Ik heb de periodtrackerapp toen verwijderd, tempen deed ik toen nog niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Hoe doen of deden jullie dat, het wat meer loslaten? Gewoonmezelf? kwakzor?
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Loj het volgende:
Speciaal voor Gewoonmezelf
(Ja je moet goed kijken, maar streep is streep toch)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PI4RVNS6#3I4PVGDT
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Dottey het volgende:
En ik moet toch als eerste effe hier gillen! Zit ik hier bij te lezen.. krijg ik een berichtje binnen ^^,
Waarin manlief een voorzichtig groen licht heeft gegeven om het weer te gaan pogen.![]()
![]()
![]()
En dan zit hij verdorie net in Engeland wanneer ik mijn vruchtbare week in ben gegaan![]()
maarweer vooruitzicht whoot whoot! Heeft mij veel te lang geduurd
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houdenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Hoe doen of deden jullie dat, het wat meer loslaten? Gewoonmezelf? kwakzor?
Wat een mooie uitspraak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houden![]()
Dottey, fijn dat jullie weer kunnen!
De ene dag beter dan de andere... Je kunt iets wat je zo graag wilt gewoon moeilijk parkeren...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Heliotrope het volgende:
Jeeeh wat goed Dottey!![]()
En hmm gewoonmezelf. Lukte het loslaten dan ook echt goed in je hoofd (hm vreemde zin)?
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houden![]()
Dottey, fijn dat jullie weer kunnen!
Hoe is het met je buik?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Voorzichtig groen licht voor Dottey
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik? Daar komt een darmbobbel inMisschien is het zo snel te zien omdat ik best dun ben, want zo snel had ik het niet verwacht.
Yess!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
Megafijn!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ja he, ik moest helemaal huilen na het telefoongesprek. Zat er toch flink over in de zenuwen...
Natuurlijk is de zwangerschap nog heeeeeel pril zijn er nog steeds risico's, maar hier hoef ik me geen zorgen over te maken! En ik voel me ontzettend zwanger: emotioneel, moe, vergeetachtig, midden in de nacht wakker liggen, duizelig. Alles erop en eraan. Vind ik fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |