Verlicht onsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Ik weet waar dit is trouwens. Stoer.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No namesis meisje van mn stage, vind haar echt mooi.
Dunno mate, die loopt de hele week stage tot het einde vd jaar zonder stagevergoeding rip L.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Faka met L. eigenlijk, leeft die nog.
Als ze nog een suga daddy zoekt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno mate, die loopt de hele week stage tot het einde vd jaar zonder stagevergoeding rip L.
Dan hoeft ze alleen maar in haar bh voor het keukenraam te lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ze nog een suga daddy zoekt...
Die dag bijna een hartverzakking gehad, sta je nietsvermoedend te blazen, zie je ineens zulks een schoonheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan hoeft ze alleen maar in haar bh voor het keukenraam te lopen.
Beauties met een lul van 23 cm?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell yeah! Beetje apart bekkie, maar ik hou wel van beauties met iets afwijkends. Naam?
kutonderwerpquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wat is nou de ideale lullengte, dames?
Centimetertje of 18/19quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja wat is nou de ideale lullengte, dames?
18,71987.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
had meer cijfers achter de komma verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
18,71987.LeeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Much to learn young padawanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hell yeah! Beetje apart bekkie, maar ik hou wel van beauties met iets afwijkends. Naam?
Heeft ze daadwerkelijk 23 cm hangen dan?quote:
Oh, zoveel varianten gezien dat ik de originele niet eens weetquote:
Hardopquote:
Ah koetjiekoequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
15 cm
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh, zoveel varianten gezien dat ik de originele niet eens weet.
Wtf die linkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
15 cm hier
http://www.dumpert.nl/med(...)der_spoort_niet.html
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.quote:
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een picquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.
ik ben gesnapt ik zeg tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wie de fuck heeft die foto's zo gemaakt? En wat een rotkop zit erop zeg.
Oh, dacht dat zij het niet was omdat het leek alsof hij doorhad dat ze foto maakte, gezien hoe z'n kop staat op de 2equote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een pic.
Maar de penis die erop zit vind je dus wel oké?
Veer was blij met de zoomfunctie op de foto's.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In de trein van Rotterdam naar Vlissingen kreeg vriendin van me hiermee te maken. Stapte in Capelle uit. En op GS mainpage las ik dat ze deed alsof ze het nieuws aan het lezen was, maar ze maakte een pic.
is dit ergquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
zijn hand zit eromheen en bedekt zowat die hele lul al
die tikt de 18 lang niet aan lijkt me? nouja misshcien zit hij raar, ook geen zin om beter te gaan bekijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |