Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef Grifte het volgende:
Ha, ik ben die woensdag vrij, toets in die week valt op dinsdag.
Almelo we komen
4 van Heracles tegen 1 van Ajax?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?
Daar heb ik jouw hulp bij nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga jij nou maar een project x organiseren
Waar ben je met BG?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga na Battlestar Gallactica aan die serie beginnen.
Einde bericht.
Denk het niet, zie Heracles er nog voor aan om het 1:1 te maken ondanks de omstandighedenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij nog cc's over van Heracles toevallig?
Oh dacht dat dit de SC was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens lekker DM'en joh stelletje nichten.
Zelfde dag, zelfde tijdstip. Na de wedstrijd kan de FLKG dus gezellig met de Ado'ers een stuk reizenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:33 schreef Caland het volgende:
Dus Twente en ADO spelen op dezelfde dag als Heracles en Feyenoord? Gezellig.
Jammer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:44:08Jean Paul van Gastel is geen kandidaat om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord. (Rijnmond) reageer retweet
Die hebben meestal wel een redelijk goed gevuld stadion en doen aan de top mee. Half leeg stadion is dan in hun nadeel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom dan specifiek Twente noemen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord heeft Schaken terug tegen N.E.C.
wtf... ik dacht (hoopte) dat hij gewoon gepasseerd was.
Armenteros speelt denk ik gewoon, Schaken uit vorm & Armenteros doet het wel vrij aardig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Feyenoord heeft Schaken terug tegen N.E.C.
wtf... ik dacht (hoopte) dat hij gewoon gepasseerd was.
Samen gezellig overstappen in Amersfoortquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zelfde dag, zelfde tijdstip. Na de wedstrijd kan de FLKG dus gezellig met de Ado'ers een stuk reizen
Verdomme, wel verwacht overigens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Jammer.twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 17:44:08Jean Paul van Gastel is geen kandidaat om Ronald Koeman op te volgen bij #Feyenoord. (Rijnmond) reageer retweet
Wel apart dat ze dit nu al besloten hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegelsquote:In de voorhoede ging er met Jeremain Lens, Dries Mertens en nu Tim Matavz niemand voor minder dan een miljoen of acht, negen de deur uit. In totaal voor bijna 55 miljoen euro. Het zijn bedragen waar ze bij een club als Feyenoord slechts van kunnen dromen.
Zij moesten dan ook koste wat het kost verkopen afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Stukje in het ad over de verkoop cijfers van onze vrienden uit Eindhoven.
[..]
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegels
55 miljoen voor die 3 joh? Bizar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Stukje in het ad over de verkoop cijfers van onze vrienden uit Eindhoven.
[..]
Het is wel keiharde waarheid hoor. Waar wij altijd maar kletsen over de potentiële bedragen voor een Clasie/BMI/Janmaat/Vilhena/Boëtius etc. Verkopen zijn wel voor keiharde pegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |