Hebben ze die niet, dan is het een gebrek aan regelmaat en inspanning, hebben ze die midweekse wedstrijden wel, dan zijn ze weer 'moe' en 'overbelast'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt toch meer in het gebrek aan midweekse wedstrijden te zitten
Het is een combi, dit seizoen beginnen ze over het algemeen erg sterk en verbruiken ontzettend veel energie. Als je dan het verschil niet in doelpunten tot uitdrukking weet te brengen, moet je op dezelfde manier blijven doorgaan. Je kunt dan niet bij 2-0/3-0 even op adem komen en dat breekt zich op in het laatste deel van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:23 schreef Caland het volgende:
En bovendien, conditie is gewoon prima meetbaar. Dus als dat slechter is geworden was dat allang aan het licht gekomen.
quote:Toch is Alwin ervan overtuigd dat het schaduwen en afluisteren voortkomen uit zijn grote interesse voor Feyenoord. 'Het is een te groot toeval dat het vlak na de rellen bij het Maasgebouw is begonnen. Nee, daar deed ik niet aan mee. Ik stond zeker op 200 meter. Maar ik bemoei mij graag met zaken die supporters aangaan en wilde zien wat er gebeurde. Bovendien ga ik naar elke thuiswedstrijd.'
Precies dit ja. Al vraag ik me af of dit team het kan opbrengen (kwalitatief gezien) om zo geduldig te zijn. Ik denk dat Koeman wel een juist beeld heeft van waar de zwaktes van dit team liggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een combi, dit seizoen beginnen ze over het algemeen erg sterk en verbruiken ontzettend veel energie. Als je dan het verschil niet in doelpunten tot uitdrukking weet te brengen, moet je op dezelfde manier blijven doorgaan. Je kunt dan niet bij 2-0/3-0 even op adem komen en dat breekt zich op in het laatste deel van de wedstrijd.
Twente en Ajax verbuiken in het begin van de wedstrijd veel minder energie en hebben dus nog wat over op het eind. Ik denk dan ook niet dat een gebrekkige conditie de oorzaak is, maar een verkeerde dosering van de inspanning tijdens de wedstrijden. Ze moeten leren temporiseren.
Het is inderdaad ook een kwaliteit, maar ook een self-fulfilling prophecy. Als je een paar keer op je bek gaat na een voorsprong, blijf je zenuwachtig en gehaast voetballen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dit ja. Al vraag ik me af of dit team het kan opbrengen (kwalitatief gezien) om zo geduldig te zijn. Ik denk dat Koeman wel een juist beeld heeft van waar de zwaktes van dit team liggen.
Weer of geen weer. De grasmat ligt er altijd uitstekend bijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam.Weertje hé Staat de grasmat in de Kuip niet intussen blank? Zal wel.
Och, als er een olie-Rus aanklopt bij NEC komt het wel goed. Vitesse kwam eerst ook met 2 schapen en een hond.quote:
Tering.quote:
In de Goffert zit het nog altijd wel behoorlijk vol volgens mij...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering.
Prijzen zo hoog (en combigezeik?), of leeft die club niet meer onder haar achterban. Uitvak bij Vitesse zat laatst ook al vrij leeg, en dat voor dé wedstrijd van het jaar voor hun.
Wel gek zeg, dit moet voor de uitsupporters toch wel 1 van de mooiste uitwedstrijden van het seizoen zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering.
Prijzen zo hoog (en combigezeik?), of leeft die club niet meer onder haar achterban. Uitvak bij Vitesse zat laatst ook al vrij leeg, en dat voor dé wedstrijd van het jaar voor hun.
Precies. Op hun site staat dat er nog kaarten waren voor eigen vervoer. Dus lekker met de auto komen en vooraf pils drinken in de stad. Niks mis mee lijkt mij? Maargoed, zal allemaal wel. Morgen gweoon winnen en het liefst met een paar doelpunten verschil.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wel gek zeg, dit moet voor de uitsupporters toch wel 1 van de mooiste uitwedstrijden van het seizoen zijn lijkt me..
Dat blijft niet eeuwig goed gaan in Duitsland. Het kan, ik denk zelf dat we derde of vierde worden. Maar tweede kan ook, als het meezit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Boven vitesse eventueel nog wel, maar twente pakt toch wel steeds de punten, ook in potten waar je vooraf van denkt/hoopt dat ze gaan morsen. Je zou in ieder geval daar aan de grens moeten winnen, en dan nog hopen dat twente de inhaalwedstrijd (groningen uit) punten verspeelt.
Maar ik zou mijn geld er niet op durven zetten dat Feyenoord nog tweede wordt, jij wel?
Mooi tijdstiptwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
Roda zal wel jaloers zijn, die willen volgend jaar ook op dat tijdstip tegen ons spelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
Mooi tijdstiptwitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:11:50Heracles Almelo - Feyenoord is wegens de nucleaire top verplaatst naar woensdag 2 april 15.45(!) uur. #herfey reageer retweet
.
Ah, ben die dag toch in Deventer, dus kan mooi door naar Almelo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:16 schreef Merkie het volgende:
.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Roda zal wel jaloers zijn, die willen volgend jaar ook op dat tijdstip tegen ons spelen
In Zeist denken ze waarschijnlijk dat alle fanatieke supporters werkloos zijn, en dat ze die dus een gunst verlenen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:19 schreef Caland het volgende:
Wat een incapabele bond blijft het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |