Wat moet ik dan zeggen? Dat het een geniale zet was? Dat het jammer is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een ontzettend originele opmerking Stijn. Je bent echt zo grappig en vernieuwend.![]()
Ben je wel gewend toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een ontzettend originele opmerking Stijn. Je bent echt zo grappig en vernieuwend.![]()
Nou ja, dit is iets waar je geen rekening mee kunt houden als PSV.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Dat het een geniale zet was? Dat het jammer is?
Je hoeft niet overal iets van te zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Dat het een geniale zet was? Dat het jammer is?
Lekker betrouwbaar die gast, Narsingh speelt gewoon. Zijn tweets overstijgen het niveau van PSV niet echt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
Zo heytwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-02-2014 om 17:45:12Cocu grijpt keihard in bij #PSV: Maher, Arias en Narsingh naar de bank. Positie Maher was ook onhoudbaar. reageer retweet
Hopelijk heeft Cocu deze beslissing niet uit emotie genomen.
#110%ANTIBUSCOMBIquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
Huh 1 vak is helemaal leeg is er een protest ofzo?
twitter:JRZoet twitterde op zondag 20-10-2013 om 14:20:54Mooi dat het uitvak zo goed gevuld is!! #eendrachtmaaktmacht #gropsv #3punten http://t.co/HcxAFnKXxq reageer retweet
Ik vind het oude logo mooier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verbetering of niet?
Nieuw:
[ afbeelding ]
Oud:
[ afbeelding ]
Niemand die in Brabant woont neemt twee dagen vrij voor een of andere kutwedstrijd in Friesland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Een leeg PSV-uitvak.
#Eensdrachtmaaktnietmacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |