Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt kom je nou eenmaal bij dat soort spelers uit.
Dikke Sjek had het over 25% van de transferinkomsten die geinvesteerd kunnen worden in nieuwe spelers. Geen idee waar hij dat vandaan haalt, maar het zal alsnog geen vetpot zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan maar geen spelers. Maar als er echt voor 15+ miljoen verkocht gaat worden, is er echt wel een budget.
quote:TEST MET BEREIKBAARHEIDS APP DE KUIP
Aan de bereikbaarheid van De Kuip op wedstrijddagen wordt altijd veel aandacht besteed. Om met maatregelen beter aan te kunnen sluiten op wat er gebeurt op straat, beginnen gemeente Rotterdam, TNO en Feyenoord een proef met een app voor smartphones.
De app biedt gebruikers vanaf aanstaande zaterdag, 8 februari, (NEC thuis) op wedstrijddagen persoonlijk reisadvies voor optimaal reizen naar De Kuip, met de auto of het OV. Ook slaat de app informatie van gebruikers op over het reisgedrag van de wedstrijdbezoeker. Met de verzamelde informatie wordt gekeken hoe de bereikbaarheid van De Kuip in de toekomst verder verbeterd kan worden.
De eerste versie van de app, die vanaf nu beschikbaar is voor zowel android als iPhone, geeft actueel reisadvies en de mogelijkheid om te onthouden waar de auto geparkeerd staat. De proef loopt in elk geval tot en met de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden op 27 april. Is het experiment succesvol, dan wordt gekeken hoe de app verder uitgebreid en verbeterd kan worden..
Download de Feyenoord Bereikbaar app, doe mee aan het experiment en maak kans op een door jouw favoriete speler gesigneerd shirt en op een persarrangement voor een thuiswedstrijd van Feyenoord, inclusief bezoek aan de persconferentie.
Download de app voor android [hier] en voor iOS [hier]!
[/quote]quote:
[/quote]quote:
Kan me toch herinneren dat bij die aankopen - en zeker bij Vormer die gewoon uitstekend was bij Roda - iedereen vrij enthousiast was. En op dat moment vond ik het ook zéker geen onlogische aankopen. Alleen Goossens dan wat minder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef satecl het volgende:
Als van Geel maar niet weer komt met dat B-garnituur. Jongens als Goossens, Verhoek en Vormer zie ik als hetzelfde soort als Dijkhuizen, Hupperts en Bulthuis(). Gewoon 2 gerichte aankopen en de rest opvullen met jeugd.
Ik zet mijn stoeltje vast op de coolsingelquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef elCholo het volgende:
Boetius --- Vagner Love -- Belamie -- kalou -- kuyt
vilhena --- slabbekorrn -- tymosjoek
kongolo -- van Beek
Hahn
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |