Heeft ze daadwerkelijk 23 cm hangen dan?quote:
Oh, zoveel varianten gezien dat ik de originele niet eens weetquote:
Hardopquote:
Ah koetjiekoequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
15 cm
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh, zoveel varianten gezien dat ik de originele niet eens weet.
Wtf die linkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
15 cm hier
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.quote:
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een picquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.
ik ben gesnapt ik zeg tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.
Oh, dacht dat zij het niet was omdat het leek alsof hij doorhad dat ze foto maakte, gezien hoe z'n kop staat op de 2equote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een pic.
Maar de penis die erop zit vind je dus wel oké?
Veer was blij met de zoomfunctie op de foto's.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een pic.
is dit ergquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
zijn hand zit eromheen en bedekt zowat die hele lul al
die tikt de 18 lang niet aan lijkt me? nouja misshcien zit hij raar, ook geen zin om beter te gaan bekijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |