Foto?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb echt een zeer onduidelijke testuitslag.. Er is een zeeer vaag streepje zichtbaar..
Misschien morgen maar even met ochtendurine herhalen..
Heb je een foto? Vaak is een streep een streep, hoe vaag ook....quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb echt een zeer onduidelijke testuitslag.. Er is een zeeer vaag streepje zichtbaar..
Misschien morgen maar even met ochtendurine herhalen..
Geprobeerd te maken, maar niet voldoende zichtbaar (je ziet zowel met als zonder flits de controle streep al amper), slechte camera..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je een foto? Vaak is een streep een streep, hoe vaag ook....
Je hebt geen testen meer in huis verder? En je kunt ze ook niet halen nu/zo snel mogelijk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Geprobeerd te maken, maar niet voldoende zichtbaar (je ziet zowel met als zonder flits de controle streep al amper), slechte camera..
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er uberhaupt een tweede streep kan zijn..
Hm balen, dus nog even geen rust in het vooruitzicht..quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeik tel af tot de voorjaarsvakantie, maar dan moet mn scriptietje af en ws ook de drukproef van mn proefschrift
Nouja, los daarvan heb ik ook nog een cyste die verwijderd moet worden dus ik heb al 101 rampscenario's in mn hoofd. Ergens is dit sowieso 2 kanten op rot; ik wíl een kindje, dus ik hoop dat ik zwanger ben. Aan de andere kant speelt er nu zoveel dat de timing niet rotter zou kunnen..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je hebt geen testen meer in huis verder? En je kunt ze ook niet halen nu/zo snel mogelijk?
De kans dat je zwanger bent lijkt me erg klein, maar het is niet volkomen uitgesloten. Je moet het echter wel zo snel mogelijk weten, een zwangerschap met spiraal kan erg schadelijk zijn voor zowel de baby (mocht je de zwangerschap willen doorzetten) als voor jezelf. Denk aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bijvoorbeeld.
Ik schrijf dit niet om je angst aan te jagen, want zoals ik al zei is de kans zeer klein dat je zwanger bent, maar je moet het wel zo snel mogelijk uitsluiten.
Veel sterkte en succes in ieder geval!
Jeetje, vervelend allemaal! Laat even weten hoe het afloopt!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nouja, los daarvan heb ik ook nog een cyste die verwijderd moet worden dus ik heb al 101 rampscenario's in mn hoofd. Ergens is dit sowieso 2 kanten op rot; ik wíl een kindje, dus ik hoop dat ik zwanger ben. Aan de andere kant speelt er nu zoveel dat de timing niet rotter zou kunnen..
Test en dokter zijn in ieder geval de eerste dingen op mijn lijstje voor morgen.
Oh en Fee! Gefeliciteerd!
Sorry rawedni, maar ik kan echt helemaal niks onderscheiden op deze tests. Hoop dat er snel een eind komt aan de onzekerheid!quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |