pro jijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In die pose moet je niet meten idd, gewoon rechtop staan.
Als je 't niet vertrouwt moet je het gewoon zelf komen opmeten. Wel gaan voor de optimale erectie, beste resultaatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:31 schreef VeerEli het volgende:
Maar hoezo dan dWc lijkt ie een beetje op de jouwe qua lengte?Ben je dan wel zeker van die 18,7?
![]()
Aaaaaaand it's wetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je 't niet vertrouwt moet je het gewoon zelf komen opmeten. Wel gaan voor de optimale erectie, beste resultaat.
Omg. Ok afsluiten en vingeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
* MMGYMCMB tikt zachtjes tegen je ass ermee.
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:32 schreef LudoSanders het volgende:
Het is Kapelle, geen Capelle. Tot zo ver mijn inbreng.
Hey Dima, weet je wat helpt bij chicks, 6 liter water binnen 10 minuten opdrinken. Wel belachelijk veel pissen daarna, maar dan ben je een player, een Don Juan. Trust me, gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:34 schreef Dimachaerus het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)-jou-leuk-vindt.html
is dit waarheidsgetrouw
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.
Dat was mijn inbreng.
Goeie tip voor Panz, kan ie CY minutenlang onder zeiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey Dima, weet je wat helpt bij chicks, 6 liter water binnen 10 minuten opdrinken. Wel belachelijk veel pissen daarna, maar dan ben je een player, een Don Juan. Trust me, gegarandeerd succes.
Vocaroo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
Kans is klein, hoef maar 2 groepen in te vallen. Lijers, fucking 10 uur alweer vrijquote:
Ik had 'm er zo eerst staan, maar aangepast.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is 'tot zover', niet 'tot zo ver'.
Dat was mijn inbreng.
Na de punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen moet de " voor of na de ( . ) zie sig
RIP.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had 'm er zo eerst staan, maar aangepast.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moi in like, 10 minutes
[ afbeelding ]
Mensen die smileys na de punt doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met smileys en puntgebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |