Je doet je naam zo wel eer aan!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Rawedni het volgende:
Heb je tenminste wel duidelijkheid!
Maar 3 weken voor het bij de dokter een keer positief was jaJa ik heb geen idee wat voor stripjes ze hier gebruiken, ik heb hem zelf niet eens mogen zien en zij keek er ook niet meer naar na die minuut toen ze zei dat ie negatief was. Met 2 min stond ik weer buiten, behoorlijk van mn apropo
Nu maar hopen dat ik morgen wel positief test, anders zou ik echt niet weten waar mijn menstrutie blijftPsychisch kan het niet zijn lijkt me want ik was afgelopen zaterdag overtuigd dat ik ongesteld geworden was, en vond dat ook wel best, lijkt mij dat het dan had moeten komen?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Je doet je naam zo wel eer aan!
Ben benieuwd wat morgen je test uitwijst. Succes met afwachten..
Die ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik denk omdat je naam andersom gelezen indewar is?
Dankje! Inderdaad niet leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef LuDann het volgende:
Ff teruggelezen, wat vervelend allemaal Rawedni. Ben je al half in de wolken, wordt je zo de huisarts uitgekieperd. Ik vind toch dat je huisarts wat meer aandacht eraan had mogen besteden op zijn minst.![]()
Hoop dat je snel toch overduidelijk twee streepjes te zien krijgt!
neequote:Op woensdag 5 februari 2014 08:07 schreef Heliotrope het volgende:
Spannend inderdaad! En moeilijk om helemaal los te laten lijkt me.
Heb je het al iets rustiger?
Nee, ik zit pas nu net alles op een rijtje te zetten en zie nu pas dat ik eigenlijk wel redelijk naief heb gedacht "ah, zwanger kan nog niet". Kuch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
HEb je al een test gedaan, sillie?
Ja, het is de snelste manier om er toch achter te komen. Is ie positief, ben je zeker zwanger. Is ie negatief, en je vertrouwt het niet, zou ik het eens aan de arts voorleggen. Je staat er namelijk versteld van, bijna alles wat je googlet komt uit op "zwanger" (zelfs duimkramp en voetschimmel) dus het kan dan ook best nog iets anders zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, ik zit pas nu net alles op een rijtje te zetten en zie nu pas dat ik eigenlijk wel redelijk naief heb gedacht "ah, zwanger kan nog niet". Kuch.
Ik ga maar een test halen in mijn pauze vanmiddag..
Het verandert niks aan de uitslag. De kans is erg klein, maar als je het ècht zeker wil weten zul je het toch moeten doen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef silliegirl het volgende:
En ik durf die test dus niet te doen..
Komop, kop in zand lost niets op. Je kunt beter weten waar je aan toe bent toch? Dan kun je daarna verder na gaan denken over wat je/ jullie willen. Onzekerheid sucksquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef silliegirl het volgende:
Gewoon doen, ben je er maar vanaf!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:56 schreef silliegirl het volgende:
Ik vond het inderdaad ook vreemd. Achteraf vind ik mezelf ook stom dat ik die test niet gezien heb, niet gezegd heb dat het erg snel was en ik me zo weg liet sturen, helemaal overrompeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Rawedni wat een vreemd verhaal? Ik wil je geen zwangerschap aanpraten maar de actie van de huisarts klinkt wel vreemd. Bij die ziekenhuisstickjes duurde het bij mij tot ruim na mijn NOD voor er eerder dan binnen 3-5 minuten een streep verscheen.
Ja dat, die dipstikkies komen best moeizaam op gangquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Rawedni wat een vreemd verhaal? Ik wil je geen zwangerschap aanpraten maar de actie van de huisarts klinkt wel vreemd. Bij die ziekenhuisstickjes duurde het bij mij tot ruim na mijn NOD voor er eerder dan binnen 3-5 minuten een streep verscheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |