quote:Dus ons aller gepiercete immer vrolijke kuikentje -supergirl- liet om een of andere reden een pica van haar DM-box zien. Waarom precies weet ik niet. Doet er ook niet toe. Had al verwacht dat er redelijk wat wanhopige jonge (én oude) Fok!kers zich er zouden inlikken, maar besefte niet hoe erg het zou zijn
Heel veel users met de meest wanhopige vragen uit 'interesse'. Dingen als 'hoe was je werkdag' etc. Stapelgek word je er toch van! Dat is toch niet vol te houden. Vind het wel jammer dat het maar eens te meer het stereotype van de gemiddelde Fok!ker beschrijftEn dat het er voor zorgt dat de meeste vrouwelijke users zich maar beter voor kunnen doen als man...
Waarom kunnen we hier niet gewoon normaal doen met zijn allen
quote:
het gaat ondertussen over autisme in dit topicquote:Op zondag 2 februari 2014 15:50 schreef Flitskikker het volgende:
Post betreffende screenshot dan.
Voorgaande topics niet gelezen.
Nee doet het niet, Aristoteles een genie moest dood, wie zat achter zijn dood een stelletje lutsers. Aristoteles heeft hem toen de benen gepakt. Alexander de Grote was een genie en je wilt niet weten hoe zijn rijk uiteen is gevallen bij zijn dood niemand was capabel genoeg de leiding te nemen en er kwam ruzie. Echte leiders etc zijn zeldzaam anders zat de geschiedenis er vol mee, dus kan me niet voorstellen dat jij bij die categorie hoort.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit argument slaat echt als een tang op een varken.
Bedankt!quote:
Je bent de draad kwijtgeraakt hequote:Op zondag 2 februari 2014 15:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee doet het niet, Aristoteles een genie moest dood, wie zat achter zijn dood een stelletje lutsers. Aristoteles heeft hem toen de benen gepakt. Alexander de Grote was een genie en je wilt niet weten hoe zijn rijk uiteen is gevallen bij zijn dood niemand was capabel genoeg de leiding te nemen en er kwam ruzie. Echte leiders etc zijn zeldzaam anders zat de geschiedenis er vol mee, dus kan me niet voorstellen dat jij bij die categorie hoort.
EINZZZZquote:
Hoezo verkapt duitsland? ik ga geen duits leren hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima ga dan maar lekker in verkapt Duitsland wonen.
Lul dan niet met je getrol of ik autistisch ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent de draad kwijtgeraakt he![]()
Geeft niet, ik was sowieso niet erg geinteresseerd in de discussie.
Typisch arbeidersniveau dit. Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lul dan niet met je getrol of ik autistisch ben.Verdoe mijn tijd niet domme kut en ga terug naar de keuken.
Drenthe is wel een soort klein Duitslandquote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoezo verkapt duitsland? ik ga geen duits leren hoor
De enige die je eigen tijd verdoet ben je zelf tbh.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lul dan niet met je getrol of ik autistisch ben.Verdoe mijn tijd niet domme kut en ga terug naar de keuken.
Onze krachten bundelen en een tr maken?quote:
0 x 0, wat is dat ook alweer?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze krachten bundelen en een tr maken?
Reserve Belg zijn ben ik gewend, zelfs heel even in BE gewoond dus dat lukt mij wel.. Zolang ik maar geen andere taal moet lerenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Drenthe is wel een soort klein Duitsland
Brabant/Limburg zijn eerder reserve Belgen
Jij bent niet slim genoeg om een Alexander de Grote te zijn, dus in dat opzicht ben je net zo dom als mij. Een universitaire opleiding volgen is leuk, maar vaak bouw je verder over wat genieën hebben opgebouwd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Typisch arbeidersniveau dit. Al draagt een aap een gouden ring...
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
Reserve Belg zijn ben ik gewend, zelfs heel even in BE gewoond dus dat lukt mij wel.. Zolang ik maar geen andere taal moet leren
quote:
Vind je het zelf wel overtuigend wat je allemaal zegt?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent niet slim genoeg om een Alexander de Grote te zijn, dus in dat opzicht ben je net zo dom als mij. Een universitaire opleiding volgen is leuk, maar vaak bouw je verder over wat genieën hebben opgebouwd.
Dat is een troll die wellicht zo lelijk is dat je je in je koffie verslikt als ze langskomt lopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Piye het volgende:
Niveau van dit topic ging omlaag toen lievewij er niet meer in postte. De enige die het nog kan redden is houseoftheholy.
vrij weinig eigenlijk :pquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was ist lose ? (op mijn beste [[slechte]] Duits XD)
Ik heb wel hulp nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Piye het volgende:
Niveau van dit topic ging omlaag toen lievewij er niet meer in postte. De enige die het nog kan redden is houseoftheholy.
Want dat is relevant omdat?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is een troll die wellicht zo lelijk is dat je je in je koffie verslikt als ze langskomt lopen.
Het taoïsme lachen mensen ook om, maar in de Tao zelf staat dat het de kleine man is die erom lacht en het belachelijk maakt. In dat opzicht weet ik dat ik Aziatische invloeden heb in mijn denken, de westerlingen kunnen daar niet mee om gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel overtuigend wat je allemaal zegt?
Ah, okiesquote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
Staan de initialen (WM) van mijn pa in verwerkt
Wat doet mijn uiterlijk ertoe?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is een troll die wellicht zo lelijk is dat je je in je koffie verslikt als ze langskomt lopen.
Waarom moet het relevant zijn dit is toch een verkapte SC? Die zijn nooit relevant.quote:
\wat is het originele account van lievewij. ik voel aan dat jij het weetquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Piye het volgende:
Blozen, persoonlijke info kwijt, eigen foto als avatar, dit is een typische prooi voor een zoldernerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
Reserve Belg zijn ben ik gewend, zelfs heel even in BE gewoond dus dat lukt mij wel.. Zolang ik maar geen andere taal moet leren
Ja, dit is een logische denkwijze inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet het relevant zijn dit is toch een verkapte SC? Die zijn nooit relevant.
Ik kan helaas niet helpen. Ben veel te veel opgezogen in FOK! om met een gerust hart sneren naar iedereen uit te halen. Ik vind zelfs SG best oké.quote:
Als heeft een aap een hoog iq en gouden ring, het is en blijft een..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doet mijn uiterlijk ertoe?
omdat mijn naam in de OP staat en de modjes dat leuk vindenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open![]()
Omdat het hier gezellig kletsen is ?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open :´)
Omdat ik er een reeks van heb gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open![]()
Daar zijn SC's toch voor?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Omdat het hier gezellig kletsen is ?![]()
Beter openen ze ook een chatbox.fok.nl
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze krachten bundelen en een tr maken?
En dit dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat mijn naam in de OP staat en de modjes dat leuk vinden
Er is een FOK! chatbox....quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Omdat het hier gezellig kletsen is ?![]()
Beter openen ze ook een chatbox.fok.nl
Schouderklopje voor jouquote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik er een reeks van heb gemaaktGOED HE
Écht fantastisch.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik er een reeks van heb gemaaktGOED HE
wablief?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blozen, persoonlijke info kwijt, eigen foto als avatar, dit is een typische prooi voor een zoldernerd.
Haha gayquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]tr is gemaakt. We zullen zien, als een mod online is.
TR gemacht.quote:
Geen idee. Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die een tijdje mee heeft gelezen. Bekendere FOK!ers zijn nou eenmaal een open boek in veel opzichten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
\wat is het originele account van lievewij. ik voel aan dat jij het weet
Ik Fok! volgens mij nog niet eens een jaarquote:
Lees boven staat gewoon een tabje genaamd chat...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik Fok! volgens mij nog niet eens een jaarDus weet dat allemaal nog niet zo goed
Maar een echte chatbox erbij lijkt mij nog best gezellig
ze zit hier nog geen maandquote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee. Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die een tijdje mee heeft gelezen. Bekendere FOK!ers zijn nou eenmaal een open boek in veel opzichten.
Ik FOK ook nog geen jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik Fok! volgens mij nog niet eens een jaarDus weet dat allemaal nog niet zo goed
Maar een echte chatbox erbij lijkt mij nog best gezellig
Lieve schat, niemand valt mij lastig in DM dus het zal wel mee vallenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je het uitlokt als je DM-inbox vol zit met rommel.
http://irc.fok.nl/quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
euw.. waar(beetje lui en te blind om te zoeke
)
...dus je bent gewoon aardig tegen iedereen?!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet helpen. Ben veel te veel opgezogen in FOK! om met een gerust hart sneren naar iedereen uit te halen. Ik vind zelfs SG best oké.
..irrelevante opmerkingquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als heeft een aap een hoog iq en gouden ring, het is en blijft een..
A.k.a. ik ben wel in voor een gesprek als iemand dat ziet zitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, niemand valt mij lastig in DM dus het zal wel mee vallen
http://irc.fok.nl/quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
euw.. waar(beetje lui en te blind om te zoeke
)
Wel intiem dat je complete onbekenden schat noemt. Jij hebt vast veel liefde te gevenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, niemand valt mij lastig in DM dus het zal wel mee vallen
Jouw kontfoto is dan ook niet echt een geheim. Maar nee, ik heb geen idee wie het is.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ze zit hier nog geen maanddoe niet zo naief
Gast 61:4 is echt niet okéquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
A.k.a. ik ben wel in voor een gesprek als iemand dat ziet zitten.
Picsquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw kontfoto is dan ook niet echt een geheim. Maar nee, ik heb geen idee wie het is.
Gewoon je bek houden gaarne.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
Andere topics wordt wel gesloten maar deze shit niet?
Wat zit jij nou weer te ijlenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
Maak maar een eigen KLB topicquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
kontfoto? ik heb nooit een kontfoto gepost. niets meer dan geruchtenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw kontfoto is dan ook niet echt een geheim. Maar nee, ik heb geen idee wie het is.
Ze zeggen dat ze intelligent zijn, en dat de wereld op mensen als hun leunt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
Want een fucking bagger zeg. Typisch puisterige nerds op FOK!
Kap eens met deze onzin en zoek een leven.
Nou ja, niet altijd maar toch wel behoorlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
...dus je bent gewoon aardig tegen iedereen?!
[..]
..irrelevante opmerking
uhm.. beetje gewoontequote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel intiem dat je complete onbekenden schat noemt. Jij hebt vast veel liefde te geven
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kontfoto? ik heb nooit een kontfoto gepost. niets meer dan geruchten
Zeker hele smerige heuheuequote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm.. beetje gewoontevoor echte schatjes heb ik andere naampjes
En jij zegt dat je een arbeider bent maar hebt vervolgens wel de illusie dat de wereld op je zou kunnen leunen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze intelligent zijn, en dat de wereld op mensen als hun leunt.
Echt een playergirlquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel intiem dat je complete onbekenden schat noemt. Jij hebt vast veel liefde te geven
quote:
Kuttopic!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden gaarne.
Dankje.
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En jij zegt dat je een arbeider bent maar hebt vervolgens wel de illusie dat de wereld op je zou kunnen leunen.
Niet bij mij zijn, ik ben niet 1 van de fok!ers die een collage bijhoudt.quote:
God is dat niet iets in de trant van 'Allah houdt van iedereen die in Zijn naam gezamenlijk vechten als één'quote:
Ik heb al een tr gemaakt.quote:
Ohquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet bij mij zijn, ik ben niet 1 van de fok!ers die een collage bijhoudt.
Dat je illusie lachwekkend isquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?
WAt heb jij dan voor de wereld gedaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat je illusie lachwekkend is
Nou, dat dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?
Jou op je achterlijkheid gewezenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WAt heb jij dan voor de wereld gedaan?
Ja, ik zit altijd op jouw naam.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef AMangold het volgende:
Zit er uberhaupt wel is iemand op de chat
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,quote:
Er zijn nergens bewijzen dat ik achterlijk ben, en ik doe het prima. Maar goed je komt er wel achter ooit, en dan denk je dat ik wel gelijk had, maar dan is het te laat. Dan weet je niet waar ik ben en moet je van scratch beginnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jou op je achterlijkheid gewezen
Was het wel een mooie bilquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,
In haar kringspierquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Waar heeft supergirl dan een piercing?
tong togquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Waar heeft supergirl dan een piercing?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jou op je achterlijkheid gewezen
Zou ikn iet doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Greyson het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon goatse posten.
nee? ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,
Hossel gespotquote:
Redelijke bil, ruim voldoende.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was het wel een mooie bil![]()
Ik weet dat jij expert bent
Het raakt kant noch wal.quote:
Moslims behoren niet met elkaar te vechten is wat er staat ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
God is dat niet iets in de trant van 'Allah houdt van iedereen die in Zijn naam gezamenlijk vechten als één'?
Definieer ''bewijzen''quote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zijn nergens bewijzen dat ik achterlijk ben, en ik doe het prima. Maar goed je komt er wel achter ooit, en dan denk je dat ik wel gelijk had, maar dan is het te laat. Dan weet je niet waar ik ben en moet je van scratch beginnen.
Zo kan je het ook interpreteren natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moslims behoren niet met elkaar te vechten is wat er staat ja.
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, nopeIets dat niet sexy is, krijg je ook niet sexy op de foto
t is dat je het zelf zegt...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hij probeerde een topic-kaap maar dat werd afgekapt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef probeer het volgende:
Iemand nog daadwerkelijk iets boeiends te melden, of is dit weer het zoveelste gezwets-topic van Spongeboss?
straks werkenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef probeer het volgende:
Iemand nog daadwerkelijk iets boeiends te melden, of is dit weer het zoveelste gezwets-topic van Spongeboss?
Vissen naar complimentjesquote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.quote:
Rustig maar.quote:
Jouw postgedrag is een bewijs voor je achterlijkheid. Fin.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.
Ja maar we kunnen wel samen in feedback gaan klagen als je wilt, dan gaat die misschien dicht.quote:
quote:
Nee waarom dan, zonder uitleg... Kan je toch niet zomaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jouw postgedrag is een bewijs voor je achterlijkheid. Fin.
Wat voor naampjes zijn dat dan precies ?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jij impliceerde dat ''het iemand wijzen op achterlijkheid'' iets te maken heeft met ''bewijs''.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.
hugey en zoquote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat voor naampjes zijn dat dan precies ?
haha dat verschilt wie het isquote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja want hoe kan jij mij wijzen op mijn achterlijkheid als ik niet achterlijk ben?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij impliceerde dat ''het iemand wijzen op achterlijkheid'' iets te maken heeft met ''bewijs''.
De foto die jij in de WA groep hebt geplaatst waarvan je eerder nog zei dat je zelf niks op FOK! hebt geplaatst omdat je ook wel weet dat meerdere FOK!ers die inderdaad ergens zullen hebben misschien?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee? ik heb werkelijk waar geen idee
Ik raad je enige zelfreflectie aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja want hoe kan jij mij wijzen op mijn achterlijkheid als ik niet achterlijk ben?
welke WA groep?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
De foto die jij in de WA groep hebt geplaatst waarvan je eerder nog zei dat je zelf niks op FOK! hebt geplaatst omdat je ook wel weet dat meerdere FOK!ers die inderdaad ergens zullen hebben misschien?
DM die shit gewoonquote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
De foto die jij in de WA groep hebt geplaatst waarvan je eerder nog zei dat je zelf niks op FOK! hebt geplaatst omdat je ook wel weet dat meerdere FOK!ers die inderdaad ergens zullen hebben misschien?
Aan jou uitleggen dat je een gestoorde idioot bent die zijn tijd verdoet met posten in discussies met irrelevante feitenkennis om vervolgens te claimen dat hij wijs is, is moeilijker dan een aap uitleggen hoe hij een kernreactor bouwt. Dus nee, ik ga het je niet uitleggen. Daar zoek je maar een ander voor, iemand die ervoor betaalt krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee waarom dan, zonder uitleg... Kan je toch niet zomaar.
Waarom dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik raad je enige zelfreflectie aan.
Vriend waar bleef je nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, komt vaker voor ja.... en knuffeltje bv, of wordt die achtergesteldquote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha dat verschilt wie het ismaar ik heb iets met drop volgens mij
Droppiej is een veel gebruikte haha
Ik vind jou ook maar een sneu ventje.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Aan jou uitleggen dat je een gestoorde idioot bent die zijn tijd verdoet met posten in discussies met irrelevante feitenkennis om vervolgens te claimen dat hij wijs is, is moeilijker dan een aap uitleggen hoe hij een kernreactor bouwt. Dus nee, ik ga het je niet uitleggen. Daar zoek je maar een ander voor, iemand die ervoor betaalt krijgt.
Welk station?quote:
eeens.quote:
Ok meneer de slimmerik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Aan jou uitleggen dat je een gestoorde idioot bent die zijn tijd verdoet met posten in discussies met irrelevante feitenkennis om vervolgens te claimen dat hij wijs is, is moeilijker dan een aap uitleggen hoe hij een kernreactor bouwt. Dus nee, ik ga het je niet uitleggen. Daar zoek je maar een ander voor, iemand die ervoor betaalt krijgt.
Dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een sneu ventje.
knuffeltje gebruik ik nooitquote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, komt vaker voor ja.... en knuffeltje bv, of wordt die achtergesteld
Ja, andere topics waar ik even mensen wilde helpen he.... druk druk drukquote:
Zie de eerdere post van TwentyFourr:quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sponge .. dont even try .. hoth is een van de weinigen die daadwerkelijk inhoudelijk iets te melden heeft, dat ben ik bij jou nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Greysonquote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een sneu ventje.
When a superior man hears of the Tao,quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie de eerdere post van TwentyFourr:
[..]
Deze man weet dingen, ik moet oppassen naar wie ik mijn snorfoto's stuur, mijn trots staat op het spel.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat ik niet claim dat ik wijs ben. Het feit dat je dit al aanneemt laat daarentegen wel zien hoe jij denkt dat andere mensen denken, wat mijn eerdere post alleen maar bevestigt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
eeens.
[..]
Ok meneer de slimmerik.![]()
When a superior man hears of the Tao,
he immediately begins to embody it.
When an average man hears of the Tao,
he half believes it, half doubts it.
When a foolish man hears of the Tao,
he laughs out loud.
If he didn't laugh,
it wouldn't be the Tao.
Deh nuff said.
Ze heeft totaal niets te melden.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Sponge .. dont even try .. hoth is een van de weinigen die daadwerkelijk inhoudelijk iets te melden heeft, dat ben ik bij jou nog niet tegengekomen.
pick your battles.
Dat klinkt ook lang niet slecht iddquote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef AMangold het volgende:
[..]
knuffeltje gebruik ik nooitlekkertje wel XD haha
Nee ik ben de average man.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat ik niet claim dat ik wijs ben. Het feit dat je dit al aanneemt laat daarentegen wel zien hoe jij denkt dat andere mensen denken, wat mijn eerdere post alleen maar bevestigt.
Ik hoorde dat jij een eckte casanova bent, is dit waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lang niet slecht idd![]()
En poedeltje dan ?of moet diegene dan krulletjes hebben
Walgelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
haha neej poedeltje gebruik ik ook niet haha maar val idd ook niet op krullies miss is dat hetquote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Weer iemand gespot voor je faal hossel F1978?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vraag allemaal maar aan wickedmen. Die heeft 'm vast nog en vind het volgens mij wel leuk om SG een beetje te naaien. En aangezien de foto toch niet bestaat volgens haar vindt ze het vast niet erg dat ik dat vertel. Maar zo interessant is het allemaal niet. Het is ook geen naaktfoto, slechts met schaarse kledij.quote:
uhmmm probeer een heer te zijn in elk geval, weet niet of ik mij zo zou noemen zelfquote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een eckte casanova bent, is dit waar?
Ja hallo, als ik er verdomme nog zelf achteraan moet, dan hoeft het nietquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag allemaal maar aan wickedmen. Die heeft 'm vast nog en vind het volgens mij wel leuk om SG een beetje te naaien. En aangezien de foto toch niet bestaat volgens haar vindt ze het vast niet erg dat ik dat vertel. Maar zo interessant is het allemaal niet. Het is ook geen naaktfoto, slechts met schaarse kledij.
Nee, je vindt niet dat je 'the average man' bent. Want je wijst de hele tijd op die Tao van je, waarin duidelijk staat dat alleen 'superior men embody it'. Wat jij hebt gedaan, en wat dus betekent dat je in de ogen van de Tao 'superior' bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik ben de average man.Maar andere lachen er gewoon om.
haha ik heb eerder in dit topic al lang gezegd dat er wel degelijk een bilfoto bestaatquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Vraag allemaal maar aan wickedmen. Die heeft 'm vast nog en vind het volgens mij wel leuk om SG een beetje te naaien. En aangezien de foto toch niet bestaat volgens haar vindt ze het vast niet erg dat ik dat vertel. Maar zo interessant is het allemaal niet. Het is ook geen naaktfoto, slechts met schaarse kledij.
Mwah ik krijg nogal eens dingen mee uit die WA groep terwijl het mij niet zoveel interesseert.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze man weet dingen, ik moet oppassen naar wie ik mijn snorfoto's stuur, mijn trots staat op het spel.
doen ze niet lief tegen je?quote:
Haha ik heb idd iemand op mijn werk rondlopen die krullie tegen een andere collega zegt... uhmmm ... maar dat is dus niet een goed iets bedenk ik mij nu zojuist, dan zouden die homo zijn als hij het bedoeld als koosnaampjequote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha neej poedeltje gebruik ik ook niet haha maar val idd ook niet op krullies miss is dat het(dan zou het ook krullie worden trouwes XD)
van haan hequote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik krijg nogal eens dingen mee uit die WA groep terwijl het mij niet zoveel interesseert.
Ik hoop dat de hele teringbende dichtgaat. Net zoals oud KLB. En 1.0.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop dat Yvonne hier komt huishouden
Hey, ook al ben ik een complete randdebiel, ik link gewoon een tekstje en als iemand daar dan om lacht dan is ie een beetje dom. En zichzelf dan veilig ertussenin positionerenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, je vindt niet dat je 'the average man' bent. Want je wijst de hele tijd op die Tao van je, waarin duidelijk staat dat alleen 'superior men embody it'. Wat jij hebt gedaan, en wat dus betekent dat je in de ogen van de Tao 'superior' bent.
Zeggen dat je 'average' bent betekent natuurlijk niet dat je het ook daadwerkelijk denkt.
Moeten wel geweldige avondjes zijn dan als het over FOK! gaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van haan hetijdens jullie uitgaanspartys
stuur je bilfoto dan, kutquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha ik heb eerder in dit topic al lang gezegd dat er wel degelijk een bilfoto bestaat
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en housequote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, je vindt niet dat je 'the average man' bent. Want je wijst de hele tijd op die Tao van je, waarin duidelijk staat dat alleen 'superior men embody it'. Wat jij hebt gedaan, en wat dus betekent dat je in de ogen van de Tao 'superior' bent.
Zeggen dat je 'average' bent betekent natuurlijk niet dat je het ook daadwerkelijk denkt.
en dat ze vooral dit topic met de grond gelijk maaktquote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele teringbende dichtgaat. Net zoals oud KLB. En 1.0.
Mensen Snotjongens van een jaartje of 18 willen het maar niet leren.
Toch maar goed dat ik me niet meng in de onderwereld van Fok!, ik zou niemand meer normaal kunnen behandelenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik krijg nogal eens dingen mee uit die WA groep terwijl het mij niet zoveel interesseert.
Nou dan...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha ik heb eerder in dit topic al lang gezegd dat er wel degelijk een bilfoto bestaat
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm probeer een heer te zijn in elk geval, weet niet of ik mij zo zou noemen zelf
iedereen in de kliko verdommequote:
wat zijn je hobbiesquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm probeer een heer te zijn in elk geval, weet niet of ik mij zo zou noemen zelf
Toch niet erg als ze homo zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Haha ik heb idd iemand op mijn werk rondlopen die krullie tegen een andere collega zegt... uhmmm ... maar dat is dus niet een goed iets bedenk ik mij nu zojuist, dan zouden die homo zijn als hij het bedoeld als koosnaampje![]()
Als je het half volgt maar het wel als tegeltjeswijsheid neerpleurt, ben je achterlijker dan je jezelf doet voorkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en house
De betreffende foto had ik al drie keer gezien voor hij ermee kwam, maar hij valt me wel graag lastig met die onzin ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van haan hetijdens jullie uitgaanspartys
Wijze beslissing.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik me niet meng in de onderwereld van Fok!, ik zou niemand meer normaal kunnen behandelen
Beetje billen Appen. Vet stoer!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dan...
Nu ga je van mijn lijstje van FOK!ers die ik eigenlijk best oké vindt.
Echt hè.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey, ook al ben ik een complete randdebiel, ik link gewoon een tekstje en als iemand daar dan om lacht dan is ie een beetje dom. En zichzelf dan veilig ertussenin positioneren
je maakt jezelf met dit soort posts alleen maar belachelijker. just don't.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en house
Nee ik zeg enkel dat er genieën waren echte genieën. En dat het altijd de andere half intelligente waren die het verkloten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je het half volgt maar het wel als tegeltjeswijsheid neerpleurt, ben je achterlijker dan je jezelf doet voorkomen.
En jezelf vergelijken met Aristotelesben je je deliriumpilletjes weer vergeten?
Mooi ook dat hij het eerder had over dat anderen voortborduren op het werk van genieën van weleer, en dan plempt ie zelf dat soort 'wijsheden' van anderen neerquote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je het half volgt maar het wel als tegeltjeswijsheid neerpleurt, ben je achterlijker dan je jezelf doet voorkomen.
En jezelf vergelijken met Aristotelesben je je deliriumpilletjes weer vergeten?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij het eerder had over dat anderen voortborduren op het werk van genieën van weleer, en dan plempt ie zelf dat soort 'wijsheden' van anderen neer
godverdommequote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik zelf niet eens. alsof ik die shit bewaar
Jij vindt jezelf echt een hilarische meestertroll he?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
wantquote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dan...
Nu ga je van mijn lijstje van FOK!ers die ik eigenlijk best oké vindt.
Hou op manquote:
Ik weet niet wat schrijnender is, het feit dat je niet beseft dat je tot de 'half intelligente' behoort of het feit dat je denkt dat je werkelijk de situatie begrijpt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik zeg enkel dat er genieën waren echte genieën. En dat het altijd de andere half intelligente waren die het verkloten.
Niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
No fucking way dat jullie gewoon een heel topic vol geschreven hebben in het half uur dat mijn telefoon leeg was.
Nee jullie snappen het niet, dit komt omdat ik uit hogere kringen kom.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf echt een hilarische meestertroll he?
Of meen je dit echt? Want daar moet ik een beetje van huilen
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen? Zoek je geen liefde?![]()
![]()
Lekker samen shoppen en dat soort dingen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Arcadia het volgende:
Chroestjov was ook wel een baas. Gewoon "vrienden" worden met Mela. Hoe is dat afgelopen.
Argoquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jullie snappen het niet, dit komt omdat ik uit hogere kringen kom.
En one-liners.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef chroestjov het volgende:
Lekker samen shoppen en dat soort dingen.
nee jij snapt niet wat er gaande is.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat schrijnender is, het feit dat je niet beseft dat je tot de 'half intelligente' behoort of het feit dat je denkt dat je werkelijk de situatie begrijpt.
Ben jij diezelfde kerel als bij wegmisbruikers, die vond dat hij geen boete moest krijgen omdat hij van adel wasquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wil je dit even onderbouwen met een compleet uit z'n verband gerukte quote van een of andere filosoof? Anders vind ik het niet overtuigend.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben niet adel, met hogere kringen bedoel ik letterlijk naar boven keren.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde kerel als bij wegmisbruikers, die vond dat hij geen boete moest krijgen omdat hij van adel was_
Valt tegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lekker samen shoppen en dat soort dingen.
Misschien niet nee. Maar misschien ook wel. Wie zal het zeggen? Jij in ieder geval niet, aangezien je die credibiliteit nooit hebt gehad.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
nee jij snapt niet wat er gaande is.
Dit ben jijquote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben niet adel, met hogere kringen bedoel ik letterlijk naar boven keren.
Zeg slik even die kippenpoot door.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je dit even onderbouwen met een compleet uit z'n verband gerukte quote van een of andere filosoof? Anders vind ik het niet overtuigend.
Heb geen gerukte quote van een filosoof gebruikt, maar ik ben een oud inwoner van Altantis.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je dit even onderbouwen met een compleet uit z'n verband gerukte quote van een of andere filosoof? Anders vind ik het niet overtuigend.
Voor hun wel denk ik, aangezien zij dit echt niet willen zijn allebeiquote:
Klussen in en rond het huis, bladen lezen, series en films kijken.... computerspellen spelen... een beetje van alles wat... en jij ?quote:
Tjaquote:
dat zijn de nieuwe, je moet gewoon oldschool gaan bradaquote:
wrm proberen in nikonlovers broekje te komen dan? zij is 13quote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef F1978 het volgende:
Tjawat kan ik zeggen, een slecht mens kan ik nooit worden in elk geval.
Tuurlijk .. maar of je dat echt moet willen is een 2e want het is hier echt baggerquote:
Leuke hobbies. Die van mij zijn exact hetzelfdequote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klussen in en rond het huis, bladen lezen, series en films kijken.... computerspellen spelen... een beetje van alles wat... en jij ?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wrm proberen in nikonlovers broekje te komen dan? zij is 13
hahaha nu weet ik dat je me aan het plagen bentquote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuke hobbies. Die van mij zijn exact hetzelfde
je hebt een wilde fantasie jongen, keep it upquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jawa, zei ze zelf over je
dat leeftijd niet uitmaakt, het gaat om de liefde
Helemaal nietquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahaha nu weet ik dat je me aan het plagen bent
VAST JAquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
je hebt een wilde fantasie jongen, keep it up
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
NeeNiet hij xD Is iemand anders.
Ik deed mij voor als 13-jarig meisje en het kon hem niet schelen dat hij 22 jaar ouder isGaat om de liefde en niet om de leeftijd
ok... sorryquote:
Meisjes plagen zoentjes vragenquote:
Dat je me gek maakt. Faka met de straattaalbeheersing trouwens? Kan ik aannemen dat je vordering boekt?quote:
Jij bent er ingetuind, gewoon stevige seks natuurlijk.quote:
Soms poog ik een tweede zin in een post te starten maar dan krijg ik een allergische reactie.quote:
Een zogenaamde autistische aanvalquote:Op zondag 2 februari 2014 16:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jij bent er ingetuind, gewoon stevige seks natuurlijk.
[..]
Soms poog ik een tweede zin in een post te starten maar dan krijg ik een allergische reactie.
Ik dacht dat je een specifieke ban had die je verbood reacties van langer dan één zin te schrijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:30 schreef chroestjov het volgende:
Soms poog ik een tweede zin in een post te starten maar dan krijg ik een allergische reactie.
Maar de mensen zijn wel aardig, dat is al best een goed iets hoorquote:
Niet echt vroeger in Atlantis was alles beter, je had de tijd moeten meemaken man.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn wel aardig, dat is al best een goed iets hoor
Ik heb nog de tijd meegemaakt, dat we onderwater gewoon konden ademenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet echt vroeger in Atlantis was alles beter, je had de tijd moeten meemaken man.
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gwn lekker avontuurlijk en spontaan van nature tog
ik probeer het subtiel te spelen hierquote:
Maar wij weten beter.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik probeer het subtiel te spelen hier
Dat is allang niet meer zo.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog de tijd meegemaakt, dat we onderwater gewoon konden ademen
Ik ook! Werkt het?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ik probeer het subtiel te spelen hier
Klopt, helaas he... times change, maar in elk geval heeft de zwarte plaag ons toendertijd niet gedood allemaalquote:
Zwarte plaag was toen geen probleem.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, helaas he... times change, maar in elk geval heeft de zwarte plaag ons toendertijd niet gedood allemaal
Dat autisme is niet gefaked.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een zogenaamde autistische aanval
Neen, maar als die ban bestaat dan zouden ze die van mij wel aan Spongeboss mogen opleggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een specifieke ban had die je verbood reacties van langer dan één zin te schrijven.
Oh nee, daar waren we tegen bestand he .... sterke genenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zwarte plaag was toen geen probleem.
Spongeboss, voordat dit topic dichtgaat wil ik je nog even mededelen dat ik je een enorme kneus vindquote:Op zondag 2 februari 2014 16:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zwarte plaag was toen geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |