Ik vind 'm overduidelijk hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Loj het volgende:
Speciaal voor Gewoonmezelf
(Ja je moet goed kijken, maar streep is streep toch)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PI4RVNS6#3I4PVGDT
Idd! Geen flauw idee dus... Ergens tussen september en oktoberquote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
duidelijk loj! Is je ud nu een raadsel eigenlijk?
toegegeven, die mvm vind ik wat vaag, maar ik heb ze hier vager gezien... maar die kv... die is superduidelijk hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Loj het volgende:
Dan lijkt hij vast duidelijker op de foto dan in het echt![]()
Jouw testjequote:
Echt joh!!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Cwen het volgende:
[..]
Jouw testje. Die heb je mij vorige keer gegeven maar ik heb 'm toen niet meer gebruikt
.
Ja, inmiddels verhuisd!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Piekie81 het volgende:
Wow, even gluren hier na een berichtje elders.
Skittles, hoe gaaf!het beloofde ss-kado ga ik voor je maken (ben je inmiddels verhuisd?)
Spees en Loj ook zwanger! Hoe gaaf!
(Zowel mijn ss als mijn lootje piesen streepjes)
Stom is dat he! Ik had ook nergens last van en 2 dagen de test was ik misselijk en moe...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Loj het volgende:
Kom ga mee Helio
Ik had tot gisteren ook nergens last van
Ik vind dit niet eens echt klagen hoor... Het is ook niet fijn als je zolang maandverband moet gebruiken,.heel je onderkantje wordt rauw...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even klagen en ik doe het lekker niet in een spoiler, want klagen mag toch?
Komt-ie:
Ik heb het gehad met dat maandverband. Het begint te jeuken en ik voel me vies.
On the bright side: het streepje op mijn ovulatietesten wordt elke dag een beetje lichter. Dat is goed, toch? Want toen ik positief testte op mijn zwangerschapstest was de ovulatietest hartstikke positief. Ik hoop eigenlijk dat dat dus andersom ook zo werkt.
(Lekker warrig verhaal, sorry)
Wil ik wel!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Loj het volgende:
Kom ga mee Helio
Ik had tot gisteren ook nergens last van
Ik kan je een cup zeker aanraden!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even klagen en ik doe het lekker niet in een spoiler, want klagen mag toch?
Komt-ie:
Ik heb het gehad met dat maandverband. Het begint te jeuken en ik voel me vies.
On the bright side: het streepje op mijn ovulatietesten wordt elke dag een beetje lichter. Dat is goed, toch? Want toen ik positief testte op mijn zwangerschapstest was de ovulatietest hartstikke positief. Ik hoop eigenlijk dat dat dus andersom ook zo werkt.
(Lekker warrig verhaal, sorry)
mag dat bij een miskraam?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan je een cup zeker aanraden!Zo veel fijner dan verband of tampons! Zeker bij lang gebruik.
LIF / Gebruik van de mooncup/softcup/ladycup bij de menstruatie
Geen idee eigenlijk, maar ikzelf (quote:
Dat is wel lang jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef Cholula het volgende:
Cygnedoen waar jij je het beste bij voelt en niemand kan je vertellen wat dat precies is.
En ja dat maandverband, het moet nog wel even. Die cups vind ik handig in mijn vrije tijd, maar op het werk is dat drama.
En ik heb het echt helemaal gehad met dat bloed, duurt al twee weken pffff
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Skittles het volgende:
Uit eigen ervaring: niet direct over het stickje proberen te plassen anders krijg je een (spuitend) waterballet. Gewoon opvangen in een potje die urine
Of niet met een volle blaas waar een liter urine in zit over zo'n ding proberen te zeiken, dat wil ook helpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Skittles het volgende:
Uit eigen ervaring: niet direct over het stickje proberen te plassen anders krijg je een (spuitend) waterballet. Gewoon opvangen in een potje die urine
Wacht tot de straal begint en hem er dan in duwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het daadwerkelijk goed mikken met zo'n midstream test nog wel de grootste uitdaging. Dat je in de volle overtuiging bent dat er van die grote plas toch wel minstens een flinke plens over dat stokje moet zijn gegaan, dat je het stokje checkt, en dat het dan gewoon droog is!
Potjes
dan nog, ik gok kennelijk nogal slechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Wacht tot de straal begint en hem er dan in duwenmaar ja wel waterballet dan ja
![]()
Je moet ook een beetje boven de pot gaan hangen ipv er echt op gaan zitten om dat te kunnen zien is mijn ervaringquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan nog, ik gok kennelijk nogal slecht
En kijken is geen optie met mijn lichaamsbouwM'n romp is te romig
Dan spetter ik de bril volquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje boven de pot gaan hangen ipv er echt op gaan zitten om dat te kunnen zien is mijn ervaring
Van die urinepotjes met deksel, kun je in je tas doen en is zeker handig als je op je werk wil testenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb toen speciaal daarvoor plastic bekertjes gekocht. Ook handig met de (goedkoper) dipsticks.
Wat fijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef Loj het volgende:
Oh, plassen over een stickje, geen probleem hoor
Vanochtend nog ff geprobeerd, en dat ging goed
Pluisje was duidelijker geworden, dus geen onzekerheid.,, behalve over m'n ud dan![]()
Morgen de gyn bellen
En dames snel volgen he (met een plakker! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door LuDann op 04-02-2014 16:58:09 ]
Nou, ja, misschien heeft er wel een bevruchting plaats gevonden maar heeft de zwangerschap niet doorgezet, dat zou natuurlijk kunnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:53 schreef Rawedni het volgende:
Nou ben ik weer hoorNet naar de huisarts geweest en die constateerde een negatieve urinetest binnen 1 minuut. Ik werd dus erg snel de deur weer uitgezet vond ik. Inmiddels dag 30 (normaal rond de 25 dagen) en geen spoor van menstruatie. Moordende onzekerheid dit
Morgenochtend zelf nog eens testen?
De huisarts zei, misschien sla je gewoon een ongesteldheid over maar dat zou wel erg toevallig zijn na altijd regelmatig ongesteld te zijn geweest en nooit iets over te hebben geslagen.. Temperatuur was vanochtend trouwens 37, na de vorige menstruatie 36,3.. Is sinds de eisprong hoog.
Dat kan zeker ja, dan moet het echter wel snel over zijn toch? Of kan het dat het alsnog te weinig hcg is zo op de middag?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ja, misschien heeft er wel een bevruchting plaats gevonden maar heeft de zwangerschap niet doorgezet, dat zou natuurlijk kunnen
Wanneer had je die vorige test ook al weer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja, dan moet het echter wel snel over zijn toch? Of kan het dat het alsnog te weinig hcg is zo op de middag?
Huh, maar jij had toch een hartstikke positieve test pas?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:53 schreef Rawedni het volgende:
Nou ben ik weer hoorNet naar de huisarts geweest en die constateerde een negatieve urinetest binnen 1 minuut. Ik werd dus erg snel de deur weer uitgezet vond ik. Inmiddels dag 30 (normaal rond de 25 dagen) en geen spoor van menstruatie. Moordende onzekerheid dit
Morgenochtend zelf nog eens testen?
De huisarts zei, misschien sla je gewoon een ongesteldheid over maar dat zou wel erg toevallig zijn na altijd regelmatig ongesteld te zijn geweest en nooit iets over te hebben geslagen.. Temperatuur was vanochtend trouwens 37, na de vorige menstruatie 36,3.. Is sinds de eisprong hoog.
Ik heb zelf afgelopen zondagochtend getest, volgens haar kan ie heel goed vals zijn geweest. Zij testte met zo'n goedkoop stripje die ze in mn urine dompelde en me binnen een minuut zei dat ie volkomen negatief was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer had je die vorige test ook al weer?
Als je echt zwanger bent dan moet er een aantal dagen later zeker wel "verbetering" zichtbaar zijn op een test. Hoe test de huisarts eigenlijk? Ook met een normale zwangerschapstest?
Ja ik had een licht streepje afgelopen zondag maar pas na een kwartier kwam ik daarachter.. bang dat ie vals positief is geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Huh, maar jij had toch een hartstikke positieve test pas?En na 1 minuut al concluderen dat het negatief is, is wel erg snel. Ik zou zeker zelf nog eens testen. Ook gezien je temperatuur zou ik denken dat je gewoon zwanger bent.
Waarom was je daarvoor naar de huisarts trouwens?
Nou, 't streepje was wel vaag hoor, vond ik zelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Huh, maar jij had toch een hartstikke positieve test pas?En na 1 minuut al concluderen dat het negatief is, is wel erg snel. Ik zou zeker zelf nog eens testen. Ook gezien je temperatuur zou ik denken dat je gewoon zwanger bent.
Waarom was je daarvoor naar de huisarts trouwens?
Nee durf ik niet nu te doen, dacht vanavond weinig te drinken en morgen met ochtendurine mn laatste thuistest te doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, 't streepje was wel vaag hoor, vond ik zelf.
Rawedni, heb je zelf al een tweede test gedaan?
Lijkt me dan verstandigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Nee durf ik niet nu te doen, dacht vanavond weinig te drinken en morgen met ochtendurine mn laatste thuistest te doen
Dankje! Kut is het zeker jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me dan verstandig
Sterkte, want onzekerheid is sowieso kut!
Je doet je naam zo wel eer aan!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Rawedni het volgende:
Heb je tenminste wel duidelijkheid!
Maar 3 weken voor het bij de dokter een keer positief was jaJa ik heb geen idee wat voor stripjes ze hier gebruiken, ik heb hem zelf niet eens mogen zien en zij keek er ook niet meer naar na die minuut toen ze zei dat ie negatief was. Met 2 min stond ik weer buiten, behoorlijk van mn apropo
Nu maar hopen dat ik morgen wel positief test, anders zou ik echt niet weten waar mijn menstrutie blijftPsychisch kan het niet zijn lijkt me want ik was afgelopen zaterdag overtuigd dat ik ongesteld geworden was, en vond dat ook wel best, lijkt mij dat het dan had moeten komen?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Je doet je naam zo wel eer aan!
Ben benieuwd wat morgen je test uitwijst. Succes met afwachten..
Die ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik denk omdat je naam andersom gelezen indewar is?
Dankje! Inderdaad niet leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef LuDann het volgende:
Ff teruggelezen, wat vervelend allemaal Rawedni. Ben je al half in de wolken, wordt je zo de huisarts uitgekieperd. Ik vind toch dat je huisarts wat meer aandacht eraan had mogen besteden op zijn minst.![]()
Hoop dat je snel toch overduidelijk twee streepjes te zien krijgt!
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 08:07 schreef Heliotrope het volgende:
Spannend inderdaad! En moeilijk om helemaal los te laten lijkt me.
Heb je het al iets rustiger?
Nee, ik zit pas nu net alles op een rijtje te zetten en zie nu pas dat ik eigenlijk wel redelijk naief heb gedacht "ah, zwanger kan nog niet". Kuch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
HEb je al een test gedaan, sillie?
Ja, het is de snelste manier om er toch achter te komen. Is ie positief, ben je zeker zwanger. Is ie negatief, en je vertrouwt het niet, zou ik het eens aan de arts voorleggen. Je staat er namelijk versteld van, bijna alles wat je googlet komt uit op "zwanger" (zelfs duimkramp en voetschimmel) dus het kan dan ook best nog iets anders zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, ik zit pas nu net alles op een rijtje te zetten en zie nu pas dat ik eigenlijk wel redelijk naief heb gedacht "ah, zwanger kan nog niet". Kuch.
Ik ga maar een test halen in mijn pauze vanmiddag..
Het verandert niks aan de uitslag. De kans is erg klein, maar als je het ècht zeker wil weten zul je het toch moeten doen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef silliegirl het volgende:
En ik durf die test dus niet te doen..
Komop, kop in zand lost niets op. Je kunt beter weten waar je aan toe bent toch? Dan kun je daarna verder na gaan denken over wat je/ jullie willen. Onzekerheid sucksquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef silliegirl het volgende:
Gewoon doen, ben je er maar vanaf!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef silliegirl het volgende:
Ik vond het inderdaad ook vreemd. Achteraf vind ik mezelf ook stom dat ik die test niet gezien heb, niet gezegd heb dat het erg snel was en ik me zo weg liet sturen, helemaal overrompeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Rawedni wat een vreemd verhaal? Ik wil je geen zwangerschap aanpraten maar de actie van de huisarts klinkt wel vreemd. Bij die ziekenhuisstickjes duurde het bij mij tot ruim na mijn NOD voor er eerder dan binnen 3-5 minuten een streep verscheen.
Ja dat, die dipstikkies komen best moeizaam op gangquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Rawedni wat een vreemd verhaal? Ik wil je geen zwangerschap aanpraten maar de actie van de huisarts klinkt wel vreemd. Bij die ziekenhuisstickjes duurde het bij mij tot ruim na mijn NOD voor er eerder dan binnen 3-5 minuten een streep verscheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb echt een zeer onduidelijke testuitslag.. Er is een zeeer vaag streepje zichtbaar..
Misschien morgen maar even met ochtendurine herhalen..
Heb je een foto? Vaak is een streep een streep, hoe vaag ook....quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb echt een zeer onduidelijke testuitslag.. Er is een zeeer vaag streepje zichtbaar..
Misschien morgen maar even met ochtendurine herhalen..
Geprobeerd te maken, maar niet voldoende zichtbaar (je ziet zowel met als zonder flits de controle streep al amper), slechte camera..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je een foto? Vaak is een streep een streep, hoe vaag ook....
Je hebt geen testen meer in huis verder? En je kunt ze ook niet halen nu/zo snel mogelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geprobeerd te maken, maar niet voldoende zichtbaar (je ziet zowel met als zonder flits de controle streep al amper), slechte camera..
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er uberhaupt een tweede streep kan zijn..
Hm balen, dus nog even geen rust in het vooruitzicht..quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeik tel af tot de voorjaarsvakantie, maar dan moet mn scriptietje af en ws ook de drukproef van mn proefschrift
Nouja, los daarvan heb ik ook nog een cyste die verwijderd moet worden dus ik heb al 101 rampscenario's in mn hoofd. Ergens is dit sowieso 2 kanten op rot; ik wíl een kindje, dus ik hoop dat ik zwanger ben. Aan de andere kant speelt er nu zoveel dat de timing niet rotter zou kunnen..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je hebt geen testen meer in huis verder? En je kunt ze ook niet halen nu/zo snel mogelijk?
De kans dat je zwanger bent lijkt me erg klein, maar het is niet volkomen uitgesloten. Je moet het echter wel zo snel mogelijk weten, een zwangerschap met spiraal kan erg schadelijk zijn voor zowel de baby (mocht je de zwangerschap willen doorzetten) als voor jezelf. Denk aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bijvoorbeeld.
Ik schrijf dit niet om je angst aan te jagen, want zoals ik al zei is de kans zeer klein dat je zwanger bent, maar je moet het wel zo snel mogelijk uitsluiten.
Veel sterkte en succes in ieder geval!
Jeetje, vervelend allemaal! Laat even weten hoe het afloopt!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nouja, los daarvan heb ik ook nog een cyste die verwijderd moet worden dus ik heb al 101 rampscenario's in mn hoofd. Ergens is dit sowieso 2 kanten op rot; ik wíl een kindje, dus ik hoop dat ik zwanger ben. Aan de andere kant speelt er nu zoveel dat de timing niet rotter zou kunnen..
Test en dokter zijn in ieder geval de eerste dingen op mijn lijstje voor morgen.
Oh en Fee! Gefeliciteerd!
Sorry rawedni, maar ik kan echt helemaal niks onderscheiden op deze tests. Hoop dat er snel een eind komt aan de onzekerheid!quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Ik zie héle lichte streepjes op 1 van de testen (die goedkope dipstick), maar hij is wel heel erg vaag hoor...quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Foto in negatief zetten, streep is streep! Maar ik lees nu dat je al zondag ook zoiets had dus snap dat je ongerust bent. Over een weekje nog eens testen idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, dat is fijn want dan heb je tenminste duidelijkheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Rawedni, ik heb een keer een vergelijkbare situatie gehad . Bij mij is de test wel duidelijker geweest dan die van jou maar ze werden niet donkerder en uiteindelijk alleen lichter. Bij mij begon het bloedverlies al snel, ik dacht iets van 2 dagen nadat de test echt negatief was en het was ook niet meer bloedverlies dan een normale menstruatie.
Dat zegt natuurlijk niets over hoe het bij jou gaat maar misschien heb je er wat aan
Niks, maar t is nu CD 29 en meestal komt t tussen dag 30 en 32 (cyclus van 29-31 dagen), vorige maand was ineens een uitschieter naar 34 dagen, dus ik ga sowieso pas testen halen als ik ergens volgende week nog niet ongesteld ben. Lijkt me vrij uitgesloten overigens we hebben welgeteld 2 keer effectief gebatstquote:
Meld!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:51 schreef laziness het volgende:
En genoeg mensen die niet effectief batsen en ook zwanger raken
Ik heb de periodtrackerapp toen verwijderd, tempen deed ik toen nog niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Hoe doen of deden jullie dat, het wat meer loslaten? Gewoonmezelf? kwakzor?
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Loj het volgende:
Speciaal voor Gewoonmezelf
(Ja je moet goed kijken, maar streep is streep toch)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PI4RVNS6#3I4PVGDT
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Dottey het volgende:
En ik moet toch als eerste effe hier gillen! Zit ik hier bij te lezen.. krijg ik een berichtje binnen ^^,
Waarin manlief een voorzichtig groen licht heeft gegeven om het weer te gaan pogen.![]()
![]()
![]()
En dan zit hij verdorie net in Engeland wanneer ik mijn vruchtbare week in ben gegaan![]()
maarweer vooruitzicht whoot whoot! Heeft mij veel te lang geduurd
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houdenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Wat een mooie uitspraak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houden![]()
Dottey, fijn dat jullie weer kunnen!
De ene dag beter dan de andere... Je kunt iets wat je zo graag wilt gewoon moeilijk parkeren...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Heliotrope het volgende:
Jeeeh wat goed Dottey!![]()
En hmm gewoonmezelf. Lukte het loslaten dan ook echt goed in je hoofd (hm vreemde zin)?
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houden![]()
Dottey, fijn dat jullie weer kunnen!
Hoe is het met je buik?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Voorzichtig groen licht voor Dottey
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik? Daar komt een darmbobbel inMisschien is het zo snel te zien omdat ik best dun ben, want zo snel had ik het niet verwacht.
Yess!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
![]()
Megafijn!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ja he, ik moest helemaal huilen na het telefoongesprek. Zat er toch flink over in de zenuwen...
Natuurlijk is de zwangerschap nog heeeeeel pril zijn er nog steeds risico's, maar hier hoef ik me geen zorgen over te maken! En ik voel me ontzettend zwanger: emotioneel, moe, vergeetachtig, midden in de nacht wakker liggen, duizelig. Alles erop en eraan. Vind ik fijn.
O, Fee, wat fijn! Kom je gezellig naar Z&G?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ja he, ik moest helemaal huilen na het telefoongesprek. Zat er toch flink over in de zenuwen...
Natuurlijk is de zwangerschap nog heeeeeel pril zijn er nog steeds risico's, maar hier hoef ik me geen zorgen over te maken! En ik voel me ontzettend zwanger: emotioneel, moe, vergeetachtig, midden in de nacht wakker liggen, duizelig. Alles erop en eraan. Vind ik fijn.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef marel88 het volgende:
[..]
O, Fee, wat fijn! Kom je gezellig naar Z&G?
jee kan dat al zo snel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik? Daar komt een darmbobbel inMisschien is het zo snel te zien omdat ik best dun ben, want zo snel had ik het niet verwacht.
Hoop het, anders word ik gewoon ineens dikquote:
Dan denk ik dat vandaag niet als dag 1 telt... Hier was het iig altijd: temperatuur omlaag, volgende dag ongesteld (en dus dag 1).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Rawedni het volgende:
Dankje Fee, jij een fijne en goede zwangerschap toegewenst!
Ook bedankt Burdie, dan tel ik vandaag als dag 1, ik heb ook buikpijn precies zoals altijd. Dan moet mijn temp morgen omlaag duiken toch? Vanochtend was ie nog hoog namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat vandaag niet als dag 1 telt... Hier was het iig altijd: temperatuur omlaag, volgende dag ongesteld (en dus dag 1).
Stom he, die onduidelijkheid.
Ik had het ook al.heel snel hoor... En ik ben niet echt skinny te noemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hoop het, anders word ik gewoon ineens dik
Ik kan mijn buik al niet meer zo inhouden als een maand geleden, en mijn darmen reageren veel meer op het eten waardoor m'n buik sowieso wat opzet.
Hoera!! Wat leek me dat spannend!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:25 schreef Risu het volgende:
Jemig, wat een goed nieuws hier allemaal. Daar zijn wel wat jompels voor nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed topic dit, wie heeft hem geopend? Doe de volgende ook maar openen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
Wat lievvvvvvv van jullie allemaal![]()
Ik ben ook zo opgelucht!
Mijn neefje en nichtje zijn weer hier aan het logeren.. zegt mijn neefje. 3,5 ondertussen..
Meisjes kunnen een baby in hun buik krijgen he? Weet je hoe die gebeuren (hij bedoelt ontstaan..)?
ik: Nou, Tante Tal wil wel eens weten hoe een baby in een meisjes buik komt.
Neefje: Dan moet je worteltjes eten! Worteltjes en dan gaat er een baby groeien.![]()
ik: GISTEREN HEBBEN WIJ WORTELTJES GEGETEN!
Neefje: WOEHAHAHAHAH TANTE TAL!![]()
ik: Kan ik dan nu een baby in mijn buik hebben?
Neefje: Nee joh! Ome Giel heeft toch niet met ons samen gegeten?
Dus allemaal wortels eten met je manlief (of vrouwlief) dan gebeurd het![]()
Hier niet meelezen / tvp weghalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
![]()
Oh meis wat naar! Wel heel knap dat jouw vriend het uit kan spreken en dat jullie dit samen kunnen beslissen...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:04 schreef blob87 het volgende:
Heb slecht bijgelegen afgelopen dagen. Gaat niet lekker hier. Zo erg niet lekker dat we hebben besloten te wachten met een kindje
Vriend is depressief en ik vind het nu niet handig om voor een kindje te gaan nu. Stel dat ik zeer emotioneel zwanger word/ben moet hij mijn vangnet kunnen zijn. Dat kan hij nu niet.
Hoe enorm klote ik dit nu vind is bijna niet te omschrijven. Ben wel trots dat we dit hebben kunnen besluiten. Het gaat niet om snel en nu. Maar om een stabiele basis voor ons kindje.
Ik hoop binnen half jaar wel weer te kunnen starten, maar het blijft even afwachten hoe het gaat.
Ik twijfel over wel of niet starten met de pil weer. Misschien vind ik het idee van condooms fijner. Wat zouden jullie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Even makkelijk doen: +1quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Risu, ik begrijp heel goed dat het tegelijkertijd ook erg verdrietig voelt. Probeer niet te hard te zijn voor jezelf, want dat verdriet màg er gewoon ook zijn, naast de blijdschap
Blob, heel veel beterschap voor je vriend. Hopelijk gaat het vlug beter!
gefeliciteerd Tante Risu. Beetje allerlei emotiesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Risu het volgende:
Nou, ik had gelijk. Mijn broertje en zijn vriendin zijn langsgekomen om te vertellen dat ze een kindje verwachten. Gelukkig had ik dat dus ook al verwacht, dus ik kon heel blij zijn voor ze. Mijn moeder denkt nog steeds dat ze dit jaar twee keer oma wordt. We zullen wel zien.
Maarrrr ik word dus tante![]()
Wat is dat een verstandige en tevens moeilijke keuze. Het is een hele achtbaan van emoties die je vriend heeft en dan is een stabiele partner erg fijn om weer grip te krijgen. En je mag zeker trots zijn dat jullie hier goed over praten en weloverwogen besluiten maken!quote:Op zondag 9 februari 2014 02:04 schreef blob87 het volgende:
Heb slecht bijgelegen afgelopen dagen. Gaat niet lekker hier. Zo erg niet lekker dat we hebben besloten te wachten met een kindje
Vriend is depressief en ik vind het nu niet handig om voor een kindje te gaan nu. Stel dat ik zeer emotioneel zwanger word/ben moet hij mijn vangnet kunnen zijn. Dat kan hij nu niet.
Hoe enorm klote ik dit nu vind is bijna niet te omschrijven. Ben wel trots dat we dit hebben kunnen besluiten. Het gaat niet om snel en nu. Maar om een stabiele basis voor ons kindje.
Ik hoop binnen half jaar wel weer te kunnen starten, maar het blijft even afwachten hoe het gaat.
Ik twijfel over wel of niet starten met de pil weer. Misschien vind ik het idee van condooms fijner. Wat zouden jullie doen?
Lief dat je het vraagt! Hoe het gaat, vind ik lastig te omschrijven. Daarom post ik ook zo weinig, ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Het ene moment ben ik verdrietig en chagrijnig (en dan ook super laag libido helaas), het andere moment berustend, en dan weer hoopvol. Ik ben bang dat deze ronde ook weer mislukt is (weinig actie en slechts 1x op het semi-juiste moment denk ik hoewel dat lastig in te schatten is met mijn onregelmatige cyclusquote:
Allereerst gecondoleerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Hoe het gaat, vind ik lastig te omschrijven. Daarom post ik ook zo weinig, ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Het ene moment ben ik verdrietig en chagrijnig (en dan ook super laag libido helaas), het andere moment berustend, en dan weer hoopvol. Ik ben bang dat deze ronde ook weer mislukt is (weinig actie en slechts 1x op het semi-juiste moment denk ik hoewel dat lastig in te schatten is met mijn onregelmatige cyclus). Maar ik heb wel hoop, dus dan ben ik straks ook weer heel erg teleurgesteld.
Een vriendin van mij is nu LLM, en ik had zo gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn! Dat gaat niet meer lukken. We hebben al zo veel overeenkomende data: we zijn in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren én getrouwd én onze oudste (beide een zoon) is in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren; nog een datum zou echt super gaaf geweest zijn. Een andere vriendin is inmiddels 14 weken zwanger, en hoewel ik het haar heel erg gun, had ik ook zo graag gewild!
En wat niet mee helpt is dat ik het erg druk heb op m'n werk, m'n man nog steeds werkloos thuis zit zonder uitzicht op een baan en ik morgen mijn oma ga begraven.
Pfff, een heel (negatief) relaas, sorry daarvoorDaarom post ik dus weinig. Ik lees wel mee, ik leef ook mee, maar soms is het lastig met al die makkelijk zwanger wordende dames even generaliseren, want ik weet heus wel dat niet iedereen makkelijk zwanger wordt
Gecondoleerd met je omaquote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Hoe het gaat, vind ik lastig te omschrijven. Daarom post ik ook zo weinig, ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Het ene moment ben ik verdrietig en chagrijnig (en dan ook super laag libido helaas), het andere moment berustend, en dan weer hoopvol. Ik ben bang dat deze ronde ook weer mislukt is (weinig actie en slechts 1x op het semi-juiste moment denk ik hoewel dat lastig in te schatten is met mijn onregelmatige cyclus). Maar ik heb wel hoop, dus dan ben ik straks ook weer heel erg teleurgesteld.
Een vriendin van mij is nu LLM, en ik had zo gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn! Dat gaat niet meer lukken. We hebben al zo veel overeenkomende data: we zijn in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren én getrouwd én onze oudste (beide een zoon) is in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren; nog een datum zou echt super gaaf geweest zijn. Een andere vriendin is inmiddels 14 weken zwanger, en hoewel ik het haar heel erg gun, had ik ook zo graag gewild!
En wat niet mee helpt is dat ik het erg druk heb op m'n werk, m'n man nog steeds werkloos thuis zit zonder uitzicht op een baan en ik morgen mijn oma ga begraven.
Pfff, een heel (negatief) relaas, sorry daarvoorDaarom post ik dus weinig. Ik lees wel mee, ik leef ook mee, maar soms is het lastig met al die makkelijk zwanger wordende dames even generaliseren, want ik weet heus wel dat niet iedereen makkelijk zwanger wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou zijn wij zelf nog geen ouder.. dus we hebben natuurlijk geen idee van hoe het ECHT zal zijn als papa en mama, maar we fantaseren er wel eens over. Of bespreken iets wat we zien van zo gaan we dat echt niet doen.. of zo zou ik dat denk ik aanpakken.
Ik vroeg mij eigenlijk af of er meer zo denken of hadden gedachtOf wat ze dan denken anders te doen.. of gekke dingen zien...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Oh de tv !quote:Op zondag 9 februari 2014 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dottey, wij voeren ook.zulke gesprekken, vrienden van ons zetten hun baby voor de tv, de hele dag, kind eet ook alleen maar als er reclame op tv is.... En met de oudste was het net zo... Die heeft nu ook n taalachterstand, en ging pas op psz knippen en plakken...
Wij zijn het erover eens dat we dat heeeeel anders gaan doen....
Duidelijke regels en niet de godganse dag tv en zodra t kan lekker kleuren en plakken
Ik ben nu al zo benieuwd naar jouw krullie!quote:Op zondag 9 februari 2014 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dottey, wij voeren ook.zulke gesprekken, vrienden van ons zetten hun baby voor de tv, de hele dag, kind eet ook alleen maar als er reclame op tv is.... En met de oudste was het net zo... Die heeft nu ook n taalachterstand, en ging pas op psz knippen en plakken...
Wij zijn het erover eens dat we dat heeeeel anders gaan doen....
Duidelijke regels en niet de godganse dag tv en zodra t kan lekker kleuren en plakken
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo benieuwd naar jouw krullie!![]()
Peel, wat een achtbaan.![]()
Dottey, als ik dat lees mis ik de meiden van mijn zus zo erg. Ze zijn al wat ouder ene zelfstandiger. Met de oudste ga ik shoppen en film kijken en laat opblijven en met de jongste knutselen en picknicken. Ik hoop dat ze snel weer komen logeren.
Man was gisteren op een verjaardag, ik had even niet de fut om mee te gaan en de jongste was beteuterd. Want alleen W was er en niet tante S en daar had ze zo op gehoopt.![]()
Hier even een poosje wachten op een cyclus en dan gaan we er weer voor. Ik wil zó graag..
Ah lief dat je het vraagt! Gaat al stukken beter, gelukkig. Hij was echt een zielig hoopje van de week... Nu wel nog wat jeuk, maar een stuk vrolijker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef Rana83 het volgende:
@Fee: hoe is het met de waterpokken thuis? Hopelijk al weer wat beter!
Kan je dan geen datum prikken met de grote ukken?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:07 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dottey, als ik dat lees mis ik de meiden van mijn zus zo erg. Ze zijn al wat ouder ene zelfstandiger. Met de oudste ga ik shoppen en film kijken en laat opblijven en met de jongste knutselen en picknicken. Ik hoop dat ze snel weer komen logeren.
Hier even een poosje wachten op een cyclus en dan gaan we er weer voor. Ik wil zó graag..
Hoop dat hij het niet enkel op eigen kracht gaat doen, maar ook hulp zoekt. Wat fijn dat je een goede gesprekspartner hebt voor dit topic. Heel veel succes op de weg naar herstel voor je vriend.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:22 schreef blob87 het volgende:
Dank lieverdsdoet me goed.
Condoom heeft ook m'n voorkeur nu. Door t ontpillen en zeker ook door laag libido van vent (voor die 3x per maand 21 pillen slikken....).
En een extra![]()
voor Peel en resu!
Edit:
Ik kan er met m'n beste vriendin goed over praten. Heel toevallig heeft haar man het nu ook, en zij hebben net een kleintje (8 mnd). Als ik zie hoe pittig dat is, is het makkelijker om de keuze om nu te wachten te maken.
Met ouders kan ik er niet goed over praten. Die zijn van "het glas is half vol en zet even door". Dat helpt helemaal niet. Ik vind het moeilijk. Merk dat ik er soms ook helemaal klaar mee ben om er continu voor hem te moeten zijn. Zo voelt dat dan.
Kan het niet zo goed onder woorden brengen. Het is zo pittig als je liefde het zwaar heeft. Zo zwaar dat je bijna de persoon die hij normaal is niet meer herkent. Ik bedenk me dan dat het een fase is en het weer beter wordt. Al vind ik het wel erg lastig omdat ik ook denk het kan nog erger worden. Of vaker voorkomen.
En zelf ben ik van nature echt mega vrolijk en positief. Hij niet. Dat wist ik al. Maar zo zwaar weer al nu hadden we nog niet gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Duimt mee!quote:Op zondag 9 februari 2014 23:45 schreef kwakz0r het volgende:
daaag fee! veel plezier in Z&G! lekker lang wegblijven!
Ik zag een heleboeldus ik strooi maar even wat
voor Blob, en Peel en Risu...
Hier nog geen bloed, vandaag of morgen was NOD, t is nu CD 32, dus ik vind t wel spannend worden. Morgen toch maar even langs de kruidvat als t niet tijdens werk al losbarst allemaal... voel nog niet echt iets opkomen, ben wel PMS'ig qua humeur, en beetje zere tetta's en heb t godskolere koud de hele dag. maar ja.
Dan vervuil ik maar even meequote:Op maandag 10 februari 2014 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een rust hier trouwens
Dottey, ik was eens terug aan het lezen en jouw pauze heeft volgens mij maar 32 dagen geduurd?
Ben je niet boos geworden op je man dat ie daar nou zo'n drama om heeft geschopt?
Wel fijn voor je dat je nu weer aan de slag kan
En als we even doorposten dan kan ik straks weer een nieuw vruchtbaar deel aanmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
OMG OMGquote:Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef kwakz0r het volgende:
Nog steeds geen bloed...ik ga maar testjes halen, maar ik geloof er nog helemaal niks van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |