"Je moet even dichter bij mij gaan staan, ik ben objectiever''quote:
Leo Oldenburger wil het zelf ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef elby1988 het volgende:
Die Reuser praat wel constant over wisselend, maar kan hij zichzelf niet wisselen?
Ik vind ''Hansie'' leuker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo Oldenburger wil het zelf ook
De club zou hem op basis hiervan al een straf moet opleggen.quote:
Dat. Jammer dat hij er mee stopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi die Dickie langs de lijn.
Zo klinkt het ook als Sierd de Vos Portugees spreekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet wat voor taal het was, het leek wel Russisch met Spaans
Wat moet hij dan zeggen? "Ik reken op een schorsing van 5 wedstrijden."?quote:
Zijn excuses aanbieden om te beginnen en toegeven dat een schorsing terecht zou zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? "Ik reken op een schorsing van 5 wedstrijden."?
In ieder geval niet dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? "Ik reken op een schorsing van 5 wedstrijden."?
Wereldgozertje die Dickie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi die Dickie langs de lijn.
Dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zijn excuses aanbieden om te beginnen en toegeven dat een schorsing terecht zou zijn.
Dit. Hij kijkt recht naar Ibarra als het gebeurtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zijn excuses aanbieden om te beginnen en toegeven dat een schorsing terecht zou zijn.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Doe maar 15 wedstrijden. Hele seizoen opflikkeren, kutstreek.
Ibarra ging met opzet in de weg liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
BMI struikelde gewoon. Lijkt me vrij logisch.
Dit kun je niet met droge ogen beweren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
BMI struikelde gewoon. Lijkt me vrij logisch.
Martijn Reuser, de man met aids op zijn stembanden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wat slecht die commentator met dat zwaar Amsterdamse(?) accent.
Ik snap niet dat dat niet ondertiteld wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wat slecht die commentator met dat zwaar Amsterdamse(?) accent.
Sarcasme, leer het herkennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit kun je niet met droge ogen beweren.
[ afbeelding ]
Hij kijkt de hele tijd naar Ibarra. Draait zijn hoofd zelfs mee als hij langsloopt.
Dat zag de expert gelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef Caland het volgende:
Die Kashia is maar een rare verdediger.
Zoveel schulden hebben ze niet, bedoel je het verlies dat ze maken? Feit is dat Vitesse heeft geīnvesteerd. Geīnvesteerd in Nederlands voetbal. En ook in jeugd met dat nieuwe complex. Daarmee hebben ze gewoon een roadmap om winstgevend te worden. Hierop afgeven omdat het gedaan wordt met geldschieters is niets anders dan calimero-gedrag wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo veel schuld maken vind ik immoreel. Als Vitesse kampioen wordt zou dat bewijs zijn dat het kampioenschap door iedereen te koop is. En prima dat hij garant staat, daar heeft Vitesse niets aan als ze worden uitgesloten van Europees voetbal omdat ze te veel schuld hebben, of als ze na twee jaar volledig over de kop gaan omdat ze helemaal niet kunnen voortbestaan zonder zo'n geldschieter.
quote:Hutchinson en Kakuta zijn terug bij Chelsea. 5 dus. Maar als jij dat teveel vind is dat jouw goed recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dus min of meer complete onzin is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Men heeft een afkeer van het moderne Vitesse ontwikkeld omdat het boven alles symbool staat voor het moderne voetbal in Nederland.Tsja zover ik weet wordt er al heel lang succes gekocht.quote:Dat wil zeggen: met geld kan succes gekocht worden.Jij doelt meer op Cardiff en Chelsea neem ik aan. Dat ben ik wel min of meer met je eens. Clubkleuren, logo veranderen. Niet investeren voor langetermijn etc. Maar zulk beleid zie ik niet terug bij City en Vitesse.quote:Dat is de reden dat veel clubs in Engeland nu naar de klote gaan - de rijke eigenaar gooit met geld, sjoemelt met de clubcultuur en laat de club uiteindelijk uitgewoond achter. Dat heeft niets met voetbal te maken.Incelfrikandel
Rens is er niet, door deze post is het toch of hij er een beetje bij is vanavond.quote:
ANTI RTL XLquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rens is er niet, door deze post is het toch of hij er een beetje bij is vanavond.
''vresen'', wat voor 'n amateur zit daar johquote:Maurice Steijn moet vresen dat de wedstrijd tegen Heracles misschien wel eens zijn laatste geweest kan zijn als trainer van ADO. Algemeen directeur Paul Jansen weigerde zich na afloop van het verloren duel tegen Heracles (3-0) achter zijn trainer te scharen. "Je kunt verliezen en je kunt verliezen, maar vanavond zijn we wel door een ondergrens gegaan", sprak Jansen, die zijn handen vol had aan ontevreden supporters tijdens en ná de wedstrijd.
Morgenochtend zal de beslissing over de positie van Steijn vallen. "Ik ga nu eerst een paar biertjes drinken en dan morgenochtend maar eens met de technische staf om de tafel 'hoe dit nou kan?', want het is duidelijk we zijn door de ondergrens".
http://nos.nl/artikel/606338-positie-steijn-ter-discussie.html
NOSquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''vresen'', wat voor 'n amateur zit daar joh
Arno.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wacht op een post van de grootste NOS-hater.
De assistent van ADO is ook nog eens Fräserquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
combi tussen vrezen en Ron Fresen
Investeren? In torenhoge salarissen die ze niet kunnen betalen. Als Tsjikirinski morgen zegt: "hey, ik wil een nieuw speeltje, bekijk het maar" is Vitesse binnen een paar jaar op de rand van de afgrond. Ze maken echt torenhoge verliezen. Hoe krijg je het voor elkaar 23 miljoen euro te verliezen op een omzet van 11,5 miljoen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Zoveel schulden hebben ze niet, bedoel je het verlies dat ze maken? Feit is dat Vitesse heeft geīnvesteerd. Geīnvesteerd in Nederlands voetbal. En ook in jeugd met dat nieuwe complex. Daarmee hebben ze gewoon een roadmap om winstgevend te worden. Hierop afgeven omdat het gedaan wordt met geldschieters is niets anders dan calimero-gedrag wat mij betreft.
Kan volgende week zomaar boven PSV staan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Wat speelde Heracles weer goed![]()
Linker rijtje volgende week.
ADO is geweldig inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Gewoon Europees voetbal zoals voorspeld door Jan Smit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Vond je jullie echt zo goed?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:25 schreef hafcfan het volgende:
Hier spreekt een kenner.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Vitesse haakt af voor het kampioenschap
Nee johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Vitesse haakt af voor het kampioenschap
Ik ga kijken naar Tom en de e-re-di-vi-sie en het elftal der He-ra-clie-den.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Grifte het volgende:
Studio Sport begint al, wat is dit voor afstelling
Inderdaad topquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan volgende week zomaar boven PSV staan ja
En Kon-go-lo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar Tom en de e-re-di-vi-sie en het elftal der He-ra-clie-den.
Ajax gaat niet nog 13 wedstrijden winnen. Dus dit verlies van Vitesse hoeft niet per se dodelijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij dat maar schreeuwen ja.
Ik schreeuw niet, maar er zijn nog 12 wedstrijden te spelen, iets te voorbarig om te zeggen dat Vitesse nu al afhaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij dat maar schreeuwen ja.
Ja op 50% nog helemaal gedomineerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vond je jullie echt zo goed?
Gelukkig speelden wij op 110%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja op 50% nog helemaal gedomineerd.
Had gekund als ze uit hadden gespeeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
Scoort Vitesse natuurlijk in de laatste minuten met de keeper wat voor 2 doelpunten telt.
Vuige opportunist. Na de winst tegen Feyenoord was het nog een wereldtrainerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
Algemeen directeur Piet Jansen weigerde zich na afloop van het verloren duel tegen Heracles (3-0) achter zijn trainer te scharen. "Je kunt verliezen en je kunt verliezen, maar vanavond zijn we wel door een ondergrens gegaan", sprak Jansen, die zijn handen vol had aan ontevreden supporters tijdens en ná de wedstrijd.
Morgenochtend zal de beslissing over de positie van Steijn vallen. "Ik ga nu eerst een paar biertjes drinken en dan morgenochtend maar eens met de technische staf om de tafel `hoe dit nou kan?`, want het is duidelijk we zijn door de ondergrens"
Exit dus voor de langstzittende trainer van de eredivisie
quote:
Dat moet frezen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''vresen'', wat voor 'n amateur zit daar joh
Jullie gaan er gelukkig uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig speelden wij op 110%
Na een paar biertjes kan de wereld er heel anders uit zien natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vuige opportunist. Na de winst tegen Feyenoord was het nog een wereldtrainer
Ik zal jou frezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Dat moet frezen zijn natuurlijk.
Oh, ik ben al aan het vrezen.quote:
Laudrupquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie gaat ADO nu binnenhalen?
De Fräs?
Koemanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie gaat ADO nu binnenhalen?
De Fräs?
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alsof een andere trainer gaat helpen bij ADO
Die directeur zit gewoon z'n eigen reet te dekken voor het geval de hooligans van ADO hem anaal willen nemen met de strap on van de keeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |