zet ff live cam streamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.quote:
Weet niet of daar regels voor zijn. Ik vind na de punt mooier, sommigen vinden voor de punt mooier. Verwarring alom.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met smileys en puntgebruik?
ik was srs even bang dat er een penis tevoorschijn zou komen als hij en de camera naar beneden bewogen ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.
Couldn't care less about Mur at this pointquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.
En in plaats van een punt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of daar regels voor zijn. Ik vind na de punt mooier, sommigen vinden voor de punt mooier. Verwarring alom.
als het enkel slaat op de zin voor de punt, als het over de hele post of meer globaal is dan na de punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met smileys en puntgebruik?
Dat nooit.quote:
Je hebt eindelijk the gift gekregen?quote:
Ik walg van je.quote:
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less about Mur at this point.
Hmm, Veer in een schoonmaaksterspakje die de vloer mopt, en de link is al snel gelegd idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.
Doe normaal.quote:
Ik heb wel eens dat ineens het hoofd van Veer in me opkomt als ik op jou zit te fappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.
watquote:
:s;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |