"Je moet even dichter bij mij gaan staan, ik ben objectiever''quote:
Leo Oldenburger wil het zelf ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef elby1988 het volgende:
Die Reuser praat wel constant over wisselend, maar kan hij zichzelf niet wisselen?
Ik vind ''Hansie'' leuker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo Oldenburger wil het zelf ook
De club zou hem op basis hiervan al een straf moet opleggen.quote:
Dat. Jammer dat hij er mee stopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi die Dickie langs de lijn.
Zo klinkt het ook als Sierd de Vos Portugees spreekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet wat voor taal het was, het leek wel Russisch met Spaans
Wat moet hij dan zeggen? "Ik reken op een schorsing van 5 wedstrijden."?quote:
Zijn excuses aanbieden om te beginnen en toegeven dat een schorsing terecht zou zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? "Ik reken op een schorsing van 5 wedstrijden."?
In ieder geval niet dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? "Ik reken op een schorsing van 5 wedstrijden."?
Wereldgozertje die Dickie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi die Dickie langs de lijn.
Dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zijn excuses aanbieden om te beginnen en toegeven dat een schorsing terecht zou zijn.
Dit. Hij kijkt recht naar Ibarra als het gebeurtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zijn excuses aanbieden om te beginnen en toegeven dat een schorsing terecht zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |