzonden hoor. Slory, Bobsen, van Galen, Yildirim, Schaken, Nelom, Denneboom, Wisgerhof, Hofland, Hofs, Jaliens, Mendes da Silva, Meerdink en dat soort spelers mogen het allemaal zeggen :')
pi_136394769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:25 schreef satecl het volgende:

[..]

Een paar interlands is helemaal niet zo bijzonden hoor. Slory, Bobsen, van Galen, Yildirim, Schaken, Nelom, Denneboom, Wisgerhof, Hofland, Hofs, Jaliens, Mendes da Silva, Meerdink en dat soort spelers mogen het allemaal zeggen :')
bedankt nog, van Basten
pi_136397297
Die van Utreg, die zijn zo heilig...............

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dslag-opgepakt.dhtml
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:33:12 #110
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_136397507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Luni het volgende:

Hoe triest ben je als je een café restaurant aan gaat vallen waar gezinnen met kinderen zitten te eten.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_136403462
Ik ben aan het overwegen om twee kaarten te kopen viagogo voor vak k, maar hoe is het uit zicht op vak k en is viagogo betrouwbaar?
pi_136403518
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Lazvic het volgende:
Ik ben aan het overwegen om twee kaarten te kopen viagogo voor vak k, maar hoe is het uit zicht op vak k en is viagogo betrouwbaar?
Viagogo is sowieso betrouwbaar, het uitzicht op vak K is prima, je moet alleen niet te dicht op het plexiglas gaan zitten, dan is 1 hoek van het veld moeilijk te zien
pi_136403702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Luni het volgende:

Triest voor de eigenaaresse van dat cafe-restaurant, aangezien ze een dezer weken failliet worden verklaard naar alle waarschijnlijkheid.

Net zo triest als het (niet) optreden van de politie trouwens, stonden op steenworp afstand met twee busjes klaar, maar de heren durfden niet in te grijpen :')
pi_136403727
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 07:15 schreef Tomasso het volgende:
In de voorbereiding zei Koeman nog dat hij wel gecharmeerd van hem was, schijnt een enorm loopvermogen te hebben die jongen. Hoop dat hij het volgend jaar mag gaan bewijzen bij ons.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:16:04 #115
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_136404821
Tim Matavz voor 8 miljoen naar Rubin Kazan.
Dan moet van Geel, Pelle voor 15 miljoen wel aan een Russische club kunnen slijten.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:20:43 #116
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_136404964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef elCholo het volgende:
Dan moet van Geel, Pelle voor 15 miljoen wel aan een Russische club kunnen slijten.
Eerste wat ik ook meteen dacht.
pi_136405103
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef elCholo het volgende:
Leeftijd Matavz: 25 jaar
Leeftijd Pelle: 28 jaar

Matavz heeft EL gespeeld (vraag niet hoe, maar het schijnt te tellen), Pelle niet.
pi_136405134
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Matavz heeft EL gespeeld (vraag niet hoe, maar het schijnt te tellen), Pelle niet.
Schrijf je ook even de statistieken erbij?
pi_136405204
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Schrijf je ook even de statistieken erbij?
Welke statistieken? Die van de eredivisie? Dat interesseert de meeste buitenlandse clubs geen moer, elke matige spits kan in de eredivisie veel goals maken.
pi_136405367
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Welke statistieken? Die van de eredivisie? Dat interesseert de meeste buitenlandse clubs geen moer, elke matige spits kan in de eredivisie veel goals maken.
Niet élke, er loopt er bij jullie 1 rond.... ;)
BFF met GGMM
pi_136405392
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Niet élke, er loopt er bij jullie 1 rond.... ;)
Twee zelfs, moet je nagaan hoe slecht die zijn. Zouden zelfs in de Jupiler League geen topscorer worden.
pi_136405656
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

In de voorbereiding zei Koeman nog dat hij wel gecharmeerd van hem was, schijnt een enorm loopvermogen te hebben die jongen. Hoop dat hij het volgend jaar mag gaan bewijzen bij ons.
Bijnaam is niet voor niks De Witte Keniaan _O_
pi_136405738
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Bijnaam is niet voor niks De Witte Keniaan _O_
Hij speelde Schaken helemaal weg in die benefietwedstrijd in De Kuip.

En Schaken is wel een international die regelmatig mondjes snoert, dus dan weet je wel hoe goed Woudenberg is _O_
pi_136409320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Pelle draagt het hele team, is balvast, kopsterk, heeft persoonlijkheid en lange spitsen zijn gewild daar in Rusland. Matavz is voetballend beter met nog een handicap in afronden. Dus wat kom je nou met je leeftijd boolshit?
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:45:35 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136412329
quote:
How I found Feyenoord

As of Wednesday 12th February I will be moving to the Netherlands to start writing my first book, covering the fortunes of Feyenoord Rotterdam and their incredible supporters until the end of the 2014/5 season. I have been lucky enough to experience many incredible football clubs over the last two years since Cardiff City was taken away from me by the actions of Vincent Tan, and a question I am often asked is why Feyenoord captured my heart over the many others I’ve gone to watch around Europe. This article will outline what makes Feyenoord special, and how I found my new home at De Kuip.

Falling for Feyenoord

When I first returned my Cardiff City season ticket I made a ‘wishlist’ of clubs that I wanted to see live. This included Borussia Dortmund, Inter, Austria Salzburg, St Pauli and, of course, Feyenoord. I had heard plenty of stories about this crazy club from Rotterdam and become friends with a couple of members of the Vak W group, founded in 2012 to increase the fanatical levels of support from this section of the stadium further still.

I took my first trip to watch Dutch football towards the end of last season, originally intending to take in Feyenoord vs. Vitesse and VVV Venlo vs. FC Twente over the weekend. Unfortunately, De Kuip completely sold out within five minutes of tickets going on sale, and I was unable to experience Feyenoord for the first time. Instead I ended up in the away end at the Amsterdam ArenA, as Ajax moved a step closer to winning the title by picking up a point against Heerenveen. While the atmosphere at Ajax wasn’t particularly bad, it seemed like large sections of the ground were full of tourists, with only certain areas offering the kind of fanatical support that Feyenoord was famous for. I vowed to return to Holland next season to finally take in match day at De Kuip.

Before the season had even begun, there was a moment which made me certain that I had found the right club. It is a Feyenoord tradition to attend the first training session of the season, setting off vast amounts of pyro and supporting the team in style before they had even kicked off for the first time. However, the first training session of 2013/14 would prove to be even more special, as the club came together as one to celebrate the life of a terminally ill Feyenoord supporter who had become something of a legend at De Kuip.

I wrote in more detail on Rooie Marck at the time, as the last wish of a lifelong supporter was granted in style. Huge flags and banners appeared in the stands in support of Marck, who chanted his name and sung ‘You’ll Never Walk Alone’ as he used the last of his strength to get out of his wheelchair and salute his comrades. Meanwhile, the players applauded and embraced him like a family member, ensuring the spotlight was taken away from them and put on Marck. As supporters in England become less and less important to the clubs, it was truly touching to see such genuine care and respect for someone who had given his life to Feyenoord.

Three days after this amazing show of respect Rooie died, with his funeral procession attended by hundreds, if not thousands of Feyenoord fans, who silently lined the route and ignited flares as he passed by. As I would find out later, this tribute to a fallen fan was not unique to Rooie, with many other supporters also saluted by their fellow fans. Another terrace icon named Ron Bok was offered a similar tribute at his funeral, while banners in honour of supporters who have passed away often appear at matches, such as this one at a victory over VVV Venlo:

Having become intrigued by the history and tradition of Feyenoord, I began speaking to even more supporters of the club either through social media or my website – learning even more about what made this club special. I was told the story of how Feyenoord lost 10 – 0 away to rivals PSV during times of struggle, an unimaginable scoreline for the former European champions and one of the most successful clubs in the country to endure.

Rather than the supporters turning on the players at the next home game, they were welcomed like heroes. The entire stadium sang as one as the squad was roared onto the pitch, with an atmosphere throughout the game which brought many supporters to tears. Feyenoord won the game 3 – 0 and eventually went on to escape relegation and their financial woes. Imagine the atmosphere at the Emirates or Old Trafford if the home side had lost 10 – 0 to Arsenal or Manchester City the week before, and you begin to see what makes this club so remarkable.

I also learnt more about the biggest fixture in Dutch football, the derby with Ajax. Only if you are a Feyenoord supporter, you do not use the name of their biggest rivals. Instead, the club from the capital are known as 020, named after the city code for Amsterdam. This level of hatred even extends to players and staff, with Feyenoord hero John Guidetti often using 020 on Twitter when talking about his time in Rotterdam. The rivalry between the two clubs is so intense that away fans have been banned for many years, following numerous incidents of serious violence and even death.

I’ve seen some intense derbies in my lifetime, withBelgrade top of the list for madness so far, but I feel as though nothing can compare me for ‘De Klassieker’. Which just so happens to be the first home game after my move.

I was finally able to watch Feyenoord live in September 2013, joining the Vak W boys for a 4 – 2 victory over Den Haag. Several of the Feyenoord fans apologised to me after the game, commenting that the atmosphere wasn’t as good as usual. If this truly is the case then on a good day it must be the best in the world, because I had personally been blown away by the entire experience.

Watching a match at De Kuip is like nothing else I have ever seen. From the ritual before the game of supporters gathering at Varkenoord (the training ground opposite the stadium) for what is known as the PMDS (pre-match drinking session) to the regular tifo displays, pyro and constant intense support – De Kuip is truly paradise for those who like their football old school, their atmospheres intense and their fellow supporters completely and utterly mental.

Even by the high standards set by the rest of the experience, there is one place I have to mention as being particularly unbelievable. Legioenzaal. Rotterdam had a huge part to play in the rise of rave culture, and this type of music remains very popular in the city – with this extending to Feyenoord. The club has granted fans in the South Stand a special section of the stadium with sound equipment, DJ decks and plenty of room to just generally be lunatics. I could go on describing it, but sometimes it’s better just to use a video. Just look at this (it gets going properly 20 seconds in):

The dedication. The history. The madness. The passion. For all these reasons and many more, I cannot think of a better story to tell to the world than that of Feyenoord Rotterdam.
Van die gozer uit Engeland die een boek over Feyenoord gaat schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136412411
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Je bent mij net voor, wilde nadat ik het gelezen had hier plaatsen. Fantastisch stuk weer
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:51:15 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136412616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een lichtelijk :') gevoel als ik dit soort stukken lees.

Zal wel verpest zijn met het Feyenoordgevoel.
Elite
Tegen TTIP
pi_136412709
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik krijg altijd een lichtelijk :') gevoel als ik dit soort stukken lees.

Zal wel verpest zijn met het Feyenoordgevoel.
Tja, wat voor ons normaal is, is voor zo'n gozert weer bijzonder. Als je club wordt afgepakt door de commercie en überhaupt enige vorm van sfeer onbestaand is, tja... Anderzijds zullen mensen uit Polen/Griekenland oid dan weer niet eens opkijken van wat er bij Feyenoord gebeurt.

Maar het is op zich een tof project, in de stijl van 'A season with Verona'.
pi_136412794
Als die gozer de 4-2 tegen de joden had bezocht had ie niet meer geleefd volgens mij _O-

Die 4-2 tegen ADO kan ik me amper meer herinneren (alleen dat we een 4-0 voorsprong nog bijna spannend maakten in de laatste 10 minuten :') ) en volgens mij was de sfeer niet echt top daar nee.
pi_136415370
Godverdelgloeiende, die kutlampies vangen gewoon 8 miljoen voor Matavz volgens Fox. |

Dan is Pellè 40 miljoen waard!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_136416537
Ajax krijgt net een penalty cadeau :X ging echt nergens over, wat een schwalbe.
pi_136417587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef heiden6 het volgende:
Ajax krijgt net een penalty cadeau :X ging echt nergens over, wat een schwalbe.
1-1 #schuldvanvermeer :o
Abracadabra, tapate guarra!
pi_136421795
Potdomme komen ajax psv en twente allemaal weer goed weg :{
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:35:45 #134
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_136421820
Kunnen wij die Kostic niet ophalen?
pi_136421977
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Kunnen wij die Kostic niet ophalen?
Die Kost Ietsj , en geld hebben we niet
pi_136422022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Lazvic het volgende:
Viagogo is officieel zelfs. Dan moet je je kaart alsnog bij Feyenoord ophalen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:41:06 #137
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_136422150
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Die Kost Ietsj , en geld hebben we niet
Neuh, meer in het kader van volgend seizoen. Mochten we iets te investeren hebben. Ben je op rechtsbuiten ook weer goed bezet :)
pi_136422299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Neuh, meer in het kader van volgend seizoen. Mochten we iets te investeren hebben. Ben je op rechtsbuiten ook weer goed bezet :)
Ligt tot 2015 vast, mocht je veel verkopen zou je een poging kunnen wagen, denk wel dat je daar al gauw een miljoen of 3 aan kwijt bent.
pi_136422597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ligt tot 2015 vast, mocht je veel verkopen zou je een poging kunnen wagen, denk wel dat je daar al gauw een miljoen of 3 aan kwijt bent.
Denk dat Groningen eerder zal gokken op minimaal het dubbele, is voorlopig nog onhaalbaar. Misschien als we Champions(?) League halen, maar de kans dat dat volgend seizoen zal zijn schat ik in op 0,0000000000000000000000000000000000001% en dan ben ik nog positief
pi_136422750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef heiden6 het volgende:
Godverdelgloeiende, die kutlampies vangen gewoon 8 miljoen voor Matavz volgens Fox. |

Dan is Pellè 40 miljoen waard!
Onbegrijpelijk. Die kerel heeft daar gewoon gefaald, en geen enkele zelfrespecterende west-europese club wil die jongen hebben voor meer dan 6 tientjes. Dan is hij ook al 25 én geblesseerd. Blijkbaar toch rullevant dat het een slaaf is, want hij staat ook altijd alleen in de belangstelling van zulke clubjes.
pi_136422833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:50 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Denk dat Groningen eerder zal gokken op minimaal het dubbele, is voorlopig nog onhaalbaar. Misschien als we Champions(?) League halen, maar de kans dat dat volgend seizoen zal zijn schat ik in op 0,0000000000000000000000000000000000001% en dan ben ik nog positief
Je weet dat 2015 nog 1 jaar is he? :{

Nou kunnen wij hem sowieso nooit halen, maar als er niemand meer dan 4 wil neerleggen, is hij gewoon weg voor 4 hoor.
pi_136423054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je weet dat 2015 nog 1 jaar is he? :{

Nou kunnen wij hem sowieso nooit halen, maar als er niemand meer dan 4 wil neerleggen, is hij gewoon weg voor 4 hoor.
Groningen heeft in het contract wel een optie van 2 jaar zitten, dus hij ligt eigenlijk nog tot 2017 vast (bron).
pi_136423210
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Groningen heeft in het contract wel een optie van 2 jaar zitten, dus hij ligt eigenlijk nog tot 2017 vast (bron).
Ok, 1-0. Ik ging uit van boven vermelde, zonder controle. ^O^

Blijf 6 overigens wel veel vinden.
pi_136423222
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

:')
Ik keek dus ook op transfermarkt.de maar keek dus niet bij die optie :')
pi_136423536
quote:
Boze PSV-fans willen niet meer met Bruma praten

Het groepje supporters dat dinsdag naar eigen zeggen door Jeffrey Bruma werd uitgemaakt voor 'mongolen' wil niets meer te maken hebben met de verdediger. Een verzoeningsgesprek tussen de PSV'er en de fans ging vandaag dan ook niet door.

De supporters nemen het Bruma kwalijk dat hij zijn verbale uitspattingen later via Twitter ontkende. Volgens de vijfvoudig international hebben de media zijn woorden uitvergroot. 'Dat is er in de media van gemaakt, maar daar klopt niets van. Ik ben alleen voor de spelersgroep opgekomen, nadat die fans wat hadden geroepen', bezweerde Bruma gisteren.

De 22-jarige verdediger liet na de overwinning op Cambuur (1-2) weten het akkefietje graag op te willen lossen met de supporters. Die willen nu echter niet meer met Bruna en Joshua Brenet, die ook betrokken was bij het incident, in gesprek. Het groepje voelt zich door Bruma uitgemaakt voor leugenaars, meldt Omroep Brabant.
_O- _O- _O-

Weer eens wat anders dan een minderjarige batsen of de hele woontoren tegen je opstoken met je junkie-matties.
pi_136423811
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Weer eens wat anders dan een minderjarige batsen of de hele woontoren tegen je opstoken met je junkie-matties.
Ben wel blij dat ie niet meer bij ons zit eigenlijk, zijn IQ is op één hand te tellen :')
pi_136423881
Het was me overigens nog niet eerder opgevallen dat Martin van Geel zaken als de spam van vriendenloterij ondertekent :')

Ik kon een huillach niet onderdrukken.
pi_136424118
Stefan de Vrij heeft zijn contract verlengd tot 2018 :D

quote:
"Natuurlijk droom ik wel eens van het kampioenschap met Feyenoord en daarna een prachtig WK." ;(
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 00:13:41 #149
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136425843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme komen ajax psv en twente allemaal weer goed weg :{
Is gewoon kwaliteit. Moeilijke wedstrijden winnen.
Vind het wel best dat twente heeft gewonnen. EL wordt veiliger zo en CL zat er toch al niet in.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 00:22:09 #150
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136426023
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Is gewoon kwaliteit. Moeilijke wedstrijden winnen.
Vind het wel best dat twente heeft gewonnen. EL wordt veiliger zo en CL zat er toch al niet in.
Nee, niet alleen maar kwaliteit. Dat de bal van Zivkovic zo wordt aangeraakt dat Vermeer er net bij kan zodat de bal precies op de lat komt, mag je ook geluk noemen.
EL lijkt wel veilig ja, op zich wel mooi, maar toch, zo veel beter is Ajax echt niet dit jaar ;(
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 00:58:40 #151
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136426518
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:22 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nee, niet alleen maar kwaliteit. Dat de bal van Zivkovic zo wordt aangeraakt dat Vermeer er net bij kan zodat de bal precies op de lat komt, mag je ook geluk noemen.
EL lijkt wel veilig ja, op zich wel mooi, maar toch, zo veel beter is Ajax echt niet dit jaar ;(
Tuurlijk is dat geluk. Alleen heeft elk team dat op zijn tijd. Als je denkt dat het ene team structureel meer geluk heeft dan het andere, dan is dat magisch denken. Of geloof, hoe je het ook wilt noemen.
Het feit dat clubs als ajax en twente slechte wedstrijden wat vaker met drie punten af weten te sluiten, is gewoon een kwestie van kwaliteit toch?
Anyway, 1e of 2 gaat niet lukken, 3e heel misschien. Zaterdag uitpakken tegen NEC zou helpen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_136427250
Wij hadden ook de kansen om een aantal van onze gelijke spelen winnend af te sluiten. Alleen zie je dan dat wij net niet beschikken over dat stukje kwaliteit om het af te maken. Dan schiet Immers bijvoorbeeld naast of laat Mulder een bal glippen.
pi_136429471
Feyenoordfan Alwin tot zijn verbazing 2 jaar afgeluisterd

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-afgeluisterd.dhtml
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2014 @ 09:50:14 #154
35723 crew  GGMM
pi_136429847
quote:
' Alwin denkt zeker te weten dat het afluisteren te maken heeft met zijn liefde voor Feyenoord, zo laat hij weten aan het AD.
Ja, ongetwijfeld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136430145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, ongetwijfeld.
:') Wat een nuttige bijdrage aan dit topic weer, van een moderator verwacht je nog enigzins niveau, maar dat is bij jou altijd ver te zoeken.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:10:01 #156
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136430246
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:29 schreef Luni het volgende:
Feyenoordfan Alwin tot zijn verbazing 2 jaar afgeluisterd

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-afgeluisterd.dhtml
Triest zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2014 @ 10:11:19 #157
35723 crew  GGMM
pi_136430275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:05 schreef Luni het volgende:

[..]

:') Wat een nuttige bijdrage aan dit topic weer, van een moderator verwacht je nog enigzins niveau, maar dat is bij jou altijd ver te zoeken.
Piep piep.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136430287
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef Grifte het volgende:

[..]

Triest zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of hij achter FRFC1908 zit, maar hij was wel de man van de Feyenoordvrouwenkalender

Edit: En hij heeft in het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder gezeten
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:18:09 #159
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136430432
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:11 schreef GGMM het volgende:
Piep piep.
Blijf gewoon eens weg met je gezuig.
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2014 @ 10:19:58 #160
35723 crew  GGMM
pi_136430478
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Blijf gewoon eens weg met je gezuig.
Nee, ik blijf gewoon m'n mening geven en ga deze discussie niet weer aan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136430612
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

pi_136430645
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het jammer dat jij nooit in de arena zit
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:30:24 #163
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136430691
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

SCC voor Vak 818.
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2014 @ 10:30:31 #164
35723 crew  GGMM
pi_136430694
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Erg relevant.

Laten we het weer gewoon over Feyenoord gaan hebben. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136431546
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:30 schreef Dekatria het volgende:

[..]

SCC voor Vak 818.
:D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136431877
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat geluk. Alleen heeft elk team dat op zijn tijd. Als je denkt dat het ene team structureel meer geluk heeft dan het andere, dan is dat magisch denken. Of geloof, hoe je het ook wilt noemen.
Het feit dat clubs als ajax en twente slechte wedstrijden wat vaker met drie punten af weten te sluiten, is gewoon een kwestie van kwaliteit toch?
Anyway, 1e of 2 gaat niet lukken, 3e heel misschien. Zaterdag uitpakken tegen NEC zou helpen.
Denk je dat wij niet boven Vitesse en Twente kunnen eindigen?
pi_136432170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wij hadden ook de kansen om een aantal van onze gelijke spelen winnend af te sluiten. Alleen zie je dan dat wij net niet beschikken over dat stukje kwaliteit om het af te maken. Dan schiet Immers bijvoorbeeld naast of laat Mulder een bal glippen.
Het lijkt bij Feyenoord meer aan conditie te liggen. we kunnen elke wedstrijd bijna maar een half uurtje goed spelen en het laatste kwartiertje is vaak heel slecht.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:34:31 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_136432404
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het lijkt bij Feyenoord meer aan conditie te liggen. we kunnen elke wedstrijd bijna maar een half uurtje goed spelen en het laatste kwartiertje is vaak heel slecht.
Dat inderdaad, na 70 minuten lijkt het vaak nergens meer op of we nu met 3 goals voorstaan of achterstaan.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 11:39:31 #169
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136432553
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Denk je dat wij niet boven Vitesse en Twente kunnen eindigen?
Boven vitesse eventueel nog wel, maar twente pakt toch wel steeds de punten, ook in potten waar je vooraf van denkt/hoopt dat ze gaan morsen. Je zou in ieder geval daar aan de grens moeten winnen, en dan nog hopen dat twente de inhaalwedstrijd (groningen uit) punten verspeelt.
Maar ik zou mijn geld er niet op durven zetten dat Feyenoord nog tweede wordt, jij wel?
pi_136434647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nieuwe clown conditietrainer :N
pi_136435198
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef Grifte het volgende:

[..]

Triest zeg.
Nog triester zijn die reacties van mensen op het stuk :X
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:13:44 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136435310
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Betwijfel of het daar aan ligt. Koeman heeft zelf ook vaak zat toegegeven dat Feyenoord een speelstijl hanteert die, anders dan dat je echt uitgaat van goed positiespel, veel kracht kost. Dus veel in de duels proberen te komen, vaak wat opportuun de voorste mensen zoeken en van daaruit aansluiten. Dat hou je ook gewoon geen 90 minuten lang vol. Kan je zeggen dat je dan misschien wat meer zoals een Ajax en ook wel Twente moet spelen, maar daar heb je grotendeels gewoon de spelers niet voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:13:46 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136435311
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lijkt toch meer in het gebrek aan midweekse wedstrijden te zitten
pi_136435447
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja, denk het ook, al heb je dan weer dat je daar moe van wordt. Maar het blijft een clown die kerel.

[ Bericht 4% gewijzigd door H.FR op 07-02-2014 13:24:50 ]
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:23:01 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136435614
En bovendien, conditie is gewoon prima meetbaar. Dus als dat slechter is geworden was dat allang aan het licht gekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136435642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hebben ze die niet, dan is het een gebrek aan regelmaat en inspanning, hebben ze die midweekse wedstrijden wel, dan zijn ze weer 'moe' en 'overbelast'.

Dan spelen ze maar wat meer wedstrijdjes op de training of voor mijn part tegen excelsior, jeugdspelers etc.

pi_136435879
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Caland het volgende:
En bovendien, conditie is gewoon prima meetbaar. Dus als dat slechter is geworden was dat allang aan het licht gekomen.
Het is een combi, dit seizoen beginnen ze over het algemeen erg sterk en verbruiken ontzettend veel energie. Als je dan het verschil niet in doelpunten tot uitdrukking weet te brengen, moet je op dezelfde manier blijven doorgaan. Je kunt dan niet bij 2-0/3-0 even op adem komen en dat breekt zich op in het laatste deel van de wedstrijd.

Twente en Ajax verbuiken in het begin van de wedstrijd veel minder energie en hebben dus nog wat over op het eind. Ik denk dan ook niet dat een gebrekkige conditie de oorzaak is, maar een verkeerde dosering van de inspanning tijdens de wedstrijden. Ze moeten leren temporiseren.
BFF met GGMM
pi_136435943
quote:
Toch is Alwin ervan overtuigd dat het schaduwen en afluisteren voortkomen uit zijn grote interesse voor Feyenoord. 'Het is een te groot toeval dat het vlak na de rellen bij het Maasgebouw is begonnen. Nee, daar deed ik niet aan mee. Ik stond zeker op 200 meter. Maar ik bemoei mij graag met zaken die supporters aangaan en wilde zien wat er gebeurde. Bovendien ga ik naar elke thuiswedstrijd.'
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:36:32 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136436085
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is een combi, dit seizoen beginnen ze over het algemeen erg sterk en verbruiken ontzettend veel energie. Als je dan het verschil niet in doelpunten tot uitdrukking weet te brengen, moet je op dezelfde manier blijven doorgaan. Je kunt dan niet bij 2-0/3-0 even op adem komen en dat breekt zich op in het laatste deel van de wedstrijd.

Twente en Ajax verbuiken in het begin van de wedstrijd veel minder energie en hebben dus nog wat over op het eind. Ik denk dan ook niet dat een gebrekkige conditie de oorzaak is, maar een verkeerde dosering van de inspanning tijdens de wedstrijden. Ze moeten leren temporiseren.
Precies dit ja. Al vraag ik me af of dit team het kan opbrengen (kwalitatief gezien) om zo geduldig te zijn. Ik denk dat Koeman wel een juist beeld heeft van waar de zwaktes van dit team liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136436546
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies dit ja. Al vraag ik me af of dit team het kan opbrengen (kwalitatief gezien) om zo geduldig te zijn. Ik denk dat Koeman wel een juist beeld heeft van waar de zwaktes van dit team liggen.
Het is inderdaad ook een kwaliteit, maar ook een self-fulfilling prophecy. Als je een paar keer op je bek gaat na een voorsprong, blijf je zenuwachtig en gehaast voetballen.

Als je daarentegen zoals Vitesse een paar keer laat in de wedstrijd nog het verschil kunt maken, blijf je vanzelf kalm. Je denkt dan, ach dat doelpunt valt toch wel.
BFF met GGMM
pi_136437961
Maar daarbij kunnen wij de bal nooit lang in de ploeg houden, altijd moet er weer een ziekenhuisbal tussen zitten of wordt schaken ingespeeld.

Een wedstrijd kan nog steeds niet zakelijk worden uitgespeeld. Geloof me, als de passing goed blijft naar mate de wedstrijd vordert hoef je ook niet zoveel meters te lopen/sprinten.
pi_136438051
Middag Rotterdam. :s) Weertje hé Staat de grasmat in de Kuip niet intussen blank? Zal wel.
pi_136438111
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam. :s) Weertje hé Staat de grasmat in de Kuip niet intussen blank? Zal wel.
Weer of geen weer. De grasmat ligt er altijd uitstekend bij :Y
pi_136439107
quote:
NEC wordt morgen in de Kuip gesteund door 55 supporters tegen de nummer 4, Feyenoord. #feynec
:{
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:05:37 #185
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136439135
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:04 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Och, als er een olie-Rus aanklopt bij NEC komt het wel goed. Vitesse kwam eerst ook met 2 schapen en een hond.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:11:05 #186
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136439308
quote:

[..]

Tering.

Prijzen zo hoog (en combigezeik?), of leeft die club niet meer onder haar achterban. Uitvak bij Vitesse zat laatst ook al vrij leeg, en dat voor dé wedstrijd van het jaar voor hun.
pi_136439415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tering.

Prijzen zo hoog (en combigezeik?), of leeft die club niet meer onder haar achterban. Uitvak bij Vitesse zat laatst ook al vrij leeg, en dat voor dé wedstrijd van het jaar voor hun.
In de Goffert zit het nog altijd wel behoorlijk vol volgens mij...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_136439444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tering.

Wel gek zeg, dit moet voor de uitsupporters toch wel 1 van de mooiste uitwedstrijden van het seizoen zijn lijkt me..
pi_136439472
quote:

[..]

:')!
Feyenoord Rotterdam
pi_136439511
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wel gek zeg, dit moet voor de uitsupporters toch wel 1 van de mooiste uitwedstrijden van het seizoen zijn lijkt me..
Precies. Op hun site staat dat er nog kaarten waren voor eigen vervoer. Dus lekker met de auto komen en vooraf pils drinken in de stad. Niks mis mee lijkt mij? Maargoed, zal allemaal wel. Morgen gweoon winnen en het liefst met een paar doelpunten verschil.
pi_136439573
NEC gaat degraderen, c'est ca. Zo had je drie clubs uit Gelderland (Vitesse, NEC, De Graafschap) en zo heb je er nog maar eentje. Dat geldt overigens wel voor meer provincies. Op dit moment zijn er maar liefst vier clubs uit Overijssel (Twente, Heracles, Go Ahead, PEC) overigens.
pi_136440065
Waar begint de kaartverkoop voor silvercardhouders morgen pas om 10:00 :')

Heb zelf al een kaartje, maar mijn teamgenoten moeten om 10:00 verzamelen dus kunnen geen kaartje kopen :')
pi_136440276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Boven vitesse eventueel nog wel, maar twente pakt toch wel steeds de punten, ook in potten waar je vooraf van denkt/hoopt dat ze gaan morsen. Je zou in ieder geval daar aan de grens moeten winnen, en dan nog hopen dat twente de inhaalwedstrijd (groningen uit) punten verspeelt.
Maar ik zou mijn geld er niet op durven zetten dat Feyenoord nog tweede wordt, jij wel?
Dat blijft niet eeuwig goed gaan in Duitsland. Het kan, ik denk zelf dat we derde of vierde worden. Maar tweede kan ook, als het meezit.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:16:09 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136441161
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50 Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
Mooi tijdstip :D.
2000 light years from home
pi_136441224
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50 Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
Roda zal wel jaloers zijn, die willen volgend jaar ook op dat tijdstip tegen ons spelen
pi_136441272
quote:
Ah, ben die dag toch in Deventer, dus kan mooi door naar Almelo.
pi_136441276
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Roda zal wel jaloers zijn, die willen volgend jaar ook op dat tijdstip tegen ons spelen
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:19:47 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136441280
Wat een incapabele bond blijft het toch :N
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136441353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
Wat een incapabele bond blijft het toch :N
In Zeist denken ze waarschijnlijk dat alle fanatieke supporters werkloos zijn, en dat ze die dus een gunst verlenen.
pi_136441406
Maar als ze het 's avonds doen, huilt de UEFA weer :O.
pi_136441422
quote:
:') degene die dat tijdstip bedacht heeft verdiend een nekschot.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:25:14 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136441436
Mijn iets achterhaalde gedachte is nog steeds dat voetbal er toch vooral is voor de mensen die er graag naar kijken en vooral naar het stadion gaan. Waarom wordt zo'n speelronde dan ook niet gewoon in de avond afgewerkt? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136441453
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

:') degene die dat tijdstip bedacht heeft verdiend een nekschot.
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFA :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:26:55 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136441497
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFA :')
Ja. Want daar hebben de supporters van de eredivisieclubs zoveel mee te maken. :') Belachelijk iets.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136441514
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

In Zeist denken ze waarschijnlijk dat alle fanatieke supporters werkloos zijn, en dat ze die dus een gunst verlenen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:27:30 #206
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136441515
quote:
De fuck :')
pi_136441540
quote:

[..]

Platini krijgt dus dat nekschot wat mij betreft.
Eerst de burgermeesters uiteraard, triestelingen :')
Voor Twente is het helemaal kut, die spelen thuis.
pi_136441548
quote:

[..]

Dan doen ze een andere week? :{
pi_136441551
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Want daar hebben de supporters van de eredivisieclubs zoveel mee te maken. :') Belachelijk iets.
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden.
pi_136441561
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Platini krijgt dus dat nekschot wat mij betreft.
Eerst de burgermeesters uiteraard, triestelingen :')
Voor Twente is het helemaal kut, die spelen thuis.
Heracles bedoel je?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:29:28 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136441582
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heracles bedoel je?
Is toch allemaal hetzelfde joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136441585
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heracles bedoel je?
Nee, er zijn 4 wedstrijden op dat moment. Waaronder Twente - ADO en Utrecht - Cambuur
pi_136441592
quote:
Terence Kongolo genoot afgelopen maand concrete belangstelling van FC Utrecht. Feyenoord verleende echter geen medewerking aan het vertrek van de verdediger. “Ik ben blij dat we hem gehouden hebben”, erkende Ronald Koeman tegen RTV Rijnmond.

“FC Utrecht wilde Kongolo afgelopen maand aantrekken, maar daar hebben wij niet aan meegewerkt”, verklapte Koeman. Door een oogblessure bij Joris Mathijsen krijgt Kongolo de laatste weken volop speeltijd, in het centrum van de defensie van de Rotterdammers.
pi_136441595
Of je kapt gewoon met je nutteloze oefeninterlands en gebruikt die weekenden voor dit soort situaties. Stel incapabelen.
pi_136441617
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je kapt gewoon met je nutteloze oefeninterlands en gebruikt die weekenden voor dit soort situaties. Stel incapabelen.
Brengt teveel geld binnen, dus zullen ze niet doen
pi_136441620
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:28:08 Als er woensdag 2 april geen Europese thuiswedstrijd van een Russische club op het programma staat wordt #herfey verplaatst naar 18.30 uur. reageer retweet
Woehoe :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:30:39 #217
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136441622
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ah, ben die dag toch in Deventer, dus kan mooi door naar Almelo.
Al die Heraclieden die zaten te zeiken op de FLKG laatst met die bekerwedstrijd zullen nu wel denken dat er geen Feijenoorder meer komt.

Wacht maar :D
pi_136441636
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Brengt teveel geld binnen, dus zullen ze niet doen
Die illusie heb ik ook niet.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:31:03 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136441638
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:28:08 Als er woensdag 2 april geen Europese thuiswedstrijd van een Russische club op het programma staat wordt #herfey verplaatst naar 18.30 uur. reageer retweet
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer van :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136441655
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Grifte het volgende:

[..]

Al die Heraclieden die zaten te zeiken op de FLKG laatst met die bekerwedstrijd zullen nu wel denken dat er geen Feijenoorder meer komt.

Wacht maar :D
Zal wel weer leuk worden ja.
pi_136441672
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Die Russen beginnen hun CL thuiswedstrijden altijd om een uur of 6.
pi_136441697
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:

[..]

De Russen spelen vaak om 6 uur al en de competities moeten dus een half uur voor aanvang stil liggen (15.45 uur - 17.30 uur of 18.30 uur - 20.15 uur)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:33:28 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136441722
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Die Russen beginnen hun CL thuiswedstrijden altijd om een uur of 6.
Oh op die fiets.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136441736
UEFA MAFIA !!!!!!

Ik ga chodverdomme direct dat doek van FRFC bestellen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:33:58 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136441738
W
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat?
2000 light years from home
pi_136441752
quote:
Wat is dit nou weer voor gekkigheid :') :')
pi_136441762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee, er zijn 4 wedstrijden op dat moment. Waaronder Twente - ADO en Utrecht - Cambuur
Waarom dan specifiek Twente noemen? _O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:35:53 #228
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136441806
Kwart voor vier op een werkdag :')
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 16:36:35 #229
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136441886
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Bange burgemeesters UEFA :N
Fixed, burgemeester heeft hier niet zo gek veel mee te maken, je mag nu de schuld volledig bij de UEFA leggen
pi_136441904
En waarom kan het dan niet naar voren worden gehaald en in deze buffer gestopt worden?

pi_136441920
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom kan het dan niet naar voren worden gehaald en in deze buffer gestopt worden?

[ afbeelding ]
Geen idee, ik zal Platini even bellen.
pi_136441945
Juist dan is er geen Europees voetbal.
pi_136441992
quote:
:') _O-
pi_136442021
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[ afbeelding ]
Misschien moet je dat even mailen :Y
Denk dat jij dat wel voor elkaar krijgt ^O^
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 16:42:08 #236
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136442052
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:37 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Fixed, burgemeester heeft hier niet zo gek veel mee te maken, je mag nu de schuld volledig bij de UEFA leggen
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven( :') ) politie moet het gewoon kunnen lijkt me. Alsof er dan totale anarchie ontstaat bij fucking Heracles-Feyenoord, of die andere zeven wedstrijden.
pi_136442120
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven( :') ) politie moet het gewoon kunnen lijkt me. Alsof er dan totale anarchie ontstaat bij fucking Heracles-Feyenoord, of die andere zeven wedstrijden.
Mwa, dat aantal ME bij die top is niet zo vreemd, getuige de gebeurtenissen in Hamburg een tijdje terug.

Verder hebben gemeentes richtlijnen voor het aantal ME + back-up ME voor voetbalwedstrijden. Wanneer daar niet aan voldaan wordt zetten ze er gewoon een streep door.
pi_136442121
quote:

[..]

Niet alle wedstrijden zijn verplaatst, er zijn maar 5 wedstrijden verschoven: Heracles Almelo-Feyenoord, FC Twente-ADO Den Haag, Go Ahead Eagles-NAC Breda, FC Utrecht-SC Cambuur en RKC Waalwijk-ajax. De eerste 4 op woensdag 15.45 uur, RKC-ajax op donderdag 15.45 uur, behalve als ajax dan nog EL speelt, dan gaat die naar woensdag 16 april om 19.45 uur
pi_136442128
quote:

[..]

Ik denk dat je onderschat hoe veel agenten naar die top gaan. Er is buiten de Randstad overal minimale bezetting, dus alleen de agenten die het meest nodig zijn om de veiligheid te bewaken in de stad zijn aanwezig. En die kunnen niet allemaal samen weggaan om naar een wedstrijd te gaan want dan zit dus Almelo zonder politie. En Waalwijk, Deventer, Enschede en Utrecht ook. :P
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 16:50:01 #240
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136442349
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mwa, dat aantal ME bij die top is niet zo vreemd, getuige de gebeurtenissen in Hamburg een tijdje terug.

Verder hebben gemeentes richtlijnen voor het aantal ME + back-up ME voor voetbalwedstrijden. Wanneer daar niet aan voldaan wordt zetten ze er gewoon een streep door.
Ja, die richtlijnen zijn het probleem. We zijn in Nederland doorgeslagen in het bewaken van de veiligheid bij voetbalwedstrijden, terwijl er in de realiteit heel weinig aan de hand is. Maar goed, dat is een andere discussie, en je doet er niets aan :{
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:50:42 #241
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136442382
HUH. KWART VOOR 4 :'). WTF!? HOE KAN IK DIE WEDSTRIJD DAN ZIEN? Gaat de eerste wedstrijd in jaren worden die ik dan niet kan zien :'(
pi_136442409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef PIETR het volgende:
HUH. KWART VOOR 4 :'). WTF!? HOE KAN IK DIE WEDSTRIJD DAN ZIEN? Gaat de eerste wedstrijd in jaren worden die ik dan niet kan zien :'(
Vrij nemen dan maar :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:53:05 #243
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136442489
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Vrij nemen dan maar :')
Wij zijn allemaal werkeloos, wist je dat niet?
pi_136442547
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal werkeloos, wist je dat niet?
O nu je het zegt, vanmorgen ontslagen ja :Y Speciaal voor de wedstrijd :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:55:57 #245
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136442626
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
O nu je het zegt, vanmorgen ontslagen ja :Y Speciaal voor de wedstrijd :P
Toch mooi, zo'n werkgever die meedenkt.
pi_136442695
House of Cards begint weer volgende week. _O_
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 16:57:50 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136442705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk dat je onderschat hoe veel agenten naar die top gaan. Er is buiten de Randstad overal minimale bezetting, dus alleen de agenten die het meest nodig zijn om de veiligheid te bewaken in de stad zijn aanwezig. En die kunnen niet allemaal samen weggaan om naar een wedstrijd te gaan want dan zit dus Almelo zonder politie. En Waalwijk, Deventer, Enschede en Utrecht ook. :P
Wat is minimale bezetting?
pi_136442743
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
Ok.
pi_136442781
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat is minimale bezetting?
Hoe veel agenten dat precies is - procentueel of absoluut - weet ik niet. Zal vast ergens in beleidsdossiers staan.
  Forum Admin vrijdag 7 februari 2014 @ 17:00:01 #250
35723 crew  GGMM
pi_136442789
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
Ik ga na Battlestar Gallactica aan die serie beginnen.

Einde bericht.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:00:54 #251
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136442834
Ha, ik ben die woensdag vrij, toets in die week valt op dinsdag.

Almelo we komen _O_
pi_136442886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef Grifte het volgende:
Ha, ik ben die woensdag vrij, toets in die week valt op dinsdag.

Almelo we komen _O_
Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?
pi_136442939
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok.
ga jij nou maar een project x organiseren
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:03:51 #254
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136442950
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

4 van Heracles tegen 1 van Ajax?
pi_136442958
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

ga jij nou maar een project x organiseren
Daar heb ik jouw hulp bij nodig :P
Ik heb geen weiland,

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 17:04:18 ]
pi_136442996
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ga na Battlestar Gallactica aan die serie beginnen.

Einde bericht.
Waar ben je met BG?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:05:41 #257
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136443029
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Denk het niet, zie Heracles er nog voor aan om het 1:1 te maken ondanks de omstandigheden :')
pi_136443045
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar ben je met BG?
Ga eens lekker DM'en joh stelletje nichten.
pi_136443164
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ga eens lekker DM'en joh stelletje nichten.
Oh dacht dat dit de SC was.

Sorry Sjaak.
pi_136443992
Woensdag kwart voor 4 :') :') :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:33:43 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136444050
Dus Twente en ADO spelen op dezelfde dag als Heracles en Feyenoord? Gezellig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136444133
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Caland het volgende:
Dus Twente en ADO spelen op dezelfde dag als Heracles en Feyenoord? Gezellig.
Zelfde dag, zelfde tijdstip. Na de wedstrijd kan de FLKG dus gezellig met de Ado'ers een stuk reizen
pi_136444323
Feyenoord heeft Schaken terug tegen N.E.C.

wtf... ik dacht (hoopte) dat hij gewoon gepasseerd was. ;(
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 17:45:41 #264
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_136444434
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:44:08 Jean Paul van Gastel is geen kandidaat om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord. (Rijnmond) reageer retweet
Jammer.
pi_136444442
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom dan specifiek Twente noemen? _O-
Die hebben meestal wel een redelijk goed gevuld stadion en doen aan de top mee. Half leeg stadion is dan in hun nadeel.
pi_136444463
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:

-O-
pi_136444500
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:

Armenteros speelt denk ik gewoon, Schaken uit vorm & Armenteros doet het wel vrij aardig.
pi_136444657
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:36 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zelfde dag, zelfde tijdstip. Na de wedstrijd kan de FLKG dus gezellig met de Ado'ers een stuk reizen
Samen gezellig overstappen in Amersfoort ^O^
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:51:31 #269
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136444658
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:44:08 Jean Paul van Gastel is geen kandidaat om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord. (Rijnmond) reageer retweet
Jammer.
Verdomme, wel verwacht overigens.
pi_136444783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Jammer.
Wel apart dat ze dit nu al besloten hebben.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 17:55:14 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136444816
Stukje in het ad over de verkoop cijfers van onze vrienden uit Eindhoven. :{

quote:
In de voorhoede ging er met Jeremain Lens, Dries Mertens en nu Tim Matavz niemand voor minder dan een miljoen of acht, negen de deur uit. In totaal voor bijna 55 miljoen euro. Het zijn bedragen waar ze bij een club als Feyenoord slechts van kunnen dromen.
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegels :{
4045
onlogisch
pi_136444833
Wat moet zo'n zaakwaarnemer dan zeggen? 'Ja, JP is topkandidaat voor de functie'? :')
pi_136444867
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegels :{
Zij moesten dan ook koste wat het kost verkopen afgelopen zomer.
pi_136444872
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

55 miljoen voor die 3 joh? Bizar.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 17:57:32 #275
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136444905
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Strootman is in deze meegenomen. En Marcelis ook. Maar daar gaat het niet om.
4045
onlogisch
pi_136444929
quote:

[..]

3 internationals, waarvan 2 naar Rusland. Maar dan nog erg goed verkocht inderdaad.
BFF met GGMM
pi_136444972
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

3 internationals, waarvan 2 naar Rusland. Maar dan nog erg goed verkocht inderdaad.
En dan Strootman er nog bij. Toch aardige cijfers.
pi_136445043
quote:

[..]

Voor de 9 spelers die ze verkocht hebben.
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 18:05:40 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136445262
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Voor de 9 spelers die ze verkocht hebben.
Een aardig gemiddelde wat wij never zullen halen :P
4045
onlogisch
pi_136445293
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Haal Strootman weg en het is 35 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager en haalbaarder voor ons
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 18:07:31 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_136445317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Haal Strootman weg en het is 35 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager
True, maar als je het afzet tegen wat wij de afgelopen 5 jaar hebben weten te slijten...
4045
onlogisch
pi_136445382
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Haal Strootman weg en het is 35 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager en haalbaarder voor ons
Haal Marcelo weg en het is 52,5 miljoen voor 8 spelers, dan is het gemiddelde wel een stuk lager en haalbaarder voor ons.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:09:32 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_136445395
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zo'n Strootman hebben ze dan ook gewoon tegen de 10 miljoen voor afgetikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136445431
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo'n Strootman hebben ze dan ook gewoon tegen de 10 miljoen voor afgetikt.
7
pi_136445436
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

True, maar als je het afzet tegen wat wij de afgelopen 5 jaar hebben weten te slijten...
Logisch aangezien bijna alles uit eigen opleiding komt. Hun betalen voor meer ervaren spelers miljoenen en verkopen deze later weer sneller door.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:11:47 #286
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136445466
Verwacht dat er bij ons in de zomer minimaal 3 spelers vertrekken.

Pelle +/- 8 miljoen
Bruno Martins Indi +/- 8 miljoen
Janmaat +/- 5 miljoen

En ook van de Vrij / Clasie / Boetius / Vilhena / Immers zal er waarschijnlijk nog wel eentje vertrekken.

Komen we uit op rond de 20 miljoen, voorzichtig geschat. Prima bedrag voor ons. Niet heel onrealistisch toch?
pi_136445959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:11 schreef PIETR het volgende:
Verwacht dat er bij ons in de zomer minimaal 3 spelers vertrekken.

Pelle +/- 8 miljoen
Bruno Martins Indi +/- 8 miljoen
Janmaat +/- 5 miljoen

En ook van de Vrij / Clasie / Boetius / Vilhena / Immers zal er waarschijnlijk nog wel eentje vertrekken.

Komen we uit op rond de 20 miljoen, voorzichtig geschat. Prima bedrag voor ons. Niet heel onrealistisch toch?
pellè gaat meer opleveren of blijven, als Janmaat wèl speelt op het wk levert hij meer op, en 8+8+5+nog een speler =>> 20 :)

ik denk trouwens dat Clasie ook wel rond de 7-8 gaat opleveren en vrij zeker vertrekt
pi_136446554
ADnl twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 18:44:36 Ronald #Koeman wil graag trainer van #Swansea worden http://t.co/O1sT60ZvAv reageer retweet
pi_136447829
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
ADnl twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 18:44:36 Ronald #Koeman wil graag trainer van #Swansea worden http://t.co/O1sT60ZvAv reageer retweet
Leuke club en mooie competitie. Ik zeg doen!
pi_136448173
Bij Swansea krijgt Koeman te maken met hetzelfde probleem als bij Feyenoord.. financieel is er weinig mogelijk waardoor je uitkomt bij de B-garnituur zoals Tiendalli en De Guzman.
pi_136448530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij Swansea krijgt Koeman te maken met hetzelfde probleem als bij Feyenoord.. financieel is er weinig mogelijk waardoor je uitkomt bij de B-garnituur zoals Tiendalli en De Guzman.
Daar komt bij dat je Janmaat (en Clasie?) dan kwijt bent aan Swansea.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:42:11 #292
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136448687
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Prima, zolang ze genoeg betalen.
pi_136448698
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:38 schreef Cara het volgende:

[..]

En 1e keus Immers.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:00:40 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_136449343
Immers naar Swansea, ik zie het nog gebeuren ook. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_136453761
Ik zie echt niet in waarom BMI meer dan 5 miljoen zou moeten opleveren. Zeker als hij niet op het WK wat gaat laten zien.
pi_136453950
Puntverlies voor Vitesse vanavond, en een lastige uitwedstrijd voor Twente in het verschiet.

We kunnen Vitesse voorbij gaan en inlopen op Fc Twente dit weekend. _O_

Of is dit de goden verzoeken? NEC thuis mag toch geen problemen opleveren?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:10:52 #297
357045 Grifte
Feijenoord
pi_136454120
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Puntverlies voor Vitesse vanavond, en een lastige uitwedstrijd voor Twente in het verschiet.

We kunnen Vitesse voorbij gaan en inlopen op Fc Twente dit weekend. _O_

Of is dit de goden verzoeken? NEC thuis mag toch geen problemen opleveren?
Dachten we van Heracles-thuis ook niet.

We hebben thuis niet die onverslaanbare 'aura' van vorig seizoen. Toen wist je eigenlijk dat je wedstrijden als Vitesse en AZ thuis nog wel zou winnen, nu komen we ondanks goede bedoelingen niet verder dan een gelijkspel.

Maar toch, gewoon pakken die lui :)
pi_136454363
Toch leuk dat de 3e plek weer binnen handbereik ligt. Oogt toch wat beter dan 4e.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:41:22 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136455249
Kut mobiel laat maar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')