iew.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja wel oke, behalve de verzorgingskant. Lees; toiletbezoekjes. Wat een kutzooi is dat.
Maar in de klassen werken is echt heel leuk
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef VeerEli het volgende:
Oh btw waar is Chloro?
Heb vandaag toch m'n eerste schijtluier gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Heb HRM... Mondelinge tentamen.. WTF...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Competenties, de kanker van het studeren.
Studieloopbaanbegeleidingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Competenties, de kanker van het studeren.
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doos: [ afbeelding ]
[..]
Hoe de fuck kom ik rond van 1500 euro gek. Verkoop ik liever nog drugs.
Als je op jezelf woont kom je echt niet rond van 1500 euro, hoor?? Kom nu al niet rond, laat staan met dat beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer
En wat nou niet rond kunnen komen van 1500 euro? Shut up mensDecadent, verwend kreng.
Kijk deze trut lachen hequote:
Van een kind?! Doe normaal gek. Ik ruik er altijd aan. Is liev.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze trut lachen he
Nee goed he? Ik ben door mijn mond gaan ademen, heb zo goed als niet gekeken en vooral heel erg veel doekjes erlangs gehaald. Maar gadverdamme man
zou mij ook niet lukkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont kom je echt niet rond van 1500 euro, hoor?? Kom nu al niet rond, laat staan met dat beetje
Hehehehe, ik ben juist van die poep en piszooi afquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze trut lachen he
Nee goed he? Ik ben door mijn mond gaan ademen, heb zo goed als niet gekeken en vooral heel erg veel doekjes erlangs gehaald. Maar gadverdamme man
Nou, ik zal straks wel moeten. Als ik straks fulltime werk heb met wat ik nu verdien als beginner, heb ik zo'n 1500 brutoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont kom je echt niet rond van 1500 euro, hoor?? Kom nu al niet rond, laat staan met dat beetje
Ik moet aan het eind van m'n afstudeerstage 10 competenties beheersen, en aantonenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb HRM... Mondelinge tentamen.. WTF...
Competentieontwikkelingsplanquote:
Doe normaal ziekelijk mens. En is van een kind van 6/7, geen babyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van een kind?! Doe normaal gek. Ik ruik er altijd aan. Is liev.
Lekker die poepgeuratomen over je smaakpapillen laten stromenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze trut lachen he
ebah plsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van een kind?! Doe normaal gek. Ik ruik er altijd aan. Is liev.
Ik heb deze week sollicitatiegesprek.. Als ik deze scoor ben ik binnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik zal straks wel moeten. Als ik straks fulltime werk heb met wat ik nu verdien als beginner, heb ik zo'n 1500 bruto
Moet ook nog competenties aantonen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet aan het eind van m'n afstudeerstage 10 competenties beheersen, en aantonen![]()
. FUCKING 10
.
[..]
Competentieontwikkelingsplan. Studieloopbaanbegeleiding
. Interpersoonlijke beroepsvaardigheden
.
Gadverdamme houd opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker die poepgeuratomen over je smaakpapillen laten stromen.
Ok dan paas ik m'n rekeningnummer wel door, mag je elke maand ff 20% op mijn rekening storten om mij te steunen omdat ik je favoriete Fokster ben en het nodig hebquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb deze week sollicitatiegesprek.. Als ik deze scoor ben ik binnenKom ik stoer doen met gucci spullen jwt.
En dan dat reflecteren op je leerproces, oftewel uit je duim gezogen onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moet aan het eind van m'n afstudeerstage 10 competenties beheersen, en aantonen![]()
. FUCKING 10
.
[..]
Competentieontwikkelingsplan. Studieloopbaanbegeleiding
. Interpersoonlijke beroepsvaardigheden
.
Aw, ik kom net binnen!quote:
Ik háát hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan dat reflecteren op je leerproces, oftewel uit je duim gezogen onzin.
Smeek erom en ik doe t! Maar ik ben allochtoon niet te vertrouwen. Jwt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok dan paas ik m'n rekeningnummer wel door, mag je elke maand ff 20% op mijn rekening storten om mij te steunen omdat ik je favoriete Fokster ben en het nodig heb![]()
Goed voor je karma ook nog eens
Klopt zou ik ook nooit doen hoor haihahahahhihyuhquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Smeek erom en ik doe t! Maar ik ben allochtoon niet te vertrouwen. Jwt..
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ok dan paas ik m'n rekeningnummer wel door, mag je elke maand ff 20% op mijn rekening storten om mij te steunen omdat ik je favoriete Fokster ben en het nodig heb![]()
Goed voor je karma ook nog eens
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.
Namenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik weet minstens 3 FOK!kers die dit daadwerkelijk zouden doen.
1. Modusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?
Ja en die docenten boeit het waarschijnlijk ook geen ene flikker en die moeten leuk even 30 van die onzinverhalen beoordelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik háát het. Kijk m'n shit na en we hoeven elkaar nooit meer te zien man, uilskuikens
.
Trouwens, er is WiFi in AH hè? Weet niet sinds hoe lang al.
Hahahaha dawwwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Modus
2. dWc
3. krio
Wel tegen een meer dan redelijke return on investment natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Wie dan? Modus is er zeker 1 van, maar alleen omdat ik het ben. En de andere 2?
Je telt niet mee als je niet al twee keer een FOK! abo hebt gekregen van nog steeds onbekende fokkersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1. Modus
2. dWc
3. krio
Wel tegen een meer dan redelijke return on investment natuurlijk.
quote:
Heb jij dit??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je telt niet mee als je niet al twee keer een FOK! abo hebt gekregen van nog steeds onbekende fokkers![]()
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
Voor een redelijke tegenprestatie zou ik ook wel
altijd beter dan een goedkope..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of wat
Ja dat zeg ik toch, onbekende fokkersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
What the hell![]()
Van wie dan???
![]()
Hoe kwam je daarachter?
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow. Mensen denken ik ben dure hoer of wat
Bij m'n herkansing van een project aan het eind van het schooljaar (week voor de vakantie) moest ik 5 competenties aantonen, die docente vond m'n project al prima, dus die jaste er gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en die docenten boeit het waarschijnlijk ook geen ene flikker en die moeten leuk even 30 van die onzinverhalen beoordelen![]()
Wifi in de AH?Alsof het nog asocialer kan, soms praten klanten ook al bellend of kijkend op hun telefoon tegen me donder op.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je niet
KLB SC be like http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=266754
Oh ja sorry haha. Wtf manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch, onbekende fokkersEn anderen begonnen opeens van waarom heb je een abo, zelf niet eens in de gaten
haha flikker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha grapje toch. Wil wel met je vrijen maar m'n centen krijg je niet
KLB SC be like http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=266754
Dan toch nietquote:
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's allquote:
Oh, ik dacht je lacht om die eerste zin van hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon, al vooringevuld enzo, 2 mouseclicks away, that's all.
Ik annuleer mijne weer nu je zo doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |