haha , nee ik kijk gewoon foxsports, maar de reactie van de 1-0 was zo laat vandaar mijn vraag of hij stream keek.quote:
vanavond de vos en de mos?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
1-0 gemist
gelukkig hoor ik wel Evert
Bedankt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe kan Ajax ooit van psv hebben verloren_
Oh en Evert
EVERT IS EEN EMMENAAR![]()
Dit PSV is zo wisselvallig als watquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou dan toch niet jezus man :squote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
haha , nee ik kijk gewoon foxsports, maar de reactie van de 1-0 was zo laat vandaar mijn vraag of hij stream keek.
Klazienaveen pik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en Evert
EVERT IS EEN EMMENAAR![]()
Mwah. Ze zijn al een hele tijd dramatisch slecht nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit PSV is zo wisselvallig als watSoms zijn ze gigantisch goed en meestal dramatisch slecht.
Zakdoekjes, megafonen en een knuffel van de PSV-fans.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
neuh ik denk een beetje zoals 2-6 toen zoals tegen twente.
Vermeer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe kan Ajax ooit van psv hebben verloren
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zakdoekjes, megafonen en een knuffel van de PSV-fans.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV wint gewoon vandaag. Het blijft Cambuur hè.
Het zal inderdaad wel 3-0 voor PSV worden, misschien 3-1 als de verdedigers weer eens hun niveau niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |