Ik zie héle lichte streepjes op 1 van de testen (die goedkope dipstick), maar hij is wel heel erg vaag hoor...quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Foto in negatief zetten, streep is streep! Maar ik lees nu dat je al zondag ook zoiets had dus snap dat je ongerust bent. Over een weekje nog eens testen idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:54 schreef Rawedni het volgende:
Ja of lichter maar met kunstlicht is het sowieso lastig. Toch maar foto gemaakt, bij inzoomen zijn bij allebei vaag wat te zien, in het echt wel iets duidelijker:
[ afbeelding ]
Zeker, dat is fijn want dan heb je tenminste duidelijkheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Rawedni, ik heb een keer een vergelijkbare situatie gehad . Bij mij is de test wel duidelijker geweest dan die van jou maar ze werden niet donkerder en uiteindelijk alleen lichter. Bij mij begon het bloedverlies al snel, ik dacht iets van 2 dagen nadat de test echt negatief was en het was ook niet meer bloedverlies dan een normale menstruatie.
Dat zegt natuurlijk niets over hoe het bij jou gaat maar misschien heb je er wat aan
Niks, maar t is nu CD 29 en meestal komt t tussen dag 30 en 32 (cyclus van 29-31 dagen), vorige maand was ineens een uitschieter naar 34 dagen, dus ik ga sowieso pas testen halen als ik ergens volgende week nog niet ongesteld ben. Lijkt me vrij uitgesloten overigens we hebben welgeteld 2 keer effectief gebatstquote:
Meld!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:51 schreef laziness het volgende:
En genoeg mensen die niet effectief batsen en ook zwanger raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |