Is dat bij alle AH's? Moet zo nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja. Omdat jij er gister over begon
.
[..]
Nee.jpg
zijn die zo fantastisch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik heb net 20 Beckers-frikandellen gekocht voor ¤0,75 want ze gingen uit het assortiment.
Dus.
Geen idee, hier lag er zo'n bonusdiepvriesding bij de koeling met 'alles ¤0,75', allerlei Beckers-zooi erin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dat bij alle AH's? Moet zo nog boodschappen doen
Zal je missen, je was een goede aanwinst en we hebben oprecht veel om je gelachen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
IK GA VAN FOK AF STELLETJE HONDENKOPPEN!!!!!!!!!!!!!!11
oh wacht dikke aanbieding nu snap ik hem pasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor 0,375 cent per frikandel het proberen waard.
#student
Dawwww oke ik blijf toch maar danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal je missen, je was een goede aanwinst en we hebben oprecht veel om je gelachen.
Haha bewijs van niet zo ninjaeditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh wacht dikke aanbieding nu snap ik hem pas
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
IK GA VAN FOK AF STELLETJE HONDENKOPPEN!!!!!!!!!!!!!!11
oke braddiequote:
AMBIPUR!!!!!! Mijn favoriete vadsige, chagrijnige, lieve, hilarische, domme, vreemde, rare fokturk!quote:
STUDEREN OMG IK WORD GEK VAN MIJN TENTAMENS HEB ER MORGENAVOND WEER 1 EN BEN VANDAAG PAS BEGONNEN MET STUDEREN.quote:
jezus zoveel? waarom? gewoon uitkerinkie toch jwz, allochtoonleventjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
STUDEREN OMG IK WORD GEK VAN MIJN TENTAMENS HEB ER MORGENAVOND WEER 1 EN BEN VANDAAG PAS BEGONNEN MET STUDEREN.
DEZE SHIT IS TOO MUCH.
Mijn vingers tikten vanzelf fok.forum.nl terwijl het organisatiebrede competenties moest intikken.
Mja wel oke, behalve de verzorgingskant. Lees; toiletbezoekjes. Wat een kutzooi is dat.quote:
Doos:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AMBIPUR!!!!!! Mijn favoriete vadsige, chagrijnige, lieve, hilarische, domme, vreemde, rare fokturk!
Hoe de fuck kom ik rond van 1500 euro gek. Verkoop ik liever nog drugs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezus zoveel? waarom? gewoon uitkerinkie toch jwz, allochtoonleventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |