O, Fee, wat fijn! Kom je gezellig naar Z&G?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ja he, ik moest helemaal huilen na het telefoongesprek. Zat er toch flink over in de zenuwen...
Natuurlijk is de zwangerschap nog heeeeeel pril zijn er nog steeds risico's, maar hier hoef ik me geen zorgen over te maken! En ik voel me ontzettend zwanger: emotioneel, moe, vergeetachtig, midden in de nacht wakker liggen, duizelig. Alles erop en eraan. Vind ik fijn.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef marel88 het volgende:
[..]
O, Fee, wat fijn! Kom je gezellig naar Z&G?
jee kan dat al zo snel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik? Daar komt een darmbobbel inMisschien is het zo snel te zien omdat ik best dun ben, want zo snel had ik het niet verwacht.
Hoop het, anders word ik gewoon ineens dikquote:
Dan denk ik dat vandaag niet als dag 1 telt... Hier was het iig altijd: temperatuur omlaag, volgende dag ongesteld (en dus dag 1).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Rawedni het volgende:
Dankje Fee, jij een fijne en goede zwangerschap toegewenst!
Ook bedankt Burdie, dan tel ik vandaag als dag 1, ik heb ook buikpijn precies zoals altijd. Dan moet mijn temp morgen omlaag duiken toch? Vanochtend was ie nog hoog namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat vandaag niet als dag 1 telt... Hier was het iig altijd: temperatuur omlaag, volgende dag ongesteld (en dus dag 1).
Stom he, die onduidelijkheid.
Ik had het ook al.heel snel hoor... En ik ben niet echt skinny te noemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hoop het, anders word ik gewoon ineens dik
Ik kan mijn buik al niet meer zo inhouden als een maand geleden, en mijn darmen reageren veel meer op het eten waardoor m'n buik sowieso wat opzet.
Hoera!! Wat leek me dat spannend!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:25 schreef Risu het volgende:
Jemig, wat een goed nieuws hier allemaal. Daar zijn wel wat jompels voor nodig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed topic dit, wie heeft hem geopend? Doe de volgende ook maar openen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
Wat lievvvvvvv van jullie allemaal![]()
Ik ben ook zo opgelucht!
Mijn neefje en nichtje zijn weer hier aan het logeren.. zegt mijn neefje. 3,5 ondertussen..
Meisjes kunnen een baby in hun buik krijgen he? Weet je hoe die gebeuren (hij bedoelt ontstaan..)?
ik: Nou, Tante Tal wil wel eens weten hoe een baby in een meisjes buik komt.
Neefje: Dan moet je worteltjes eten! Worteltjes en dan gaat er een baby groeien.![]()
ik: GISTEREN HEBBEN WIJ WORTELTJES GEGETEN!
Neefje: WOEHAHAHAHAH TANTE TAL!![]()
ik: Kan ik dan nu een baby in mijn buik hebben?
Neefje: Nee joh! Ome Giel heeft toch niet met ons samen gegeten?
Dus allemaal wortels eten met je manlief (of vrouwlief) dan gebeurd het![]()
Hier niet meelezen / tvp weghalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Hoe doen of deden jullie dat, het wat meer loslaten? Gewoonmezelf? kwakzor?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |