Schijnt dat er gevingerd is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
dit gaat een running gag worden he?
Tuurlijk schat, ik presenteer mij vanaf nu als de FOK! psychologequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde toch.
Hé maar Veer, kan ik ook bij jou terecht om mijn hart te luchten of is dit enkel voor Mur weggelegd?
Friendrequest verstuurdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tuurlijk schat, ik presenteer mij vanaf nu als de FOK! psychologe
I'll help you out my darlingquote:
mhehehe fuck.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I'll help you out my darlingMaar dan niet zo gaan ragen als ik iets zeg wat je niet leuk vind he
Wat zei je eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I'll help you out my darlingMaar dan niet zo gaan ragen als ik iets zeg wat je niet leuk vind he
Vraag dat even lekker aan hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen Mur. Waardoor hij ging ragen
whutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vraag dat even lekker aan hemAlleen spreek ik net zo goed Chinees als dat hij de waarheid spreekt, dus veel zul je er niet aan hebben denk ik.
Hahaha en nu verontwaardigd gaan doen en shitquote:
Verzin je dit nu allemaal om Mur in een slecht daglicht te plaatsen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vraag dat even lekker aan hemAlleen spreek ik net zo goed Chinees als dat hij de waarheid spreekt, dus veel zul je er niet aan hebben denk ik.
alsjeblieft niet weer in de sc veer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha en nu verontwaardigd gaan doen en shitThat shit cray, maar dan echt gewoon
Hey, ik heb net 20 Beckers-frikandellen gekocht voor ¤0,75 want ze gingen uit het assortimentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen Mur. Waardoor hij ging ragen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
I'M 1800% DONE WITH THIS SHITOpfucken jullie, allemaal
![]()
rustig bbyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Bij de AH?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey, ik heb net 20 Beckers-frikandellen gekocht voor ¤0,75 want ze gingen uit het assortiment.
Dus.
Jaquote:
Nee.jpgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
![]()
Braddieperikelen swaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |