quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mooi ook dat hij het eerder had over dat anderen voortborduren op het werk van genieën van weleer, en dan plempt ie zelf dat soort 'wijsheden' van anderen neer
godverdommequote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik zelf niet eens. alsof ik die shit bewaar
Jij vindt jezelf echt een hilarische meestertroll he?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en house
wantquote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dan...
Nu ga je van mijn lijstje van FOK!ers die ik eigenlijk best oké vindt.
Hou op manquote:
Ik weet niet wat schrijnender is, het feit dat je niet beseft dat je tot de 'half intelligente' behoort of het feit dat je denkt dat je werkelijk de situatie begrijpt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik zeg enkel dat er genieën waren echte genieën. En dat het altijd de andere half intelligente waren die het verkloten.
Niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
No fucking way dat jullie gewoon een heel topic vol geschreven hebben in het half uur dat mijn telefoon leeg was.
Nee jullie snappen het niet, dit komt omdat ik uit hogere kringen kom.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf echt een hilarische meestertroll he?
Of meen je dit echt? Want daar moet ik een beetje van huilen
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen? Zoek je geen liefde?![]()
![]()
Lekker samen shoppen en dat soort dingen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Arcadia het volgende:
Chroestjov was ook wel een baas. Gewoon "vrienden" worden met Mela. Hoe is dat afgelopen.
Argoquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jullie snappen het niet, dit komt omdat ik uit hogere kringen kom.
En one-liners.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef chroestjov het volgende:
Lekker samen shoppen en dat soort dingen.
nee jij snapt niet wat er gaande is.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat schrijnender is, het feit dat je niet beseft dat je tot de 'half intelligente' behoort of het feit dat je denkt dat je werkelijk de situatie begrijpt.
Ben jij diezelfde kerel als bij wegmisbruikers, die vond dat hij geen boete moest krijgen omdat hij van adel wasquote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wil je dit even onderbouwen met een compleet uit z'n verband gerukte quote van een of andere filosoof? Anders vind ik het niet overtuigend.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben niet adel, met hogere kringen bedoel ik letterlijk naar boven keren.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde kerel als bij wegmisbruikers, die vond dat hij geen boete moest krijgen omdat hij van adel was_
Valt tegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lekker samen shoppen en dat soort dingen.
Misschien niet nee. Maar misschien ook wel. Wie zal het zeggen? Jij in ieder geval niet, aangezien je die credibiliteit nooit hebt gehad.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
nee jij snapt niet wat er gaande is.
Dit ben jijquote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben niet adel, met hogere kringen bedoel ik letterlijk naar boven keren.
Zeg slik even die kippenpoot door.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil je dit even onderbouwen met een compleet uit z'n verband gerukte quote van een of andere filosoof? Anders vind ik het niet overtuigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |