Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
Dikke Sjek had het over 25% van de transferinkomsten die geinvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers. Geen idee waar hij dat vandaan haalt, maar het zal alsnog geen vetpot zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
quote:TEST MET BEREIKBAARHEIDS APP DE KUIP
Aan de bereikbaarheid van De Kuip op wedstrijddagen wordt altijd veel aandacht besteed. Om met maatregelen beter aan te kunnen sluiten op wat er gebeurt op straat, beginnen gemeente Rotterdam, TNO en Feyenoord een proef met een app voor smartphones.
De app biedt gebruikers vanaf aanstaande zaterdag, 8 februari, (NEC thuis) op wedstrijddagen persoonlijk reisadvies voor optimaal reizen naar De Kuip, met de auto of het OV. Ook slaat de app informatie van gebruikers op over het reisgedrag van de wedstrijdbezoeker. Met de verzamelde informatie wordt gekeken hoe de bereikbaarheid van De Kuip in de toekomst verder verbeterd kan worden.
De eerste versie van de app, die vanaf nu beschikbaar is voor zowel android als iPhone, geeft actueel reisadvies en de mogelijkheid om te onthouden waar de auto geparkeerd staat. De proef loopt in elk geval tot en met de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden op 27 april. Is het experiment succesvol, dan wordt gekeken hoe de app verder uitgebreid en verbeterd kan worden..
Download de Feyenoord Bereikbaar app, doe mee aan het experiment en maak kans op een door jouw favoriete speler gesigneerd shirt en op een persarrangement voor een thuiswedstrijd van Feyenoord, inclusief bezoek aan de persconferentie.
Download de app voor android [hier] en voor iOS [hier]!
[/quote]quote:
[/quote]quote:
Kan me toch herinneren dat bij die aankopen - en zeker bij Vormer die gewoon uitstekend was bij Roda - iedereen vrij enthousiast was. En op dat moment vond ik het ook zéker geen onlogische aankopen. Alleen Goossens dan wat minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Ik zet mijn stoeltje vast op de coolsingelquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef elCholo het volgende:
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt
vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek
kongolo -- van Beek
Hahn
![]()
![]()
oké manquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
KNKB durft BMI dus niet te schorsen voor de Klassieker. Begrijpelijk en ik vind het ook prima dat hij er bij is, maar BMI wordt wel erg licht gestraft voor zijn vergrijp.
Ok Shreyas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
KNKB durft BMI dus niet te schorsen voor de Klassieker. Begrijpelijk en ik vind het ook prima dat hij er bij is, maar BMI wordt wel erg licht gestraft voor zijn vergrijp.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Shreyas het volgende:
Schandalig is het ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Shreyas heeft hier natuurlijk wel een punt jongens. Altijd maar dat voortrekken van Feyenoord door de KNVB moet echt een keer klaar zijn
Tot Utrecht in een volgepropte trein gestaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef exile79 het volgende:
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
Als het aan mij ligt, wordt jij eens goed afgericht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het aan Shreyas ligt, wordt de KNAB opgericht.
Laat Manu eerst maar eens consistent het "leuk" doen, dan kijken we wel verder. Ik zit nog te wachten op het eerste moment dattie iemand doormidden trapt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Sunri5e het volgende:
Manu doet het "leuk" bij Cambuur. Ben benieuwd of hij dat bij ons volgend jaar door kan trekken.
Ik neem zondag mijn fluitje mee. Af en toe Wiedemeijer helpen wanneer hij Feyenoord helpt. Dat moeten we niet hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Elan het volgende:
Shreyas heeft hier natuurlijk wel een punt jongens. Altijd maar dat voortrekken van Feyenoord door de KNVB moet echt een keer klaar zijn
Na de wedstrijd was het ook weer drama. Hielp me weer even eraan herinneren waarom ik nooit met de tram ga.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef exile79 het volgende:
Handig. Afgelopen vrijdag gvd een kwartier op de tramhalte staan wachten. Alles vol, drie lege 'buiten dienst' trams die het verdomden om het hele perron even leeg te vegen en de aftrap gemist omdat we maar zijn gaan lopen.
Dit. Veel minder ruimte bij Feyenoord. Totaal andere speelwijze.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Caland het volgende:
Lekkere opportunistische speler. Denk niet dat hij het ooit gaat redden bij Feyenoord. Maar hey, als Schaken het al lukt.
Veel plezier zondagquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik neem zondag mijn fluitje mee. Af en toe Wiedemeijer helpen wanneer hij Feyenoord helpt. Dat moeten we niet hebben.
[..]
Na de wedstrijd was het ook weer drama. Hielp me weer even eraan herinneren waarom ik nooit met de tram ga.
quote:
Waar komt deze onzin vandaan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Statistieken liegen nooit.
Hupperts staat niet bovenaan, waardeloze beoordelingquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Statistieken liegen nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |