Arno.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op een post van de grootste NOS-hater.
De assistent van ADO is ook nog eens Fräserquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
combi tussen vrezen en Ron Fresen
Investeren? In torenhoge salarissen die ze niet kunnen betalen. Als Tsjikirinski morgen zegt: "hey, ik wil een nieuw speeltje, bekijk het maar" is Vitesse binnen een paar jaar op de rand van de afgrond. Ze maken echt torenhoge verliezen. Hoe krijg je het voor elkaar 23 miljoen euro te verliezen op een omzet van 11,5 miljoen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zoveel schulden hebben ze niet, bedoel je het verlies dat ze maken? Feit is dat Vitesse heeft geīnvesteerd. Geīnvesteerd in Nederlands voetbal. En ook in jeugd met dat nieuwe complex. Daarmee hebben ze gewoon een roadmap om winstgevend te worden. Hierop afgeven omdat het gedaan wordt met geldschieters is niets anders dan calimero-gedrag wat mij betreft.
Kan volgende week zomaar boven PSV staan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Wat speelde Heracles weer goed![]()
Linker rijtje volgende week.
ADO is geweldig inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon Europees voetbal zoals voorspeld door Jan Smit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Vond je jullie echt zo goed?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Vitesse haakt af voor het kampioenschap
Nee johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Vitesse haakt af voor het kampioenschap
Ik ga kijken naar Tom en de e-re-di-vi-sie en het elftal der He-ra-clie-den.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Grifte het volgende:
Studio Sport begint al, wat is dit voor afstelling
Inderdaad topquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan volgende week zomaar boven PSV staan ja
En Kon-go-lo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar Tom en de e-re-di-vi-sie en het elftal der He-ra-clie-den.
Ajax gaat niet nog 13 wedstrijden winnen. Dus dit verlies van Vitesse hoeft niet per se dodelijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij dat maar schreeuwen ja.
Ik schreeuw niet, maar er zijn nog 12 wedstrijden te spelen, iets te voorbarig om te zeggen dat Vitesse nu al afhaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij dat maar schreeuwen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |