Schijnt dat er gevingerd is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit gaat een running gag worden he?
Tuurlijk schat, ik presenteer mij vanaf nu als de FOK! psychologequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde toch.
Hé maar Veer, kan ik ook bij jou terecht om mijn hart te luchten of is dit enkel voor Mur weggelegd?
Friendrequest verstuurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, ik presenteer mij vanaf nu als de FOK! psychologe
I'll help you out my darlingquote:
mhehehe fuck.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I'll help you out my darlingMaar dan niet zo gaan ragen als ik iets zeg wat je niet leuk vind he
Wat zei je eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I'll help you out my darlingMaar dan niet zo gaan ragen als ik iets zeg wat je niet leuk vind he
Vraag dat even lekker aan hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen Mur. Waardoor hij ging ragen
whutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vraag dat even lekker aan hemAlleen spreek ik net zo goed Chinees als dat hij de waarheid spreekt, dus veel zul je er niet aan hebben denk ik.
Hahaha en nu verontwaardigd gaan doen en shitquote:
Verzin je dit nu allemaal om Mur in een slecht daglicht te plaatsen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vraag dat even lekker aan hemAlleen spreek ik net zo goed Chinees als dat hij de waarheid spreekt, dus veel zul je er niet aan hebben denk ik.
alsjeblieft niet weer in de sc veer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha en nu verontwaardigd gaan doen en shitThat shit cray, maar dan echt gewoon
Hey, ik heb net 20 Beckers-frikandellen gekocht voor ¤0,75 want ze gingen uit het assortimentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen Mur. Waardoor hij ging ragen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
I'M 1800% DONE WITH THIS SHITOpfucken jullie, allemaal
![]()
rustig bbyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Bij de AH?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik heb net 20 Beckers-frikandellen gekocht voor ¤0,75 want ze gingen uit het assortiment.
Dus.
Jaquote:
Nee.jpgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Braddieperikelen swaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Is dat bij alle AH's? Moet zo nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja. Omdat jij er gister over begon
.
[..]
Nee.jpg
zijn die zo fantastisch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik heb net 20 Beckers-frikandellen gekocht voor ¤0,75 want ze gingen uit het assortiment.
Dus.
Geen idee, hier lag er zo'n bonusdiepvriesding bij de koeling met 'alles ¤0,75', allerlei Beckers-zooi erin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat bij alle AH's? Moet zo nog boodschappen doen
Zal je missen, je was een goede aanwinst en we hebben oprecht veel om je gelachen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
IK GA VAN FOK AF STELLETJE HONDENKOPPEN!!!!!!!!!!!!!!11
oh wacht dikke aanbieding nu snap ik hem pasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor 0,375 cent per frikandel het proberen waard.
#student
Dawwww oke ik blijf toch maar danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal je missen, je was een goede aanwinst en we hebben oprecht veel om je gelachen.
Haha bewijs van niet zo ninjaeditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh wacht dikke aanbieding nu snap ik hem pas
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
IK GA VAN FOK AF STELLETJE HONDENKOPPEN!!!!!!!!!!!!!!11
oke braddiequote:
AMBIPUR!!!!!! Mijn favoriete vadsige, chagrijnige, lieve, hilarische, domme, vreemde, rare fokturk!quote:
STUDEREN OMG IK WORD GEK VAN MIJN TENTAMENS HEB ER MORGENAVOND WEER 1 EN BEN VANDAAG PAS BEGONNEN MET STUDEREN.quote:
jezus zoveel? waarom? gewoon uitkerinkie toch jwz, allochtoonleventjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
STUDEREN OMG IK WORD GEK VAN MIJN TENTAMENS HEB ER MORGENAVOND WEER 1 EN BEN VANDAAG PAS BEGONNEN MET STUDEREN.
DEZE SHIT IS TOO MUCH.
Mijn vingers tikten vanzelf fok.forum.nl terwijl het organisatiebrede competenties moest intikken.
Mja wel oke, behalve de verzorgingskant. Lees; toiletbezoekjes. Wat een kutzooi is dat.quote:
Doos:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AMBIPUR!!!!!! Mijn favoriete vadsige, chagrijnige, lieve, hilarische, domme, vreemde, rare fokturk!
Hoe de fuck kom ik rond van 1500 euro gek. Verkoop ik liever nog drugs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezus zoveel? waarom? gewoon uitkerinkie toch jwz, allochtoonleventje
iew.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja wel oke, behalve de verzorgingskant. Lees; toiletbezoekjes. Wat een kutzooi is dat.
Maar in de klassen werken is echt heel leuk
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
Oh btw waar is Chloro?
Heb vandaag toch m'n eerste schijtluier gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Heb HRM... Mondelinge tentamen.. WTF...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Competenties, de kanker van het studeren.
Studieloopbaanbegeleidingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Competenties, de kanker van het studeren.
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doos: [ afbeelding ]
[..]
Hoe de fuck kom ik rond van 1500 euro gek. Verkoop ik liever nog drugs.
Als je op jezelf woont kom je echt niet rond van 1500 euro, hoor?? Kom nu al niet rond, laat staan met dat beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer
En wat nou niet rond kunnen komen van 1500 euro? Shut up mensDecadent, verwend kreng.
Kijk deze trut lachen hequote:
Van een kind?! Doe normaal gek. Ik ruik er altijd aan. Is liev.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze trut lachen he
Nee goed he? Ik ben door mijn mond gaan ademen, heb zo goed als niet gekeken en vooral heel erg veel doekjes erlangs gehaald. Maar gadverdamme man
zou mij ook niet lukkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont kom je echt niet rond van 1500 euro, hoor?? Kom nu al niet rond, laat staan met dat beetje
Hehehehe, ik ben juist van die poep en piszooi afquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze trut lachen he
Nee goed he? Ik ben door mijn mond gaan ademen, heb zo goed als niet gekeken en vooral heel erg veel doekjes erlangs gehaald. Maar gadverdamme man
Nou, ik zal straks wel moeten. Als ik straks fulltime werk heb met wat ik nu verdien als beginner, heb ik zo'n 1500 brutoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont kom je echt niet rond van 1500 euro, hoor?? Kom nu al niet rond, laat staan met dat beetje
Ik moet aan het eind van m'n afstudeerstage 10 competenties beheersen, en aantonenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb HRM... Mondelinge tentamen.. WTF...
Competentieontwikkelingsplanquote:
Doe normaal ziekelijk mens. En is van een kind van 6/7, geen babyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van een kind?! Doe normaal gek. Ik ruik er altijd aan. Is liev.
Lekker die poepgeuratomen over je smaakpapillen laten stromenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze trut lachen he
ebah plsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van een kind?! Doe normaal gek. Ik ruik er altijd aan. Is liev.
Ik heb deze week sollicitatiegesprek.. Als ik deze scoor ben ik binnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zal straks wel moeten. Als ik straks fulltime werk heb met wat ik nu verdien als beginner, heb ik zo'n 1500 bruto
Moet ook nog competenties aantonen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet aan het eind van m'n afstudeerstage 10 competenties beheersen, en aantonen![]()
. FUCKING 10
.
[..]
Competentieontwikkelingsplan. Studieloopbaanbegeleiding
. Interpersoonlijke beroepsvaardigheden
.
Gadverdamme houd opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker die poepgeuratomen over je smaakpapillen laten stromen.
Ok dan paas ik m'n rekeningnummer wel door, mag je elke maand ff 20% op mijn rekening storten om mij te steunen omdat ik je favoriete Fokster ben en het nodig hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb deze week sollicitatiegesprek.. Als ik deze scoor ben ik binnenKom ik stoer doen met gucci spullen jwt.
En dan dat reflecteren op je leerproces, oftewel uit je duim gezogen onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet aan het eind van m'n afstudeerstage 10 competenties beheersen, en aantonen![]()
. FUCKING 10
.
[..]
Competentieontwikkelingsplan. Studieloopbaanbegeleiding
. Interpersoonlijke beroepsvaardigheden
.
Aw, ik kom net binnen!quote:
Ik háát hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan dat reflecteren op je leerproces, oftewel uit je duim gezogen onzin.
Smeek erom en ik doe t! Maar ik ben allochtoon niet te vertrouwen. Jwt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok dan paas ik m'n rekeningnummer wel door, mag je elke maand ff 20% op mijn rekening storten om mij te steunen omdat ik je favoriete Fokster ben en het nodig heb![]()
Goed voor je karma ook nog eens
Klopt zou ik ook nooit doen hoor haihahahahhihyuhquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Smeek erom en ik doe t! Maar ik ben allochtoon niet te vertrouwen. Jwt..
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok dan paas ik m'n rekeningnummer wel door, mag je elke maand ff 20% op mijn rekening storten om mij te steunen omdat ik je favoriete Fokster ben en het nodig heb![]()
Goed voor je karma ook nog eens
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.
Namenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.
1. Modusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?
Ja en die docenten boeit het waarschijnlijk ook geen ene flikker en die moeten leuk even 30 van die onzinverhalen beoordelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik háát het. Kijk m'n shit na en we hoeven elkaar nooit meer te zien man, uilskuikens
.
Trouwens, er is WiFi in AH hè? Weet niet sinds hoe lang al.
Hahahaha dawwwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Modus
2. dWc
3. krio
Wel tegen een meer dan redelijke return on investment natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?
Je telt niet mee als je niet al twee keer een FOK! abo hebt gekregen van nog steeds onbekende fokkersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Modus
2. dWc
3. krio
Wel tegen een meer dan redelijke return on investment natuurlijk.
quote:
Heb jij dit??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je telt niet mee als je niet al twee keer een FOK! abo hebt gekregen van nog steeds onbekende fokkers![]()
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
Voor een redelijke tegenprestatie zou ik ook wel
altijd beter dan een goedkope..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of wat
Ja dat zeg ik toch, onbekende fokkersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the hell![]()
Van wie dan???
![]()
Hoe kwam je daarachter?
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of wat
Bij m'n herkansing van een project aan het eind van het schooljaar (week voor de vakantie) moest ik 5 competenties aantonen, die docente vond m'n project al prima, dus die jaste er gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en die docenten boeit het waarschijnlijk ook geen ene flikker en die moeten leuk even 30 van die onzinverhalen beoordelen![]()
Wifi in de AH?Alsof het nog asocialer kan, soms praten klanten ook al bellend of kijkend op hun telefoon tegen me donder op.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je niet
KLB SC be like http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=266754
Oh ja sorry haha. Wtf manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, onbekende fokkersEn anderen begonnen opeens van waarom heb je een abo, zelf niet eens in de gaten
haha flikker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je niet
KLB SC be like http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=266754
Dan toch nietquote:
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's allquote:
Oh, ik dacht je lacht om die eerste zin van hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's all.
Ik annuleer mijne weer nu je zo doet.
Geef het tien minuten en ze heeft er eenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's all.
Ik annuleer mijne weer nu je zo doet.
Ja, dag, betaal ik ervoor, krijgt Modus weer alle shine. Dikke doeiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef VeerEli het volgende:
Hoewel waag het niet om me een FOK! Abbo te geven dWc
Wat is er mis met die zin?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je lacht om die eerste zin van hem![]()
![]()
Schatje ben je toch ook
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef VeerEli het volgende:
Vas lult gewoon. Wilde gewoon een fok abonnement maar schaamde zich ervoor en dus zegt ze maar dat ze hem van een onbekende fokker gekregen heeft. Haha gekke Vas
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dag, betaal ik ervoor, krijgt Modus weer alle shine. Dikke doei.
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef het tien minuten en ze heeft er een
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dag, betaal ik ervoor, krijgt Modus weer alle shine. Dikke doei.
Ben geen objectquote:
Hihiquote:
HAHA, wowquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
Willenvrijen
met Veer.
. Niet gewoon het daglicht uit d'r oogbollen willen neuken.
deze zinquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
Niet gewoon het daglicht uit d'r oogbollen willen neuken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
Willenvrijen
met Veer.
Wow.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
Willenvrijen
met Veer.
GVDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
Willenvrijen
met Veer.
kk waar haal je deze shit vandaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
I would drag my dick over a 1000 miles of burning hot coals and rusty nails, swim from Miami to Cuba and back during Hurricane season, after climbing Mount Everest Naked and with the flu just to have a date with her via internet with dial up connection.
Wat zit je slap te lullen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die niet weten trouwens
http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.6936611.html
Gaat niet over boekenbal johquote:
Alsof je iets beters te doen hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan zijn er 25 minuten van mijn tijd verspildl
Ja, vingeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat niet over boekenbal joh
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt
hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat niet over boekenbal joh
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt
Dat feest? Nee wel op de pussylounge stage @Decibal outdoor 2012quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben jij wel eens in de pussy lounge geweest?
shit die naam ook echt
MDMA likkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er beter dan een orgasme? Behalve een heroineshot naar het schijnt.
Pussy Loungequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben jij wel eens in de pussy lounge geweest?
shit die naam ook echt
aight.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat feest? Nee wel op de pussylounge stage @Decibal outdoor 2012
ja is het vet? vrienden vroegen of ik mee ging. maar die naam al.quote:
pussy lounge stage van decibel is geweldig. pussy lounge in the park schijnbaar ook. indoor weet ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
aight.
[..]
ja is het vet? vrienden vroegen of ik mee ging. maar die naam al.klinkt echt fucking slecht.
is het de moeite?
ik weet eigenlijk niet welke ze bedoeldenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pussy lounge stage van decibel is geweldig. pussy lounge in the park schijnbaar ook. indoor weet ik niet
Orgasme van een varken wellicht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er beter dan een orgasme? Behalve een heroineshot naar het schijnt.
15-3 matrixx?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet welke ze bedoeldenzal wel indoor zijn in deze tijd?
Ja is lache manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
aight.
[..]
ja is het vet? vrienden vroegen of ik mee ging. maar die naam al.klinkt echt fucking slecht.
is het de moeite?
Jawel man. Lache johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om een halfuur te liggen stuiptrekken man
En 273 vingerhoedjes volgeyoghurt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
varken was een half uur ofzo toch? dan ben je echt helemaal stuk.
Je hebt van die filmpjes op efukt waar vrouwen worden vastgebonden en zo'n lang orgasme hebben dat ze duivelse taal uitslaan en de ogen in hun kassen rollen, scary shit manquote:
Inb4 Chai-grap.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om een halfuur te liggen stuiptrekken man
Ja want dat is natuurlijk allemaal echtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt van die filmpjes op efukt waar vrouwen worden vastgebonden en zo'n lang orgasme hebben dat ze duivelse taal uitslaan en de ogen in hun kassen rollen, scary shit man
Geloof het best, maargoed jij weet niet hoe een vrouwelijk orgasme voelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat is natuurlijk allemaal echt
Correct. Maar denk je zelf dat het echt is? Op efukt staat trouwens echt de meest bizarre shitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geloof het best, maargoed jij weet niet hoe een vrouwelijk orgasme voelt.
Vertel ons allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
creepiest motherfucker in pornquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Correct. Maar denk je zelf dat het echt is? Op efukt staat trouwens echt de meest bizarre shitPorn you never wish you saw.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Iets met kipnuggets die uit kutjes kwamen enzo
Dat valt nog wel meequote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Vas leg eens uit.quote:
in deze zit hij er maar 10 min ofzo in toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kijk deze film puur omdat Arnold CULT Schwargenegger meedoet
Nee nee.. hij gaat fittie met die chick hebben. Die NU naakt in beeld isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
in deze zit hij er maar 10 min ofzo in toch?
zou welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee nee.. hij gaat fittie met die chick hebben. Die NU naakt in beeld is
Dat ben je toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet, moet je een vrouw voor wezen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet, moet je een vrouw voor wezen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
I would drag my dick over a 1000 miles of burning hot coals and rusty nails, swim from Miami to Cuba and back during Hurricane season, after climbing Mount Everest Naked and with the flu just to have a date with her via internet with dial up connection.
ik wil je oogballen uit het daglicht neuken goeie tinder opener thxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Modus het volgende:
Willenvrijen
met Veer.
Vegahippiesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef Modus het volgende:
In deze tijd zou er trouwens een stille tocht georganiseerd zijn voor die mus..
Zou 'het daglicht' en 'je ogenballen' omdraaien, maar verder vast veel kans op succes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil je oogballen uit het daglicht neuken goeie tinder opener thx
homofiel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat is er ook alweer mis met korfbal?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
homofiel.
en gemengd douchen dus jaloers.
idlebrain.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou deze koelie, en hard ook.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou deze koelie, en hard ook.
No namesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell yeah! Beetje apart bekkie, maar ik hou wel van beauties met iets afwijkends. Naam?
kort stuk tussen de bovenlip en neus lijkt het afwijkendequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell yeah! Beetje apart bekkie, maar ik hou wel van beauties met iets afwijkends. Naam?
Verlicht onsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Ik weet waar dit is trouwens. Stoer.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No namesis meisje van mn stage, vind haar echt mooi.
Dunno mate, die loopt de hele week stage tot het einde vd jaar zonder stagevergoeding rip L.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faka met L. eigenlijk, leeft die nog.
Als ze nog een suga daddy zoekt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno mate, die loopt de hele week stage tot het einde vd jaar zonder stagevergoeding rip L.
Dan hoeft ze alleen maar in haar bh voor het keukenraam te lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ze nog een suga daddy zoekt...
Die dag bijna een hartverzakking gehad, sta je nietsvermoedend te blazen, zie je ineens zulks een schoonheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze alleen maar in haar bh voor het keukenraam te lopen.
Beauties met een lul van 23 cm?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
kutonderwerpquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wat is nou de ideale lullengte, dames?
Centimetertje of 18/19quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wat is nou de ideale lullengte, dames?
18,71987.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
had meer cijfers achter de komma verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
18,71987.LeeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Much to learn young padawanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft ze daadwerkelijk 23 cm hangen dan?quote:
Oh, zoveel varianten gezien dat ik de originele niet eens weetquote:
Hardopquote:
Ah koetjiekoequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
15 cm
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh, zoveel varianten gezien dat ik de originele niet eens weet.
Wtf die linkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
15 cm hier
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.quote:
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een picquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.
ik ben gesnapt ik zeg tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.
Oh, dacht dat zij het niet was omdat het leek alsof hij doorhad dat ze foto maakte, gezien hoe z'n kop staat op de 2equote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een pic.
Maar de penis die erop zit vind je dus wel oké?
Veer was blij met de zoomfunctie op de foto's.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een pic.
is dit ergquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
zijn hand zit eromheen en bedekt zowat die hele lul al
die tikt de 18 lang niet aan lijkt me? nouja misshcien zit hij raar, ook geen zin om beter te gaan bekijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
pro jijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In die pose moet je niet meten idd, gewoon rechtop staan.
Als je 't niet vertrouwt moet je het gewoon zelf komen opmeten. Wel gaan voor de optimale erectie, beste resultaatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef VeerEli het volgende:
Maar hoezo dan dWc lijkt ie een beetje op de jouwe qua lengte?Ben je dan wel zeker van die 18,7?
![]()
Aaaaaaand it's wetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je 't niet vertrouwt moet je het gewoon zelf komen opmeten. Wel gaan voor de optimale erectie, beste resultaat.
Omg. Ok afsluiten en vingeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
* MMGYMCMB tikt zachtjes tegen je ass ermee.
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Het is Kapelle, geen Capelle. Tot zo ver mijn inbreng.
Hey Dima, weet je wat helpt bij chicks, 6 liter water binnen 10 minuten opdrinken. Wel belachelijk veel pissen daarna, maar dan ben je een player, een Don Juan. Trust me, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)-jou-leuk-vindt.html
is dit waarheidsgetrouw
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.
Dat was mijn inbreng.
Goeie tip voor Panz, kan ie CY minutenlang onder zeiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Dima, weet je wat helpt bij chicks, 6 liter water binnen 10 minuten opdrinken. Wel belachelijk veel pissen daarna, maar dan ben je een player, een Don Juan. Trust me, gegarandeerd succes.
Vocaroo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
Kans is klein, hoef maar 2 groepen in te vallen. Lijers, fucking 10 uur alweer vrijquote:
Ik had 'm er zo eerst staan, maar aangepast.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.
Dat was mijn inbreng.
Na de punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen moet de " voor of na de ( . ) zie sig
RIP.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had 'm er zo eerst staan, maar aangepast.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
Mensen die smileys na de punt doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met smileys en puntgebruik?
zet ff live cam streamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.quote:
Weet niet of daar regels voor zijn. Ik vind na de punt mooier, sommigen vinden voor de punt mooier. Verwarring alom.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was srs even bang dat er een penis tevoorschijn zou komen als hij en de camera naar beneden bewogen ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.
Couldn't care less about Mur at this pointquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.
En in plaats van een punt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of daar regels voor zijn. Ik vind na de punt mooier, sommigen vinden voor de punt mooier. Verwarring alom.
als het enkel slaat op de zin voor de punt, als het over de hele post of meer globaal is dan na de punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat nooit.quote:
Je hebt eindelijk the gift gekregen?quote:
Ik walg van je.quote:
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less about Mur at this point.
Hmm, Veer in een schoonmaaksterspakje die de vloer mopt, en de link is al snel gelegd idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.
Doe normaal.quote:
Ik heb wel eens dat ineens het hoofd van Veer in me opkomt als ik op jou zit te fappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.
watquote:
:s;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |