SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is Bony weer naar de Afrika Cup?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse heeft al sinds 18 januari niet meer gewonnen. #leukefeitjes
Ik sluit niet uit dat Chrygrynski Bosz straks op straat zet.
Zover ik weet kunnen ze het wel nog betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Investeren? In torenhoge salarissen die ze niet kunnen betalen.
Ik ben benieuwd waar je dat op baseert. Leg uit. Ik heb net al uitgelegd, er zijn nieuwe, betere spelers. Er is een nieuw trainingscomplex. Dat levert geld op. Waar baseer jij op dat Vitesse dan op de rand van de afgrond zal staan als ze 1,5 jaar de tijd zullen hebben om zich voor te bereiden? Volgensmij klets je maar wat.quote:Als Tsjikirinski morgen zegt: "hey, ik wil een nieuw speeltje, bekijk het maar" is Vitesse binnen een paar jaar op de rand van de afgrond.
Ze hadden geen sponsor. Nu wel(eindelijk) Pas hierna werden spelers verkocht trouwens.quote:Ze maken echt torenhoge verliezen. Hoe krijg je het voor elkaar 23 miljoen euro te verliezen op een omzet van 11,5 miljoen?
"Onsportief" beleid wordt er al decennia gevoerd in de eredivisie. Vitesse is hier niet nieuw in, misschien wel anders. Dat maakt het niet meteen slecht. Jij hebt misschien nog een romantisch beeld van voetbal in je hoofd zoals het in de jaren 70' was, maar zo werkt het nou eenmaal niet meer. Niet in de echte wereld in ieder geval. Voetbal draait om geld.quote:En calimerogedrag kan misschien bij andere clubs voorkomen maar het zal me werkelijk een zorg zijn wie kampioen wordt. Ik vind dat Vitesse gewoon extreem onsportief beleid voert en daarom zou het zonde zijn als ze de titel pakken.
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Reuzendoders, die pakken we dus.
ADO is alleen thuis een reuzendoder, uit nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Reuzendoders, die pakken we dus.
Kunnen ze nog betalen? Ja, doordat er bakken met geld bij worden gestort. Kijk naar deze grafiek:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zover ik weet kunnen ze het wel nog betalen.
[..]
Ik ben benieuwd waar je dat op baseert. Leg uit. Ik heb net al uitgelegd, er zijn nieuwe, betere spelers. Er is een nieuw trainingscomplex. Dat levert geld op. Waar baseer jij op dat Vitesse dan op de rand van de afgrond zal staan als ze 1,5 jaar de tijd zullen hebben om zich voor te bereiden? Volgensmij klets je maar wat.
Whooptiewoop. Ze hebben een sponsor voor een half jaar die maar een paar ton oplevert.quote:Ze hadden geen sponsor. Nu wel(eindelijk) Pas hierna werden spelers verkocht trouwens.
In elk geval hecht ik er waarde aan als een club financieel gezond is, gerund wordt door mensen met een clubhart en eigen jeugd inzet. Als dat ouderwets is, so be it.quote:"Onsportief" beleid wordt er al decennia gevoerd in de eredivisie. Vitesse is hier niet nieuw in, misschien wel anders. Dat maakt het niet meteen slecht. Jij hebt misschien nog een romantisch beeld van voetbal in je hoofd zoals het in de jaren 70' was, maar zo werkt het nou eenmaal niet meer. Niet in de echte wereld in ieder geval. Voetbal draait om geld.
Dat hoop ik ookquote:En Vitesse gaat de titel niet pakken trouwens.
Misschien gaat hij wel naar Feyenoordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Advocaat kan beter nu al trainer van Fc Den Haag worden, gratis
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens vandaag hebben alle uitspelende ploegen gewonnen.
Hopelijk winnen morgen en donderdag alle thuis spelende ploegen
Nee daar heeft ie geen zin in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel naar Feyenoord
Tering, wat slechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
#kerkradenaaienvoorbetaling
Er stonden ook Roda-supporters de hele tijd met gele kaarten te wapperen op het moment dat Feyenoord een overtreding maakte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
#kerkradenaaienvoorbetaling
Vitesse heeft afgelopen jaar ook een aantal spelers verkocht en verhuurt, wat ook wel geld heeft opgelevert. De afgelopen tijd is de omzet gestegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen ze nog betalen? Ja, doordat er bakken met geld bij worden gestort. Kijk naar deze grafiek:
[ afbeelding ]
Het enige wat stijgt is het eigen vermogen van Vitesse. Dat is als ze verlies blijven lijden zoals ze nu doen genoeg om twee seizoenen te overleven.En dan heb ik het nog niet over het feit dat ze een zware straf boven het hoofd hangt als de Fair Play-regel wordt overschreden.
Training van jeugd. Betere voorzieningen voor spelers.quote:Er zijn nieuwere, betere spelers, maar dat is niet direct geld. Vooral omdat de salariskosten stijgen. Een trainingscomplex levert vast geld op (hoe eigenlijk?) maar ik kan me lastig voorstellen dat dat om vele miljoenen gaat. Niet dat er iets tegen investeren is, natuurlijk. Maar dat was mijn punt niet.
Bron?quote:Whooptiewoop. Ze hebben een sponsor voor een half jaar die maar een paar ton oplevert.Dat is niet wat ze wilden en al helemaal niet wat ze nodig hebben.
Er zijn verdomd weinig clubs in Europa meer over die aan alle die drie eisen voldoen. Het gaat erom dat je iets op Vitesse reflecteert wat al bijzonder weinig in voetbal is te vinden. Jarenlang al. Ik vind trouwens niet dat je kan zeggen dat de mensen bij Vitesse geen clubhart hebben of geen eigen jeugd inzetten.quote:In elk geval hecht ik er waarde aan als een club financieel gezond is, gerund wordt door mensen met een clubhart en eigen jeugd inzet. Als dat ouderwets is, so be it.
Tsja, ik zou het juist geweldig vindenquote:Dat hoop ik ookAl zal het me een zorg zijn wie hem wel pakt.
En als City een financieel gezonde club is zal ook de haat afnemen. Net als bij Vites. Het gaat om vandaag, niet morgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Vitesse heeft afgelopen jaar ook een aantal spelers verkocht en verhuurt, wat ook wel geld heeft opgelevert. De afgelopen tijd is de omzet gestegen.
Buiten dat, City heeft ook jarenlang verlies geleden en zoals de cijfers er nu naar uitzien gaan ze dit jaar winst maken. En dat is ook een club die goed heeft geïnvesteerd in de toekomst van het voetbal.
http://www.vi.nl/radio/sh(...)en-schijnsponsor.htmquote:Training van jeugd. Betere voorzieningen voor spelers.
[..]
Bron?
Ik zeg ook niet dat ik de perfecte club zoek of zo, Vitesse voldoet er in elk geval niet aan.quote:Er zijn verdomd weinig clubs in Europa meer over die aan alle die drie eisen voldoen. Het gaat erom dat je iets op Vitesse reflecteert wat al bijzonder weinig in voetbal is te vinden. Jarenlang al. Ik vind trouwens niet dat je kan zeggen dat de mensen bij Vitesse geen clubhart hebben of geen eigen jeugd inzetten.
Koeman naar Vites en Bosz naar Feyenoordquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse heeft al sinds 18 januari niet meer gewonnen. #leukefeitjes
Ik sluit niet uit dat Chrygrynski Bosz straks op straat zet.
Investeren in de toekomst is volgens jou dus uit den boze? Ik kan heel wat bedrijven noemen die jarenlang verlies hebben geleden en toch uitgroeide tot succesvolle bedrijven. Waarom? Omdat ze bereid waren te investeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
En als City een financieel gezonde club is zal ook de haat afnemen. Net als bij Vites. Het gaat om vandaag, niet morgen.
Jammer als dat waar is, dan toch maar eens een echte sponsor aantrekken die wel geld oplevert.quote:
Ik wil Vitesse ook niet afschilderen als een perfecte club. Jij zet Vitesse neer als een nieuw toonbeeld van 'modern voetbal', wat dat ook mag zijn, maar ik geef aan dat dat beeld niet klopt. Ik geef bovendien slechts aan dat Nederland ook profiteert van de nieuwe kansen die Vitesse biedt. Vitesse neerzetten puur als onnederlandse huur/koopclub is nogal ongefundeerd.quote:Ik zeg ook niet dat ik de perfecte club zoek of zo, Vitesse voldoet er in elk geval niet aan.
Een voetbalclub is natuurlijk niet een gemiddeld bedrijf. Kijk alleen al naar de Fair Financial Play-regels. Neemt niet weg dat verliezen maken hoger dan de omzet voor elk bedrijf extreem onverstandig is, hoe rijke vrienden je ook hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Investeren in de toekomst is volgens jou dus uit den boze? Ik kan heel wat bedrijven noemen die jarenlang verlies hebben geleden en toch uitgroeide tot succesvolle bedrijven. Waarom? Omdat ze bereid waren te investeren.
Dat van die moderne club waren niet mijn woorden.quote:Ik wil Vitesse ook niet afschilderen als een perfecte club. Jij zet Vitesse neer als een nieuw toonbeeld van 'modern voetbal', wat dat ook mag zijn, maar ik geef aan dat dat beeld niet klopt. Ik geef bovendien slechts aan dat Nederland ook profiteert van de nieuwe kansen die Vitesse biedt. Vitesse neerzetten puur als onnederlandse huur/koopclub is nogal ongefundeerd.
Klopt, maar voorlopig valt het nog binnen de regels. Als ze dat wel doen zul je dat mij ook absoluut niet goed zien keuren. Neemt niet weg dat Vitesse gewoon de mogelijkheden heeft om haar situatie om te keren. Ze zijn daarbij niet puur afhankelijk van een Rus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een voetbalclub is natuurlijk niet een gemiddeld bedrijf. Kijk alleen al naar de Fair Financial Play-regels. Neemt niet weg dat verliezen maken hoger dan de omzet voor elk bedrijf extreem onverstandig is, hoe rijke vrienden je ook hebt.
Ik zie het, excuusquote:[..]
Dat van die moderne club waren niet mijn woorden.
Vraag is natuurlijk in hoeverre je dit onder de noemer investeren kan plaatsen, bijvoorbeeld alleen al de personeelskosten die vele miljoenen hoger liggen dan de omzet. De betiteling "financieel gezond" heeft met Vitesse in elk geval helemaal niks te maken. Ik vind het niet zo raar dat hier met een schuin oog naar gekeken wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Investeren in de toekomst is volgens jou dus uit den boze? Ik kan heel wat bedrijven noemen die jarenlang verlies hebben geleden en toch uitgroeide tot succesvolle bedrijven. Waarom? Omdat ze bereid waren te investeren.
Ik ben in dubio wie je nou bedoelt. Twente belangrijk voor de stand bovenin, PSV interessant of ze zich op kunnen richten, NECNAC en Go Ahead - RKC zijn belangrijk voor degradatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
18:45 SC Cambuur - PSV
19:45 Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk
19:45 NEC - NAC Breda
20:45 SC Heerenveen - FC Twente
Toch weer twee leuke potjes vanavond
Na PSV is het gewoon tijd voor el derbi madrilenoquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
18:45 SC Cambuur - PSV
19:45 Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk
19:45 NEC - NAC Breda
20:45 SC Heerenveen - FC Twente
Toch weer twee leuke potjes vanavond
Op Zoet na was heel PSV slecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, alleen deed Arias het toch niet zo slecht?
Eens. Zó slecht spelen en dan achteraf zeggen dat je tevreden was (met de implicatie dat het dus aan de rest ligt)quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En terecht, ongelofelijk wat voor arrogantie hij tentoonspreidde vorige week
Goede zin manquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft dat fossiel Steyn weg meten sturen?
Waarom 12quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste 12 wedstrijden
Als je de eerste drie wedstrijden van het seizoen eraf trekt staat PSV wel 16e op doelsaldo en op gelijk puntenaantal met NEC en ADO.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat PSV dan onderaan staat. Vinden ze leuk.
En in het echte wereldje staan we 7e.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de eerste drie wedstrijden van het seizoen eraf trekt staat PSV wel 16e op doelsaldo en op gelijk puntenaantal met NEC en ADO.
Ja maar als je alle punten weglaat staan jullie keihard laatstequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En in het echte wereldje staan we 7e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt sowieso dicht bij elkaar. PSV won vrij onterecht van AZ, eigenlijk zou een gelijkspel terechter zijn geweest. Dan had PSV dus 27 punten (twee minder dan nu) en stonden ze 11e.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de eerste drie wedstrijden van het seizoen eraf trekt staat PSV wel 16e op doelsaldo en op gelijk puntenaantal met NEC en ADO.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar als je alle punten weglaat staan jullie keihard laatsteHAAHA LOSERS
Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de gewonnen wedstrijden van Ajax/Feyenoord of Twente niet meerekent, staan zij ook stukken lager
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar als je alle punten weglaat staan jullie keihard laatsteHAAHA LOSERS
Leuk dat je probeert te scoren, maar het is wel heel zorgelijk dit. Eigenlijk heeft PSV dus nauwelijks meer punten gepakt sinds Oktober. Dat is voor een topclub als PSV een regelrechte ramp. Dat je toevallig nog 7e staat in een seizoen dat heel veel clubs punten verspelen en iedereen van iedereen kan verliezen doet daar weinig aan af, dat is slechts een doekje tegen het bloeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Natuurlijk doet PSV het slecht. Dacht je dat ze dat zelf niet wisten? Ik vind het gewoon onzin om te kijken naar de positie waar PSV zou staan als je drie overwinningen niet meerekentquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk dat je probeert te scoren, maar het is wel heel zorgelijk dit. Eigenlijk heeft PSV dus nauwelijks meer punten gepakt sinds Oktober. Dat is voor een topclub als PSV een regelrechte ramp. Dat je toevallig nog 7e staat in een seizoen dat heel veel clubs punten verspelen en iedereen van iedereen kan verliezen doet dat weinig aan af, dat is slechts een doekje tegen het bloeden.
Sterker nog, Twente kan nog wel eens kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:22 schreef hafcfan het volgende:
Twente gaat zo wel simpel 2e worden nu Vitesse wekelijks faalt. Vanavond veel degradatie kandidaten altijd leuk, maar Roma-Napoli gaat voor.
Ze spelen nog tegen Ajax toch? Dan wordt de winnaar van die wedstrijd waarschijnlijk kampioen. Spannend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sterker nog, Twente kan nog wel eens kampioen gaan worden.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:22 schreef hafcfan het volgende:
Twente gaat zo wel simpel 2e worden nu Vitesse wekelijks faalt. Vanavond veel degradatie kandidaten altijd leuk, maar Roma-Napoli gaat voor.
Twente heeft tot nog toe relatief het makkelijkste programma gehad hè, ook de minst lastige uitwedstrijden. Komende zes wedstrijden zullen gaan bepalen of Twente daadwerkelijk staat waar ze hoort.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sterker nog, Twente kan nog wel eens kampioen gaan worden.
Ajax speelt thuis.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze spelen nog tegen Ajax toch? Dan wordt de winnaar van die wedstrijd waarschijnlijk kampioen. Spannend.
Je vergeet Drizzt, Tong en Yvonne.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef GGMM het volgende:
-_Guitarist_-, Ambrosius en ik denken dat PSV vanavond gelijk gaat spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat klopt, en ik hoop dat Twente kampioen wordt. Gewoon zodat PSV de enige ploeg blijft die vier keer op rij kampioen is geweest. Twee keer zelfs.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze spelen nog tegen Ajax toch? Dan wordt de winnaar van die wedstrijd waarschijnlijk kampioen. Spannend.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je vergeet Drizzt, Tong en Yvonne.Het kan zelfs zo zijn dat Cambuur wint. Heb ik van horen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je vergeet Drizzt, Tong en Yvonne.PSV wint gewoon vandaag. Het blijft Cambuur hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal inderdaad wel 3-0 voor PSV worden, misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dan moet Cambuur wel meer doelpunten maken dan PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan zelfs zo zijn dat Cambuur wint. Heb ik van horen zeggen.
Dat hoeft niet per se. Ze kunnen PSV ook vijf rode kaarten aannaaien zodat Cambuur reglementair met 3-0 wintquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet Cambuur wel meer doelpunten maken dan PSV.
Zo heytwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:45:12Cocu grijpt keihard in bij #PSV: Maher, Arias en Narsingh naar de bank. Positie Maher was ook onhoudbaar. reageer retweet
Daarvoor moet je 5 rode kaarten krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se. Ze kunnen PSV ook vier rode kaarten aannaaien zodat Cambuur reglementair met 3-0 wint
Narsingh wordt veel te snel afgeschreven. Waarom zet Cocu die bejaarde Park niet op de bank, die voegt echt niets toequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Zo heytwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:45:12Cocu grijpt keihard in bij #PSV: Maher, Arias en Narsingh naar de bank. Positie Maher was ook onhoudbaar. reageer retweet
Hopelijk heeft Cocu deze beslissing niet uit emotie genomen.
Oh sorry, zal het even aanpassenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je 5 rode kaarten krijgen.
Ze spelen tegen Cambuur hè, niet tegen een subtopper ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe wil PSV drie punten halen met allemaal lopertjes?
Oh joy. Stijn heeft weer ergens wat gelezen en poneert die mening nu alsof het de zijne is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Scorend vermogen is er wel, het rendement is echt alleen 0.1quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan is er dus donders weinig scorend vermogen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scorend vermogen is er wel, het rendement is echt alleen 0.1
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Cambuur hè, niet tegen een subtopper ofzo
keihard hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Oh kijk, Stijn heeft weer ergens een smilie gezien en presenteert het nu alsof het de zijne is.quote:
nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh kijk, Stijn heeft weer ergens een smilie gezien en presenteert het nu alsof het de zijne is.
Godverquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh kijk, Stijn heeft weer ergens een smilie gezien en presenteert het nu alsof het de zijne is.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat de bal rolt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond SCH - TWE
Wat verwachten jullie?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond SCH - TWE
Wat verwachten jullie?
1-2.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond SCH - TWE
Wat verwachten jullie?
Ik krijg het idee dat jij iets met het woord keihard hebt. Een woord die de meeste mensen afleren als ze de leeftijd van 13 gepasseerd zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
keihard hoorMaher is al vanaf het begin gewoon keihard slecht. Narsingh op de bank
lekker zo'n huurspelertje laten spelen.
Keiharde diss mattie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij iets met het woord keihard hebt. Een woord die de meeste mensen afleren als ze de leeftijd van 13 gepasseerd zijn.
Een woord die?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij iets met het woord keihard hebt. Een woord die de meeste mensen afleren als ze de leeftijd van 13 gepasseerd zijn.
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg eens touwtyfus kleine etter.
Ik ben geen voorstander van het woord keihard.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Rustig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeggen ze dat zo in Friesland?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal ik het vanavond vragen aan een paar Friezen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeggen ze dat zo in Friesland?
Dat kan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal ik het vanavond vragen aan een paar Friezen?
Ik ben eigenlijk heel ontspannen en vrolijk vanavond. Lekker op het bedje liggen, is toch heerlijk man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je een beetje gespannen voor vanavond Rensje
Racist.quote:
Wuhuuhuu nepfries dit dat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel ontspannen en vrolijk vanavond. Lekker op het bedje liggen, is toch heerlijk man.
Ok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel ontspannen en vrolijk vanavond. Lekker op het bedje liggen, is toch heerlijk man.
Haha. Nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter gaat ons mooie PSV weer eens winnen.
Ehm.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Scorend vermogen is er wel, het rendement is echt alleen 0.1
Echt superstoer die effecten net zoals bliksemschichten enzo.quote:
KEIHARD oh wacht Ruiz is niet fit laat dan maarquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Hier had ik geen moment van willen missenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef Caland het volgende:
Ik ga Cambuur - PSV kijken, daarna de tweede helft van NEC en daarna de tweede helft van Heerenveen. Tot zoverre dit spannende kijkje in mijn avond op de bank.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch Narsingh dus, Ruiz niet fit genoeg.
Bedankt voor de update Matsoe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef Caland het volgende:
Ik ga Cambuur - PSV kijken, daarna de tweede helft van NEC en daarna de tweede helft van Heerenveen. Tot zoverre dit spannende kijkje in mijn avond op de bank.
Wat een ontzettend originele opmerking Stijn. Je bent echt zo grappig en vernieuwend.quote:
Arias ook toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
KEIHARD oh wacht Ruiz is niet fit laat dan maar
Wat moet ik dan zeggen? Dat het een geniale zet was? Dat het jammer is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een ontzettend originele opmerking Stijn. Je bent echt zo grappig en vernieuwend.![]()
Ben je wel gewend toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een ontzettend originele opmerking Stijn. Je bent echt zo grappig en vernieuwend.![]()
Nou ja, dit is iets waar je geen rekening mee kunt houden als PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Dat het een geniale zet was? Dat het jammer is?
Je hoeft niet overal iets van te zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Dat het een geniale zet was? Dat het jammer is?
Lekker betrouwbaar die gast, Narsingh speelt gewoon. Zijn tweets overstijgen het niveau van PSV niet echt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
#110%ANTIBUSCOMBIquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
Huh 1 vak is helemaal leeg is er een protest ofzo?
twitter:JRZoet twitterde op zondag 20-10-2013 om 14:20:54Mooi dat het uitvak zo goed gevuld is!! #eendrachtmaaktmacht #gropsv #3punten http://t.co/HcxAFnKXxq reageer retweet
Ik vind het oude logo mooier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verbetering of niet?
Nieuw:
[ afbeelding ]
Oud:
[ afbeelding ]
Niemand die in Brabant woont neemt twee dagen vrij voor een of andere kutwedstrijd in Friesland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Een leeg PSV-uitvak.
#Eensdrachtmaaktnietmacht
denk maar eens terug hoe jij (jullie) je voelde pak weg 7 jaar geleden...quote:
Tja, ok. Sterkte.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
denk maar eens terug hoe jij (jullie) je voelde pak weg 7 jaar geleden...
Ja, want Stijn is bepalend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal je leren Stijn z'n hilarische grappen belachelijk te maken.
Harde diss.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
denk maar eens terug hoe jij (jullie) je voelde pak weg 7 jaar geleden...
Hij antwoordt waarschijnlijk niet omdat hij op de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want Stijn is bepalend.
quote:
streampie?quote:
Speciale megafoonactie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt dikke chaos als we dit verliezen en zaterdag ook nog van Twente. Ben dan in het stadion aanwezig....
haha , nee ik kijk gewoon foxsports, maar de reactie van de 1-0 was zo laat vandaar mijn vraag of hij stream keek.quote:
vanavond de vos en de mos?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
1-0 gemist
gelukkig hoor ik wel Evert
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe kan Ajax ooit van psv hebben verloren_
Oh en Evert
EVERT IS EEN EMMENAAR![]()
Dit PSV is zo wisselvallig als watquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou dan toch niet jezus man :squote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
haha , nee ik kijk gewoon foxsports, maar de reactie van de 1-0 was zo laat vandaar mijn vraag of hij stream keek.
Klazienaveen pik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en Evert
EVERT IS EEN EMMENAAR![]()
Mwah. Ze zijn al een hele tijd dramatisch slecht nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit PSV is zo wisselvallig als watSoms zijn ze gigantisch goed en meestal dramatisch slecht.
Zakdoekjes, megafonen en een knuffel van de PSV-fans.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
neuh ik denk een beetje zoals 2-6 toen zoals tegen twente.
Vermeer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe kan Ajax ooit van psv hebben verloren
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakdoekjes, megafonen en een knuffel van de PSV-fans.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint gewoon vandaag. Het blijft Cambuur hè.
Het zal inderdaad wel 3-0 voor PSV worden, misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen.
De vraag is of de spelersgroep er nog zit. Het zou denk ik wat schelen als Cocu een ervaren assistent erbij had.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd of Cocu er volgend seizoen nog zit.
Blijft een topshow.quote:
twitter:SierdVos twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:53:10VANAVOND 20:00 Real - Atletico!! Commentaar van Sierd de Vos! reageer retweet
Ja weet ikquote:
Tegen AZ was het niet onaardig. En dat Utrecht zo weggevaagd werd, was dat net voor of net na de winterstop?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mwah. Ze zijn al een hele tijd dramatisch slecht nu.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja weet ik
Hier staat zelfs een Evert Ten Napelflat![]()
"misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen."quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen.
Tegen AZ had PSV geluk dat Zoet heel erg goed keepte want AZ was echt veel beter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen AZ was het niet onaardig. En dat Utrecht zo weggevaagd werd, was dat net voor of net na de winterstop?
En een Evert Ten Napelstraatquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja weet ik
Hier staat zelfs een Evert Ten Napelflat![]()
Klazienaveen is dan ook een prachtdorpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
OPtyfen.quote:
DM.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hapert janlul ook bij jullie?
Neen. Zet HD uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hapert janlul ook bij jullie?
Europees kunnen we zo ook wel vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit PSV wil ook gewoon niet voetballen ofzo
Moet te doen zijn.quote:
Dat is al voorbij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
IK BEN ER OOK IS HET WEER 'LACH PSV UIT' TIJD?
Plan A werkt al niet laat staan dat ze plan B hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV mist een plan. Gewoon, hoe gaan we aanvallen.
Het begint zelfs een beetje zielig te worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
Dat is het al een hele tijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |