Oh meis wat naar! Wel heel knap dat jouw vriend het uit kan spreken en dat jullie dit samen kunnen beslissen...quote:Op zondag 9 februari 2014 02:04 schreef blob87 het volgende:
Heb slecht bijgelegen afgelopen dagen. Gaat niet lekker hier. Zo erg niet lekker dat we hebben besloten te wachten met een kindje
Vriend is depressief en ik vind het nu niet handig om voor een kindje te gaan nu. Stel dat ik zeer emotioneel zwanger word/ben moet hij mijn vangnet kunnen zijn. Dat kan hij nu niet.
Hoe enorm klote ik dit nu vind is bijna niet te omschrijven. Ben wel trots dat we dit hebben kunnen besluiten. Het gaat niet om snel en nu. Maar om een stabiele basis voor ons kindje.
Ik hoop binnen half jaar wel weer te kunnen starten, maar het blijft even afwachten hoe het gaat.
Ik twijfel over wel of niet starten met de pil weer. Misschien vind ik het idee van condooms fijner. Wat zouden jullie doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Even makkelijk doen: +1quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Risu, ik begrijp heel goed dat het tegelijkertijd ook erg verdrietig voelt. Probeer niet te hard te zijn voor jezelf, want dat verdriet màg er gewoon ook zijn, naast de blijdschap
Blob, heel veel beterschap voor je vriend. Hopelijk gaat het vlug beter!
gefeliciteerd Tante Risu. Beetje allerlei emotiesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Risu het volgende:
Nou, ik had gelijk. Mijn broertje en zijn vriendin zijn langsgekomen om te vertellen dat ze een kindje verwachten. Gelukkig had ik dat dus ook al verwacht, dus ik kon heel blij zijn voor ze. Mijn moeder denkt nog steeds dat ze dit jaar twee keer oma wordt. We zullen wel zien.
Maarrrr ik word dus tante![]()
Wat is dat een verstandige en tevens moeilijke keuze. Het is een hele achtbaan van emoties die je vriend heeft en dan is een stabiele partner erg fijn om weer grip te krijgen. En je mag zeker trots zijn dat jullie hier goed over praten en weloverwogen besluiten maken!quote:Op zondag 9 februari 2014 02:04 schreef blob87 het volgende:
Heb slecht bijgelegen afgelopen dagen. Gaat niet lekker hier. Zo erg niet lekker dat we hebben besloten te wachten met een kindje
Vriend is depressief en ik vind het nu niet handig om voor een kindje te gaan nu. Stel dat ik zeer emotioneel zwanger word/ben moet hij mijn vangnet kunnen zijn. Dat kan hij nu niet.
Hoe enorm klote ik dit nu vind is bijna niet te omschrijven. Ben wel trots dat we dit hebben kunnen besluiten. Het gaat niet om snel en nu. Maar om een stabiele basis voor ons kindje.
Ik hoop binnen half jaar wel weer te kunnen starten, maar het blijft even afwachten hoe het gaat.
Ik twijfel over wel of niet starten met de pil weer. Misschien vind ik het idee van condooms fijner. Wat zouden jullie doen?
Lief dat je het vraagt! Hoe het gaat, vind ik lastig te omschrijven. Daarom post ik ook zo weinig, ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Het ene moment ben ik verdrietig en chagrijnig (en dan ook super laag libido helaas), het andere moment berustend, en dan weer hoopvol. Ik ben bang dat deze ronde ook weer mislukt is (weinig actie en slechts 1x op het semi-juiste moment denk ik hoewel dat lastig in te schatten is met mijn onregelmatige cyclusquote:
Allereerst gecondoleerd.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Hoe het gaat, vind ik lastig te omschrijven. Daarom post ik ook zo weinig, ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Het ene moment ben ik verdrietig en chagrijnig (en dan ook super laag libido helaas), het andere moment berustend, en dan weer hoopvol. Ik ben bang dat deze ronde ook weer mislukt is (weinig actie en slechts 1x op het semi-juiste moment denk ik hoewel dat lastig in te schatten is met mijn onregelmatige cyclus). Maar ik heb wel hoop, dus dan ben ik straks ook weer heel erg teleurgesteld.
Een vriendin van mij is nu LLM, en ik had zo gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn! Dat gaat niet meer lukken. We hebben al zo veel overeenkomende data: we zijn in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren én getrouwd én onze oudste (beide een zoon) is in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren; nog een datum zou echt super gaaf geweest zijn. Een andere vriendin is inmiddels 14 weken zwanger, en hoewel ik het haar heel erg gun, had ik ook zo graag gewild!
En wat niet mee helpt is dat ik het erg druk heb op m'n werk, m'n man nog steeds werkloos thuis zit zonder uitzicht op een baan en ik morgen mijn oma ga begraven.
Pfff, een heel (negatief) relaas, sorry daarvoorDaarom post ik dus weinig. Ik lees wel mee, ik leef ook mee, maar soms is het lastig met al die makkelijk zwanger wordende dames even generaliseren, want ik weet heus wel dat niet iedereen makkelijk zwanger wordt
Gecondoleerd met je omaquote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Hoe het gaat, vind ik lastig te omschrijven. Daarom post ik ook zo weinig, ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen. Het ene moment ben ik verdrietig en chagrijnig (en dan ook super laag libido helaas), het andere moment berustend, en dan weer hoopvol. Ik ben bang dat deze ronde ook weer mislukt is (weinig actie en slechts 1x op het semi-juiste moment denk ik hoewel dat lastig in te schatten is met mijn onregelmatige cyclus). Maar ik heb wel hoop, dus dan ben ik straks ook weer heel erg teleurgesteld.
Een vriendin van mij is nu LLM, en ik had zo gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn! Dat gaat niet meer lukken. We hebben al zo veel overeenkomende data: we zijn in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren én getrouwd én onze oudste (beide een zoon) is in dezelfde maand van hetzelfde jaar geboren; nog een datum zou echt super gaaf geweest zijn. Een andere vriendin is inmiddels 14 weken zwanger, en hoewel ik het haar heel erg gun, had ik ook zo graag gewild!
En wat niet mee helpt is dat ik het erg druk heb op m'n werk, m'n man nog steeds werkloos thuis zit zonder uitzicht op een baan en ik morgen mijn oma ga begraven.
Pfff, een heel (negatief) relaas, sorry daarvoorDaarom post ik dus weinig. Ik lees wel mee, ik leef ook mee, maar soms is het lastig met al die makkelijk zwanger wordende dames even generaliseren, want ik weet heus wel dat niet iedereen makkelijk zwanger wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou zijn wij zelf nog geen ouder.. dus we hebben natuurlijk geen idee van hoe het ECHT zal zijn als papa en mama, maar we fantaseren er wel eens over. Of bespreken iets wat we zien van zo gaan we dat echt niet doen.. of zo zou ik dat denk ik aanpakken.
Ik vroeg mij eigenlijk af of er meer zo denken of hadden gedachtOf wat ze dan denken anders te doen.. of gekke dingen zien...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |