Ik vind dit niet eens echt klagen hoor... Het is ook niet fijn als je zolang maandverband moet gebruiken,.heel je onderkantje wordt rauw...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even klagen en ik doe het lekker niet in een spoiler, want klagen mag toch?
Komt-ie:
Ik heb het gehad met dat maandverband. Het begint te jeuken en ik voel me vies.
On the bright side: het streepje op mijn ovulatietesten wordt elke dag een beetje lichter. Dat is goed, toch? Want toen ik positief testte op mijn zwangerschapstest was de ovulatietest hartstikke positief. Ik hoop eigenlijk dat dat dus andersom ook zo werkt.
(Lekker warrig verhaal, sorry)
Wil ik wel!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:00 schreef Loj het volgende:
Kom ga mee Helio
Ik had tot gisteren ook nergens last van
Ik kan je een cup zeker aanraden!quote:Op maandag 3 februari 2014 21:12 schreef Cholula het volgende:
Ik kom even klagen en ik doe het lekker niet in een spoiler, want klagen mag toch?
Komt-ie:
Ik heb het gehad met dat maandverband. Het begint te jeuken en ik voel me vies.
On the bright side: het streepje op mijn ovulatietesten wordt elke dag een beetje lichter. Dat is goed, toch? Want toen ik positief testte op mijn zwangerschapstest was de ovulatietest hartstikke positief. Ik hoop eigenlijk dat dat dus andersom ook zo werkt.
(Lekker warrig verhaal, sorry)
mag dat bij een miskraam?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan je een cup zeker aanraden!Zo veel fijner dan verband of tampons! Zeker bij lang gebruik.
LIF / Gebruik van de mooncup/softcup/ladycup bij de menstruatie
Geen idee eigenlijk, maar ikzelf (quote:
Dat is wel lang jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef Cholula het volgende:
Cygnedoen waar jij je het beste bij voelt en niemand kan je vertellen wat dat precies is.
En ja dat maandverband, het moet nog wel even. Die cups vind ik handig in mijn vrije tijd, maar op het werk is dat drama.
En ik heb het echt helemaal gehad met dat bloed, duurt al twee weken pffff
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Skittles het volgende:
Uit eigen ervaring: niet direct over het stickje proberen te plassen anders krijg je een (spuitend) waterballet. Gewoon opvangen in een potje die urine
Of niet met een volle blaas waar een liter urine in zit over zo'n ding proberen te zeiken, dat wil ook helpenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Skittles het volgende:
Uit eigen ervaring: niet direct over het stickje proberen te plassen anders krijg je een (spuitend) waterballet. Gewoon opvangen in een potje die urine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |