Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.
Namenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.
1. Modusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?
Ja en die docenten boeit het waarschijnlijk ook geen ene flikker en die moeten leuk even 30 van die onzinverhalen beoordelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik háát het. Kijk m'n shit na en we hoeven elkaar nooit meer te zien man, uilskuikens
.
Trouwens, er is WiFi in AH hè? Weet niet sinds hoe lang al.
Hahahaha dawwwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Modus
2. dWc
3. krio
Wel tegen een meer dan redelijke return on investment natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?
Je telt niet mee als je niet al twee keer een FOK! abo hebt gekregen van nog steeds onbekende fokkersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Modus
2. dWc
3. krio
Wel tegen een meer dan redelijke return on investment natuurlijk.
quote:
Heb jij dit??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je telt niet mee als je niet al twee keer een FOK! abo hebt gekregen van nog steeds onbekende fokkers![]()
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
Voor een redelijke tegenprestatie zou ik ook wel
altijd beter dan een goedkope..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of wat
Ja dat zeg ik toch, onbekende fokkersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the hell![]()
Van wie dan???
![]()
Hoe kwam je daarachter?
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of wat
Bij m'n herkansing van een project aan het eind van het schooljaar (week voor de vakantie) moest ik 5 competenties aantonen, die docente vond m'n project al prima, dus die jaste er gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en die docenten boeit het waarschijnlijk ook geen ene flikker en die moeten leuk even 30 van die onzinverhalen beoordelen![]()
Wifi in de AH?Alsof het nog asocialer kan, soms praten klanten ook al bellend of kijkend op hun telefoon tegen me donder op.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je niet
KLB SC be like http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=266754
Oh ja sorry haha. Wtf manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, onbekende fokkersEn anderen begonnen opeens van waarom heb je een abo, zelf niet eens in de gaten
haha flikker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je niet
KLB SC be like http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=266754
Dan toch nietquote:
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's allquote:
Oh, ik dacht je lacht om die eerste zin van hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's all.
Ik annuleer mijne weer nu je zo doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |