Tja, ok. Sterkte.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
denk maar eens terug hoe jij (jullie) je voelde pak weg 7 jaar geleden...
Ja, want Stijn is bepalend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal je leren Stijn z'n hilarische grappen belachelijk te maken.
Harde diss.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
denk maar eens terug hoe jij (jullie) je voelde pak weg 7 jaar geleden...
Hij antwoordt waarschijnlijk niet omdat hij op de grond ligt te rollen van het lachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, want Stijn is bepalend.
quote:
streampie?quote:
Speciale megafoonactie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
Wordt dikke chaos als we dit verliezen en zaterdag ook nog van Twente. Ben dan in het stadion aanwezig....
haha , nee ik kijk gewoon foxsports, maar de reactie van de 1-0 was zo laat vandaar mijn vraag of hij stream keek.quote:
vanavond de vos en de mos?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
1-0 gemist
gelukkig hoor ik wel Evert
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe kan Ajax ooit van psv hebben verloren_
Oh en Evert
EVERT IS EEN EMMENAAR![]()
Dit PSV is zo wisselvallig als watquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou dan toch niet jezus man :squote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
haha , nee ik kijk gewoon foxsports, maar de reactie van de 1-0 was zo laat vandaar mijn vraag of hij stream keek.
Klazienaveen pik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en Evert
EVERT IS EEN EMMENAAR![]()
Mwah. Ze zijn al een hele tijd dramatisch slecht nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit PSV is zo wisselvallig als watSoms zijn ze gigantisch goed en meestal dramatisch slecht.
Zakdoekjes, megafonen en een knuffel van de PSV-fans.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
neuh ik denk een beetje zoals 2-6 toen zoals tegen twente.
Vermeer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe kan Ajax ooit van psv hebben verloren
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakdoekjes, megafonen en een knuffel van de PSV-fans.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint gewoon vandaag. Het blijft Cambuur hè.
Het zal inderdaad wel 3-0 voor PSV worden, misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen.
De vraag is of de spelersgroep er nog zit. Het zou denk ik wat schelen als Cocu een ervaren assistent erbij had.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd of Cocu er volgend seizoen nog zit.
Blijft een topshow.quote:
twitter:SierdVos twitterde op woensdag 05-02-2014 om 18:53:10VANAVOND 20:00 Real - Atletico!! Commentaar van Sierd de Vos! reageer retweet
Ja weet ikquote:
Tegen AZ was het niet onaardig. En dat Utrecht zo weggevaagd werd, was dat net voor of net na de winterstop?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mwah. Ze zijn al een hele tijd dramatisch slecht nu.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja weet ik
Hier staat zelfs een Evert Ten Napelflat![]()
"misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen."quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen.
Tegen AZ had PSV geluk dat Zoet heel erg goed keepte want AZ was echt veel beter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen AZ was het niet onaardig. En dat Utrecht zo weggevaagd werd, was dat net voor of net na de winterstop?
En een Evert Ten Napelstraatquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja weet ik
Hier staat zelfs een Evert Ten Napelflat![]()
Klazienaveen is dan ook een prachtdorpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
OPtyfen.quote:
DM.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hapert janlul ook bij jullie?
Neen. Zet HD uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Hapert janlul ook bij jullie?
Europees kunnen we zo ook wel vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit PSV wil ook gewoon niet voetballen ofzo
Moet te doen zijn.quote:
Dat is al voorbij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
IK BEN ER OOK IS HET WEER 'LACH PSV UIT' TIJD?
Plan A werkt al niet laat staan dat ze plan B hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
PSV mist een plan. Gewoon, hoe gaan we aanvallen.
Het begint zelfs een beetje zielig te worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Heeinz het volgende:
IK BEN ER OOK IS HET WEER 'LACH PSV UIT' TIJD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |