God is dat niet iets in de trant van 'Allah houdt van iedereen die in Zijn naam gezamenlijk vechten als één'quote:
Ik heb al een tr gemaakt.quote:
Ohquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet bij mij zijn, ik ben niet 1 van de fok!ers die een collage bijhoudt.
Dat je illusie lachwekkend isquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?
WAt heb jij dan voor de wereld gedaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat je illusie lachwekkend is
Nou, dat dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?
Jou op je achterlijkheid gewezenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WAt heb jij dan voor de wereld gedaan?
Ja, ik zit altijd op jouw naam.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef AMangold het volgende:
Zit er uberhaupt wel is iemand op de chat
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,quote:
Er zijn nergens bewijzen dat ik achterlijk ben, en ik doe het prima. Maar goed je komt er wel achter ooit, en dan denk je dat ik wel gelijk had, maar dan is het te laat. Dan weet je niet waar ik ben en moet je van scratch beginnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jou op je achterlijkheid gewezen
Was het wel een mooie bilquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,
In haar kringspierquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Waar heeft supergirl dan een piercing?
tong togquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Waar heeft supergirl dan een piercing?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jou op je achterlijkheid gewezen
Zou ikn iet doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Greyson het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon goatse posten.
nee? ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |