quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]Doe maar 15 wedstrijden. Hele seizoen opflikkeren, kutstreek.
Ibarra ging met opzet in de weg liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
BMI struikelde gewoon. Lijkt me vrij logisch.
Dit kun je niet met droge ogen beweren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
BMI struikelde gewoon. Lijkt me vrij logisch.
Martijn Reuser, de man met aids op zijn stembanden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wat slecht die commentator met dat zwaar Amsterdamse(?) accent.
Ik snap niet dat dat niet ondertiteld wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Wat slecht die commentator met dat zwaar Amsterdamse(?) accent.
Sarcasme, leer het herkennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit kun je niet met droge ogen beweren.
[ afbeelding ]
Hij kijkt de hele tijd naar Ibarra. Draait zijn hoofd zelfs mee als hij langsloopt.
Dat zag de expert gelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef Caland het volgende:
Die Kashia is maar een rare verdediger.
Zoveel schulden hebben ze niet, bedoel je het verlies dat ze maken? Feit is dat Vitesse heeft geïnvesteerd. Geïnvesteerd in Nederlands voetbal. En ook in jeugd met dat nieuwe complex. Daarmee hebben ze gewoon een roadmap om winstgevend te worden. Hierop afgeven omdat het gedaan wordt met geldschieters is niets anders dan calimero-gedrag wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo veel schuld maken vind ik immoreel. Als Vitesse kampioen wordt zou dat bewijs zijn dat het kampioenschap door iedereen te koop is. En prima dat hij garant staat, daar heeft Vitesse niets aan als ze worden uitgesloten van Europees voetbal omdat ze te veel schuld hebben, of als ze na twee jaar volledig over de kop gaan omdat ze helemaal niet kunnen voortbestaan zonder zo'n geldschieter.
quote:Hutchinson en Kakuta zijn terug bij Chelsea. 5 dus. Maar als jij dat teveel vind is dat jouw goed recht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dus min of meer complete onzin is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Men heeft een afkeer van het moderne Vitesse ontwikkeld omdat het boven alles symbool staat voor het moderne voetbal in Nederland.Tsja zover ik weet wordt er al heel lang succes gekocht.quote:Dat wil zeggen: met geld kan succes gekocht worden.Jij doelt meer op Cardiff en Chelsea neem ik aan. Dat ben ik wel min of meer met je eens. Clubkleuren, logo veranderen. Niet investeren voor langetermijn etc. Maar zulk beleid zie ik niet terug bij City en Vitesse.quote:Dat is de reden dat veel clubs in Engeland nu naar de klote gaan - de rijke eigenaar gooit met geld, sjoemelt met de clubcultuur en laat de club uiteindelijk uitgewoond achter. Dat heeft niets met voetbal te maken.Incelfrikandel
Rens is er niet, door deze post is het toch of hij er een beetje bij is vanavond.quote:
ANTI RTL XLquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rens is er niet, door deze post is het toch of hij er een beetje bij is vanavond.
''vresen'', wat voor 'n amateur zit daar johquote:Maurice Steijn moet vresen dat de wedstrijd tegen Heracles misschien wel eens zijn laatste geweest kan zijn als trainer van ADO. Algemeen directeur Paul Jansen weigerde zich na afloop van het verloren duel tegen Heracles (3-0) achter zijn trainer te scharen. "Je kunt verliezen en je kunt verliezen, maar vanavond zijn we wel door een ondergrens gegaan", sprak Jansen, die zijn handen vol had aan ontevreden supporters tijdens en ná de wedstrijd.
Morgenochtend zal de beslissing over de positie van Steijn vallen. "Ik ga nu eerst een paar biertjes drinken en dan morgenochtend maar eens met de technische staf om de tafel 'hoe dit nou kan?', want het is duidelijk we zijn door de ondergrens".
http://nos.nl/artikel/606338-positie-steijn-ter-discussie.html
NOSquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''vresen'', wat voor 'n amateur zit daar joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |