pro jijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In die pose moet je niet meten idd, gewoon rechtop staan.
Als je 't niet vertrouwt moet je het gewoon zelf komen opmeten. Wel gaan voor de optimale erectie, beste resultaatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef VeerEli het volgende:
Maar hoezo dan dWc lijkt ie een beetje op de jouwe qua lengte?Ben je dan wel zeker van die 18,7?
![]()
Aaaaaaand it's wetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je 't niet vertrouwt moet je het gewoon zelf komen opmeten. Wel gaan voor de optimale erectie, beste resultaat.
Omg. Ok afsluiten en vingeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
* MMGYMCMB tikt zachtjes tegen je ass ermee.
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Het is Kapelle, geen Capelle. Tot zo ver mijn inbreng.
Hey Dima, weet je wat helpt bij chicks, 6 liter water binnen 10 minuten opdrinken. Wel belachelijk veel pissen daarna, maar dan ben je een player, een Don Juan. Trust me, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)-jou-leuk-vindt.html
is dit waarheidsgetrouw
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.
Dat was mijn inbreng.
Goeie tip voor Panz, kan ie CY minutenlang onder zeiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Dima, weet je wat helpt bij chicks, 6 liter water binnen 10 minuten opdrinken. Wel belachelijk veel pissen daarna, maar dan ben je een player, een Don Juan. Trust me, gegarandeerd succes.
Vocaroo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
Kans is klein, hoef maar 2 groepen in te vallen. Lijers, fucking 10 uur alweer vrijquote:
Ik had 'm er zo eerst staan, maar aangepast.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.
Dat was mijn inbreng.
Na de punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen moet de " voor of na de ( . ) zie sig
RIP.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had 'm er zo eerst staan, maar aangepast.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
Mensen die smileys na de punt doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met smileys en puntgebruik?
zet ff live cam streamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.quote:
Weet niet of daar regels voor zijn. Ik vind na de punt mooier, sommigen vinden voor de punt mooier. Verwarring alom.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was srs even bang dat er een penis tevoorschijn zou komen als hij en de camera naar beneden bewogen ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.
Couldn't care less about Mur at this pointquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NIET DOEN, dat is orale seks in een gif, dan krijg je Mur weer mad en die is net weer rustig.
En in plaats van een punt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet of daar regels voor zijn. Ik vind na de punt mooier, sommigen vinden voor de punt mooier. Verwarring alom.
als het enkel slaat op de zin voor de punt, als het over de hele post of meer globaal is dan na de punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat nooit.quote:
Je hebt eindelijk the gift gekregen?quote:
Ik walg van je.quote:
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Couldn't care less about Mur at this point.
Hmm, Veer in een schoonmaaksterspakje die de vloer mopt, en de link is al snel gelegd idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.
Doe normaal.quote:
Ik heb wel eens dat ineens het hoofd van Veer in me opkomt als ik op jou zit te fappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, lijkt me kut als tijdens het fappen op veer mijn hoofd ineens in je gedachten omhoog plopt.
watquote:
:s;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |