Heb geen gerukte quote van een filosoof gebruikt, maar ik ben een oud inwoner van Altantis.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je dit even onderbouwen met een compleet uit z'n verband gerukte quote van een of andere filosoof? Anders vind ik het niet overtuigend.
Voor hun wel denk ik, aangezien zij dit echt niet willen zijn allebeiquote:
Klussen in en rond het huis, bladen lezen, series en films kijken.... computerspellen spelen... een beetje van alles wat... en jij ?quote:
Tjaquote:
dat zijn de nieuwe, je moet gewoon oldschool gaan bradaquote:
wrm proberen in nikonlovers broekje te komen dan? zij is 13quote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef F1978 het volgende:
Tjawat kan ik zeggen, een slecht mens kan ik nooit worden in elk geval.
Tuurlijk .. maar of je dat echt moet willen is een 2e want het is hier echt baggerquote:
Leuke hobbies. Die van mij zijn exact hetzelfdequote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klussen in en rond het huis, bladen lezen, series en films kijken.... computerspellen spelen... een beetje van alles wat... en jij ?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wrm proberen in nikonlovers broekje te komen dan? zij is 13
hahaha nu weet ik dat je me aan het plagen bentquote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Leuke hobbies. Die van mij zijn exact hetzelfde
je hebt een wilde fantasie jongen, keep it upquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jawa, zei ze zelf over je
dat leeftijd niet uitmaakt, het gaat om de liefde
Helemaal nietquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
hahaha nu weet ik dat je me aan het plagen bent
VAST JAquote:Op zondag 2 februari 2014 16:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
je hebt een wilde fantasie jongen, keep it up
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
NeeNiet hij xD Is iemand anders.
Ik deed mij voor als 13-jarig meisje en het kon hem niet schelen dat hij 22 jaar ouder isGaat om de liefde en niet om de leeftijd
ok... sorryquote:
Meisjes plagen zoentjes vragenquote:
Dat je me gek maakt. Faka met de straattaalbeheersing trouwens? Kan ik aannemen dat je vordering boekt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |