Ik vind 'm overduidelijk hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Loj het volgende:
Speciaal voor Gewoonmezelf
(Ja je moet goed kijken, maar streep is streep toch)
http://www.mijnalbum.nl/Album=PI4RVNS6#3I4PVGDT
Idd! Geen flauw idee dus... Ergens tussen september en oktoberquote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Spees_Eend het volgende:
duidelijk loj! Is je ud nu een raadsel eigenlijk?
toegegeven, die mvm vind ik wat vaag, maar ik heb ze hier vager gezien... maar die kv... die is superduidelijk hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Loj het volgende:
Dan lijkt hij vast duidelijker op de foto dan in het echt![]()
Jouw testjequote:
Echt joh!!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Cwen het volgende:
[..]
Jouw testje. Die heb je mij vorige keer gegeven maar ik heb 'm toen niet meer gebruikt
.
Ja, inmiddels verhuisd!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:25 schreef Piekie81 het volgende:
Wow, even gluren hier na een berichtje elders.
Skittles, hoe gaaf!het beloofde ss-kado ga ik voor je maken (ben je inmiddels verhuisd?)
Spees en Loj ook zwanger! Hoe gaaf!
(Zowel mijn ss als mijn lootje piesen streepjes)
Stom is dat he! Ik had ook nergens last van en 2 dagen de test was ik misselijk en moe...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Loj het volgende:
Kom ga mee Helio
Ik had tot gisteren ook nergens last van
Ik vind dit niet eens echt klagen hoor... Het is ook niet fijn als je zolang maandverband moet gebruiken,.heel je onderkantje wordt rauw...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even klagen en ik doe het lekker niet in een spoiler, want klagen mag toch?
Komt-ie:
Ik heb het gehad met dat maandverband. Het begint te jeuken en ik voel me vies.
On the bright side: het streepje op mijn ovulatietesten wordt elke dag een beetje lichter. Dat is goed, toch? Want toen ik positief testte op mijn zwangerschapstest was de ovulatietest hartstikke positief. Ik hoop eigenlijk dat dat dus andersom ook zo werkt.
(Lekker warrig verhaal, sorry)
Wil ik wel!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Loj het volgende:
Kom ga mee Helio
Ik had tot gisteren ook nergens last van
Ik kan je een cup zeker aanraden!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even klagen en ik doe het lekker niet in een spoiler, want klagen mag toch?
Komt-ie:
Ik heb het gehad met dat maandverband. Het begint te jeuken en ik voel me vies.
On the bright side: het streepje op mijn ovulatietesten wordt elke dag een beetje lichter. Dat is goed, toch? Want toen ik positief testte op mijn zwangerschapstest was de ovulatietest hartstikke positief. Ik hoop eigenlijk dat dat dus andersom ook zo werkt.
(Lekker warrig verhaal, sorry)
mag dat bij een miskraam?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan je een cup zeker aanraden!Zo veel fijner dan verband of tampons! Zeker bij lang gebruik.
LIF / Gebruik van de mooncup/softcup/ladycup bij de menstruatie
Geen idee eigenlijk, maar ikzelf (quote:
Dat is wel lang jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef Cholula het volgende:
Cygnedoen waar jij je het beste bij voelt en niemand kan je vertellen wat dat precies is.
En ja dat maandverband, het moet nog wel even. Die cups vind ik handig in mijn vrije tijd, maar op het werk is dat drama.
En ik heb het echt helemaal gehad met dat bloed, duurt al twee weken pffff
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Skittles het volgende:
Uit eigen ervaring: niet direct over het stickje proberen te plassen anders krijg je een (spuitend) waterballet. Gewoon opvangen in een potje die urine
Of niet met een volle blaas waar een liter urine in zit over zo'n ding proberen te zeiken, dat wil ook helpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Skittles het volgende:
Uit eigen ervaring: niet direct over het stickje proberen te plassen anders krijg je een (spuitend) waterballet. Gewoon opvangen in een potje die urine
Wacht tot de straal begint en hem er dan in duwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het daadwerkelijk goed mikken met zo'n midstream test nog wel de grootste uitdaging. Dat je in de volle overtuiging bent dat er van die grote plas toch wel minstens een flinke plens over dat stokje moet zijn gegaan, dat je het stokje checkt, en dat het dan gewoon droog is!
Potjes
dan nog, ik gok kennelijk nogal slechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Wacht tot de straal begint en hem er dan in duwenmaar ja wel waterballet dan ja
![]()
Je moet ook een beetje boven de pot gaan hangen ipv er echt op gaan zitten om dat te kunnen zien is mijn ervaringquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan nog, ik gok kennelijk nogal slecht
En kijken is geen optie met mijn lichaamsbouwM'n romp is te romig
Dan spetter ik de bril volquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje boven de pot gaan hangen ipv er echt op gaan zitten om dat te kunnen zien is mijn ervaring
Van die urinepotjes met deksel, kun je in je tas doen en is zeker handig als je op je werk wil testenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb toen speciaal daarvoor plastic bekertjes gekocht. Ook handig met de (goedkoper) dipsticks.
Wat fijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef Loj het volgende:
Oh, plassen over een stickje, geen probleem hoor
Vanochtend nog ff geprobeerd, en dat ging goed
Pluisje was duidelijker geworden, dus geen onzekerheid.,, behalve over m'n ud dan![]()
Morgen de gyn bellen
En dames snel volgen he (met een plakker! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door LuDann op 04-02-2014 16:58:09 ]
Nou, ja, misschien heeft er wel een bevruchting plaats gevonden maar heeft de zwangerschap niet doorgezet, dat zou natuurlijk kunnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:53 schreef Rawedni het volgende:
Nou ben ik weer hoorNet naar de huisarts geweest en die constateerde een negatieve urinetest binnen 1 minuut. Ik werd dus erg snel de deur weer uitgezet vond ik. Inmiddels dag 30 (normaal rond de 25 dagen) en geen spoor van menstruatie. Moordende onzekerheid dit
Morgenochtend zelf nog eens testen?
De huisarts zei, misschien sla je gewoon een ongesteldheid over maar dat zou wel erg toevallig zijn na altijd regelmatig ongesteld te zijn geweest en nooit iets over te hebben geslagen.. Temperatuur was vanochtend trouwens 37, na de vorige menstruatie 36,3.. Is sinds de eisprong hoog.
Dat kan zeker ja, dan moet het echter wel snel over zijn toch? Of kan het dat het alsnog te weinig hcg is zo op de middag?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ja, misschien heeft er wel een bevruchting plaats gevonden maar heeft de zwangerschap niet doorgezet, dat zou natuurlijk kunnen
Wanneer had je die vorige test ook al weer?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja, dan moet het echter wel snel over zijn toch? Of kan het dat het alsnog te weinig hcg is zo op de middag?
Huh, maar jij had toch een hartstikke positieve test pas?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:53 schreef Rawedni het volgende:
Nou ben ik weer hoorNet naar de huisarts geweest en die constateerde een negatieve urinetest binnen 1 minuut. Ik werd dus erg snel de deur weer uitgezet vond ik. Inmiddels dag 30 (normaal rond de 25 dagen) en geen spoor van menstruatie. Moordende onzekerheid dit
Morgenochtend zelf nog eens testen?
De huisarts zei, misschien sla je gewoon een ongesteldheid over maar dat zou wel erg toevallig zijn na altijd regelmatig ongesteld te zijn geweest en nooit iets over te hebben geslagen.. Temperatuur was vanochtend trouwens 37, na de vorige menstruatie 36,3.. Is sinds de eisprong hoog.
Ik heb zelf afgelopen zondagochtend getest, volgens haar kan ie heel goed vals zijn geweest. Zij testte met zo'n goedkoop stripje die ze in mn urine dompelde en me binnen een minuut zei dat ie volkomen negatief was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer had je die vorige test ook al weer?
Als je echt zwanger bent dan moet er een aantal dagen later zeker wel "verbetering" zichtbaar zijn op een test. Hoe test de huisarts eigenlijk? Ook met een normale zwangerschapstest?
Ja ik had een licht streepje afgelopen zondag maar pas na een kwartier kwam ik daarachter.. bang dat ie vals positief is geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Huh, maar jij had toch een hartstikke positieve test pas?En na 1 minuut al concluderen dat het negatief is, is wel erg snel. Ik zou zeker zelf nog eens testen. Ook gezien je temperatuur zou ik denken dat je gewoon zwanger bent.
Waarom was je daarvoor naar de huisarts trouwens?
Nou, 't streepje was wel vaag hoor, vond ik zelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Huh, maar jij had toch een hartstikke positieve test pas?En na 1 minuut al concluderen dat het negatief is, is wel erg snel. Ik zou zeker zelf nog eens testen. Ook gezien je temperatuur zou ik denken dat je gewoon zwanger bent.
Waarom was je daarvoor naar de huisarts trouwens?
Nee durf ik niet nu te doen, dacht vanavond weinig te drinken en morgen met ochtendurine mn laatste thuistest te doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, 't streepje was wel vaag hoor, vond ik zelf.
Rawedni, heb je zelf al een tweede test gedaan?
Lijkt me dan verstandigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Nee durf ik niet nu te doen, dacht vanavond weinig te drinken en morgen met ochtendurine mn laatste thuistest te doen
Dankje! Kut is het zeker jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me dan verstandig
Sterkte, want onzekerheid is sowieso kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |