Hm balen, dus nog even geen rust in het vooruitzicht..quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeik tel af tot de voorjaarsvakantie, maar dan moet mn scriptietje af en ws ook de drukproef van mn proefschrift
Nouja, los daarvan heb ik ook nog een cyste die verwijderd moet worden dus ik heb al 101 rampscenario's in mn hoofd. Ergens is dit sowieso 2 kanten op rot; ik wíl een kindje, dus ik hoop dat ik zwanger ben. Aan de andere kant speelt er nu zoveel dat de timing niet rotter zou kunnen..quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je hebt geen testen meer in huis verder? En je kunt ze ook niet halen nu/zo snel mogelijk?
De kans dat je zwanger bent lijkt me erg klein, maar het is niet volkomen uitgesloten. Je moet het echter wel zo snel mogelijk weten, een zwangerschap met spiraal kan erg schadelijk zijn voor zowel de baby (mocht je de zwangerschap willen doorzetten) als voor jezelf. Denk aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bijvoorbeeld.
Ik schrijf dit niet om je angst aan te jagen, want zoals ik al zei is de kans zeer klein dat je zwanger bent, maar je moet het wel zo snel mogelijk uitsluiten.
Veel sterkte en succes in ieder geval!
Jeetje, vervelend allemaal! Laat even weten hoe het afloopt!quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nouja, los daarvan heb ik ook nog een cyste die verwijderd moet worden dus ik heb al 101 rampscenario's in mn hoofd. Ergens is dit sowieso 2 kanten op rot; ik wíl een kindje, dus ik hoop dat ik zwanger ben. Aan de andere kant speelt er nu zoveel dat de timing niet rotter zou kunnen..
Test en dokter zijn in ieder geval de eerste dingen op mijn lijstje voor morgen.
Oh en Fee! Gefeliciteerd!
Sorry rawedni, maar ik kan echt helemaal niks onderscheiden op deze tests. Hoop dat er snel een eind komt aan de onzekerheid!quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Ik zie héle lichte streepjes op 1 van de testen (die goedkope dipstick), maar hij is wel heel erg vaag hoor...quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Foto in negatief zetten, streep is streep! Maar ik lees nu dat je al zondag ook zoiets had dus snap dat je ongerust bent. Over een weekje nog eens testen idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker, dat is fijn want dan heb je tenminste duidelijkheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Rawedni, ik heb een keer een vergelijkbare situatie gehad . Bij mij is de test wel duidelijker geweest dan die van jou maar ze werden niet donkerder en uiteindelijk alleen lichter. Bij mij begon het bloedverlies al snel, ik dacht iets van 2 dagen nadat de test echt negatief was en het was ook niet meer bloedverlies dan een normale menstruatie.
Dat zegt natuurlijk niets over hoe het bij jou gaat maar misschien heb je er wat aan
Niks, maar t is nu CD 29 en meestal komt t tussen dag 30 en 32 (cyclus van 29-31 dagen), vorige maand was ineens een uitschieter naar 34 dagen, dus ik ga sowieso pas testen halen als ik ergens volgende week nog niet ongesteld ben. Lijkt me vrij uitgesloten overigens we hebben welgeteld 2 keer effectief gebatstquote:
Meld!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:51 schreef laziness het volgende:
En genoeg mensen die niet effectief batsen en ook zwanger raken
Ik heb de periodtrackerapp toen verwijderd, tempen deed ik toen nog niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Hoe doen of deden jullie dat, het wat meer loslaten? Gewoonmezelf? kwakzor?
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Loj het volgende:
Speciaal voor Gewoonmezelf
(Ja je moet goed kijken, maar streep is streep toch)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PI4RVNS6#3I4PVGDT
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Dottey het volgende:
En ik moet toch als eerste effe hier gillen! Zit ik hier bij te lezen.. krijg ik een berichtje binnen ^^,
Waarin manlief een voorzichtig groen licht heeft gegeven om het weer te gaan pogen.![]()
![]()
![]()
En dan zit hij verdorie net in Engeland wanneer ik mijn vruchtbare week in ben gegaan![]()
maarweer vooruitzicht whoot whoot! Heeft mij veel te lang geduurd
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houdenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Heliotrope het volgende:
Hoe doen of deden jullie dat, het wat meer loslaten? Gewoonmezelf? kwakzor?
Wat een mooie uitspraak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houden![]()
Dottey, fijn dat jullie weer kunnen!
De ene dag beter dan de andere... Je kunt iets wat je zo graag wilt gewoon moeilijk parkeren...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Heliotrope het volgende:
Jeeeh wat goed Dottey!![]()
En hmm gewoonmezelf. Lukte het loslaten dan ook echt goed in je hoofd (hm vreemde zin)?
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je niet moet loslaten, maar moet leren om het anders vast te houden![]()
Dottey, fijn dat jullie weer kunnen!
Hoe is het met je buik?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Voorzichtig groen licht voor Dottey
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik? Daar komt een darmbobbel inMisschien is het zo snel te zien omdat ik best dun ben, want zo snel had ik het niet verwacht.
Yess!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:32 schreef Fee-nix het volgende:
Dottey wat goed om te horen, groen licht!! Succes!
Hier ook goed nieuws: ik heb genoeg antistoffen tegen waterpokken![]()
![]()
O ik ben zoooo opgelucht!
Megafijn!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ja he, ik moest helemaal huilen na het telefoongesprek. Zat er toch flink over in de zenuwen...
Natuurlijk is de zwangerschap nog heeeeeel pril zijn er nog steeds risico's, maar hier hoef ik me geen zorgen over te maken! En ik voel me ontzettend zwanger: emotioneel, moe, vergeetachtig, midden in de nacht wakker liggen, duizelig. Alles erop en eraan. Vind ik fijn.
O, Fee, wat fijn! Kom je gezellig naar Z&G?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ja he, ik moest helemaal huilen na het telefoongesprek. Zat er toch flink over in de zenuwen...
Natuurlijk is de zwangerschap nog heeeeeel pril zijn er nog steeds risico's, maar hier hoef ik me geen zorgen over te maken! En ik voel me ontzettend zwanger: emotioneel, moe, vergeetachtig, midden in de nacht wakker liggen, duizelig. Alles erop en eraan. Vind ik fijn.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:56 schreef marel88 het volgende:
[..]
O, Fee, wat fijn! Kom je gezellig naar Z&G?
jee kan dat al zo snel?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:29 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik? Daar komt een darmbobbel inMisschien is het zo snel te zien omdat ik best dun ben, want zo snel had ik het niet verwacht.
Hoop het, anders word ik gewoon ineens dikquote:
Dan denk ik dat vandaag niet als dag 1 telt... Hier was het iig altijd: temperatuur omlaag, volgende dag ongesteld (en dus dag 1).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:24 schreef Rawedni het volgende:
Dankje Fee, jij een fijne en goede zwangerschap toegewenst!
Ook bedankt Burdie, dan tel ik vandaag als dag 1, ik heb ook buikpijn precies zoals altijd. Dan moet mijn temp morgen omlaag duiken toch? Vanochtend was ie nog hoog namelijk.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat vandaag niet als dag 1 telt... Hier was het iig altijd: temperatuur omlaag, volgende dag ongesteld (en dus dag 1).
Stom he, die onduidelijkheid.
Ik had het ook al.heel snel hoor... En ik ben niet echt skinny te noemenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hoop het, anders word ik gewoon ineens dik
Ik kan mijn buik al niet meer zo inhouden als een maand geleden, en mijn darmen reageren veel meer op het eten waardoor m'n buik sowieso wat opzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |