quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat voor naampjes zijn dat dan precies ?
haha dat verschilt wie het isquote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja want hoe kan jij mij wijzen op mijn achterlijkheid als ik niet achterlijk ben?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij impliceerde dat ''het iemand wijzen op achterlijkheid'' iets te maken heeft met ''bewijs''.
De foto die jij in de WA groep hebt geplaatst waarvan je eerder nog zei dat je zelf niks op FOK! hebt geplaatst omdat je ook wel weet dat meerdere FOK!ers die inderdaad ergens zullen hebben misschien?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee? ik heb werkelijk waar geen idee
Ik raad je enige zelfreflectie aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja want hoe kan jij mij wijzen op mijn achterlijkheid als ik niet achterlijk ben?
welke WA groep?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
De foto die jij in de WA groep hebt geplaatst waarvan je eerder nog zei dat je zelf niks op FOK! hebt geplaatst omdat je ook wel weet dat meerdere FOK!ers die inderdaad ergens zullen hebben misschien?
DM die shit gewoonquote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
De foto die jij in de WA groep hebt geplaatst waarvan je eerder nog zei dat je zelf niks op FOK! hebt geplaatst omdat je ook wel weet dat meerdere FOK!ers die inderdaad ergens zullen hebben misschien?
Aan jou uitleggen dat je een gestoorde idioot bent die zijn tijd verdoet met posten in discussies met irrelevante feitenkennis om vervolgens te claimen dat hij wijs is, is moeilijker dan een aap uitleggen hoe hij een kernreactor bouwt. Dus nee, ik ga het je niet uitleggen. Daar zoek je maar een ander voor, iemand die ervoor betaalt krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee waarom dan, zonder uitleg... Kan je toch niet zomaar.
Waarom dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik raad je enige zelfreflectie aan.
Vriend waar bleef je nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, komt vaker voor ja.... en knuffeltje bv, of wordt die achtergesteldquote:Op zondag 2 februari 2014 16:11 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha dat verschilt wie het ismaar ik heb iets met drop volgens mij
Droppiej is een veel gebruikte haha
Ik vind jou ook maar een sneu ventje.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Aan jou uitleggen dat je een gestoorde idioot bent die zijn tijd verdoet met posten in discussies met irrelevante feitenkennis om vervolgens te claimen dat hij wijs is, is moeilijker dan een aap uitleggen hoe hij een kernreactor bouwt. Dus nee, ik ga het je niet uitleggen. Daar zoek je maar een ander voor, iemand die ervoor betaalt krijgt.
Welk station?quote:
eeens.quote:
Ok meneer de slimmerik.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Aan jou uitleggen dat je een gestoorde idioot bent die zijn tijd verdoet met posten in discussies met irrelevante feitenkennis om vervolgens te claimen dat hij wijs is, is moeilijker dan een aap uitleggen hoe hij een kernreactor bouwt. Dus nee, ik ga het je niet uitleggen. Daar zoek je maar een ander voor, iemand die ervoor betaalt krijgt.
Dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een sneu ventje.
knuffeltje gebruik ik nooitquote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, komt vaker voor ja.... en knuffeltje bv, of wordt die achtergesteld
Ja, andere topics waar ik even mensen wilde helpen he.... druk druk drukquote:
Zie de eerdere post van TwentyFourr:quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Sponge .. dont even try .. hoth is een van de weinigen die daadwerkelijk inhoudelijk iets te melden heeft, dat ben ik bij jou nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.
Greysonquote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik vind jou ook maar een sneu ventje.
When a superior man hears of the Tao,quote:Op zondag 2 februari 2014 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zie de eerdere post van TwentyFourr:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |