quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
Mooi tijdstiptwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
.
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:24 schreef H.FR het volgende:
[..]degene die dat tijdstip bedacht heeft verdiend een nekschot.
Ja. Want daar hebben de supporters van de eredivisieclubs zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFA
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Zeist denken ze waarschijnlijk dat alle fanatieke supporters werkloos zijn, en dat ze die dus een gunst verlenen.
De fuckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
Mooi tijdstiptwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
.
Platini krijgt dus dat nekschot wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
's Avonds kan het niet gespeeld worden i.v.m. CL voetbal. In de uren rondom zo'n CL wedstrijd mag er geen competitievoetbal plaatsvinden van de UEFA
Dan doen ze een andere week?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Want daar hebben de supporters van de eredivisieclubs zoveel mee te maken.Belachelijk iets.
Heracles bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Platini krijgt dus dat nekschot wat mij betreft.
Eerst de burgermeesters uiteraard, triestelingen
Voor Twente is het helemaal kut, die spelen thuis.
Nee, er zijn 4 wedstrijden op dat moment. Waaronder Twente - ADO en Utrecht - Cambuurquote:
quote:Terence Kongolo genoot afgelopen maand concrete belangstelling van FC Utrecht. Feyenoord verleende echter geen medewerking aan het vertrek van de verdediger. “Ik ben blij dat we hem gehouden hebben”, erkende Ronald Koeman tegen RTV Rijnmond.
“FC Utrecht wilde Kongolo afgelopen maand aantrekken, maar daar hebben wij niet aan meegewerkt”, verklapte Koeman. Door een oogblessure bij Joris Mathijsen krijgt Kongolo de laatste weken volop speeltijd, in het centrum van de defensie van de Rotterdammers.
Brengt teveel geld binnen, dus zullen ze niet doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Of je kapt gewoon met je nutteloze oefeninterlands en gebruikt die weekenden voor dit soort situaties. Stel incapabelen.
Woehoetwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:28:08Als er woensdag 2 april geen Europese thuiswedstrijd van een Russische club op het programma staat wordt #herfey verplaatst naar 18.30 uur. reageer retweet
Al die Heraclieden die zaten te zeiken op de FLKG laatst met die bekerwedstrijd zullen nu wel denken dat er geen Feijenoorder meer komt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah, ben die dag toch in Deventer, dus kan mooi door naar Almelo.
Die illusie heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Brengt teveel geld binnen, dus zullen ze niet doen
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Woehoetwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:28:08Als er woensdag 2 april geen Europese thuiswedstrijd van een Russische club op het programma staat wordt #herfey verplaatst naar 18.30 uur. reageer retweet
Zal wel weer leuk worden ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al die Heraclieden die zaten te zeiken op de FLKG laatst met die bekerwedstrijd zullen nu wel denken dat er geen Feijenoorder meer komt.
Wacht maar
Die Russen beginnen hun CL thuiswedstrijden altijd om een uur of 6.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer van
De Russen spelen vaak om 6 uur al en de competities moeten dus een half uur voor aanvang stil liggen (15.45 uur - 17.30 uur of 18.30 uur - 20.15 uur)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu snap ik er dus echt helemaal niks meer van
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Russen beginnen hun CL thuiswedstrijden altijd om een uur of 6.
Wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit nou weer voor gekkigheidquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
Waarom dan specifiek Twente noemen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, er zijn 4 wedstrijden op dat moment. Waaronder Twente - ADO en Utrecht - Cambuur
Fixed, burgemeester heeft hier niet zo gek veel mee te maken, je mag nu de schuld volledig bij de UEFA leggenquote:
Geen idee, ik zal Platini even bellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom kan het dan niet naar voren worden gehaald en in deze buffer gestopt worden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
Misschien moet je dat even mailenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En waarom kan het dan niet naar voren worden gehaald en in deze buffer gestopt worden?
[ afbeelding ]
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven(quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fixed, burgemeester heeft hier niet zo gek veel mee te maken, je mag nu de schuld volledig bij de UEFA leggen
Mwa, dat aantal ME bij die top is niet zo vreemd, getuige de gebeurtenissen in Hamburg een tijdje terug.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven() politie moet het gewoon kunnen lijkt me. Alsof er dan totale anarchie ontstaat bij fucking Heracles-Feyenoord, of die andere zeven wedstrijden.
Niet alle wedstrijden zijn verplaatst, er zijn maar 5 wedstrijden verschoven: Heracles Almelo-Feyenoord, FC Twente-ADO Den Haag, Go Ahead Eagles-NAC Breda, FC Utrecht-SC Cambuur en RKC Waalwijk-ajax. De eerste 4 op woensdag 15.45 uur, RKC-ajax op donderdag 15.45 uur, behalve als ajax dan nog EL speelt, dan gaat die naar woensdag 16 april om 19.45 uurquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, je kan toch prima met de helft van de normale politie aanwezigheid doen tijdens Heracles-Feyenoord? Het is uberhaupt al een belachelijk idee dat er zo veel politie aanwezig moet zijn bij zo'n top. Maar met de overgebleven() politie moet het gewoon kunnen lijkt me. Alsof er dan totale anarchie ontstaat bij fucking Heracles-Feyenoord, of die andere zeven wedstrijden.
Ik denk dat je onderschat hoe veel agenten naar die top gaan. Er is buiten de Randstad overal minimale bezetting, dus alleen de agenten die het meest nodig zijn om de veiligheid te bewaken in de stad zijn aanwezig. En die kunnen niet allemaal samen weggaan om naar een wedstrijd te gaan want dan zit dus Almelo zonder politie. En Waalwijk, Deventer, Enschede en Utrecht ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, die richtlijnen zijn het probleem. We zijn in Nederland doorgeslagen in het bewaken van de veiligheid bij voetbalwedstrijden, terwijl er in de realiteit heel weinig aan de hand is. Maar goed, dat is een andere discussie, en je doet er niets aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, dat aantal ME bij die top is niet zo vreemd, getuige de gebeurtenissen in Hamburg een tijdje terug.
Verder hebben gemeentes richtlijnen voor het aantal ME + back-up ME voor voetbalwedstrijden. Wanneer daar niet aan voldaan wordt zetten ze er gewoon een streep door.
Vrij nemen dan maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:50 schreef PIETR het volgende:
HUH. KWART VOOR 4. WTF!? HOE KAN IK DIE WEDSTRIJD DAN ZIEN? Gaat de eerste wedstrijd in jaren worden die ik dan niet kan zien
O nu je het zegt, vanmorgen ontslagen jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal werkeloos, wist je dat niet?
Toch mooi, zo'n werkgever die meedenkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
O nu je het zegt, vanmorgen ontslagen jaSpeciaal voor de wedstrijd
Wat is minimale bezetting?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe veel agenten naar die top gaan. Er is buiten de Randstad overal minimale bezetting, dus alleen de agenten die het meest nodig zijn om de veiligheid te bewaken in de stad zijn aanwezig. En die kunnen niet allemaal samen weggaan om naar een wedstrijd te gaan want dan zit dus Almelo zonder politie. En Waalwijk, Deventer, Enschede en Utrecht ook.
Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
House of Cards begint weer volgende week.
Hoe veel agenten dat precies is - procentueel of absoluut - weet ik niet. Zal vast ergens in beleidsdossiers staan.quote:
Ik ga na Battlestar Gallactica aan die serie beginnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
House of Cards begint weer volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |