van haan hequote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik krijg nogal eens dingen mee uit die WA groep terwijl het mij niet zoveel interesseert.
Ik hoop dat de hele teringbende dichtgaat. Net zoals oud KLB. En 1.0.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop dat Yvonne hier komt huishouden
Hey, ook al ben ik een complete randdebiel, ik link gewoon een tekstje en als iemand daar dan om lacht dan is ie een beetje dom. En zichzelf dan veilig ertussenin positionerenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, je vindt niet dat je 'the average man' bent. Want je wijst de hele tijd op die Tao van je, waarin duidelijk staat dat alleen 'superior men embody it'. Wat jij hebt gedaan, en wat dus betekent dat je in de ogen van de Tao 'superior' bent.
Zeggen dat je 'average' bent betekent natuurlijk niet dat je het ook daadwerkelijk denkt.
Moeten wel geweldige avondjes zijn dan als het over FOK! gaat.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van haan hetijdens jullie uitgaanspartys
stuur je bilfoto dan, kutquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha ik heb eerder in dit topic al lang gezegd dat er wel degelijk een bilfoto bestaat
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en housequote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, je vindt niet dat je 'the average man' bent. Want je wijst de hele tijd op die Tao van je, waarin duidelijk staat dat alleen 'superior men embody it'. Wat jij hebt gedaan, en wat dus betekent dat je in de ogen van de Tao 'superior' bent.
Zeggen dat je 'average' bent betekent natuurlijk niet dat je het ook daadwerkelijk denkt.
en dat ze vooral dit topic met de grond gelijk maaktquote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele teringbende dichtgaat. Net zoals oud KLB. En 1.0.
Mensen Snotjongens van een jaartje of 18 willen het maar niet leren.
Toch maar goed dat ik me niet meng in de onderwereld van Fok!, ik zou niemand meer normaal kunnen behandelenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik krijg nogal eens dingen mee uit die WA groep terwijl het mij niet zoveel interesseert.
Nou dan...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
haha ik heb eerder in dit topic al lang gezegd dat er wel degelijk een bilfoto bestaat
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm probeer een heer te zijn in elk geval, weet niet of ik mij zo zou noemen zelf
iedereen in de kliko verdommequote:
wat zijn je hobbiesquote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
uhmmm probeer een heer te zijn in elk geval, weet niet of ik mij zo zou noemen zelf
Toch niet erg als ze homo zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef F1978 het volgende:
[..]
Haha ik heb idd iemand op mijn werk rondlopen die krullie tegen een andere collega zegt... uhmmm ... maar dat is dus niet een goed iets bedenk ik mij nu zojuist, dan zouden die homo zijn als hij het bedoeld als koosnaampje![]()
Als je het half volgt maar het wel als tegeltjeswijsheid neerpleurt, ben je achterlijker dan je jezelf doet voorkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en house
De betreffende foto had ik al drie keer gezien voor hij ermee kwam, maar hij valt me wel graag lastig met die onzin ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van haan hetijdens jullie uitgaanspartys
Wijze beslissing.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik me niet meng in de onderwereld van Fok!, ik zou niemand meer normaal kunnen behandelen
Beetje billen Appen. Vet stoer!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou dan...
Nu ga je van mijn lijstje van FOK!ers die ik eigenlijk best oké vindt.
Echt hè.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey, ook al ben ik een complete randdebiel, ik link gewoon een tekstje en als iemand daar dan om lacht dan is ie een beetje dom. En zichzelf dan veilig ertussenin positioneren
je maakt jezelf met dit soort posts alleen maar belachelijker. just don't.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik twijfel er aan en ik volg het half... Maar het is wel zo dat veel mensen in de geschiedenis het altijd de lui met intelligentie waren die Aristoteles, etc lieten doden. Aristoteles heeft de benen genomen Socrates niet, was Aristoteles gebleven was hij ook dood door gasten als jou en house
Nee ik zeg enkel dat er genieën waren echte genieën. En dat het altijd de andere half intelligente waren die het verkloten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je het half volgt maar het wel als tegeltjeswijsheid neerpleurt, ben je achterlijker dan je jezelf doet voorkomen.
En jezelf vergelijken met Aristotelesben je je deliriumpilletjes weer vergeten?
Mooi ook dat hij het eerder had over dat anderen voortborduren op het werk van genieën van weleer, en dan plempt ie zelf dat soort 'wijsheden' van anderen neerquote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je het half volgt maar het wel als tegeltjeswijsheid neerpleurt, ben je achterlijker dan je jezelf doet voorkomen.
En jezelf vergelijken met Aristotelesben je je deliriumpilletjes weer vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |