God is dat niet iets in de trant van 'Allah houdt van iedereen die in Zijn naam gezamenlijk vechten als één'quote:
Ik heb al een tr gemaakt.quote:
Ohquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet bij mij zijn, ik ben niet 1 van de fok!ers die een collage bijhoudt.
Dat je illusie lachwekkend isquote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?
WAt heb jij dan voor de wereld gedaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat je illusie lachwekkend is
Nou, dat dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?
Jou op je achterlijkheid gewezenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
WAt heb jij dan voor de wereld gedaan?
Ja, ik zit altijd op jouw naam.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef AMangold het volgende:
Zit er uberhaupt wel is iemand op de chat
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,quote:
Er zijn nergens bewijzen dat ik achterlijk ben, en ik doe het prima. Maar goed je komt er wel achter ooit, en dan denk je dat ik wel gelijk had, maar dan is het te laat. Dan weet je niet waar ik ben en moet je van scratch beginnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jou op je achterlijkheid gewezen
Was het wel een mooie bilquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,
In haar kringspierquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Waar heeft supergirl dan een piercing?
tong togquote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
Waar heeft supergirl dan een piercing?
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jou op je achterlijkheid gewezen
Zou ikn iet doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Greyson het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon goatse posten.
nee? ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bewijzen, wij weten allebei waar het om gaat,
Hossel gespotquote:
Redelijke bil, ruim voldoende.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was het wel een mooie bil![]()
Ik weet dat jij expert bent
Het raakt kant noch wal.quote:
Moslims behoren niet met elkaar te vechten is wat er staat ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
God is dat niet iets in de trant van 'Allah houdt van iedereen die in Zijn naam gezamenlijk vechten als één'?
Definieer ''bewijzen''quote:Op zondag 2 februari 2014 16:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zijn nergens bewijzen dat ik achterlijk ben, en ik doe het prima. Maar goed je komt er wel achter ooit, en dan denk je dat ik wel gelijk had, maar dan is het te laat. Dan weet je niet waar ik ben en moet je van scratch beginnen.
Zo kan je het ook interpreteren natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moslims behoren niet met elkaar te vechten is wat er staat ja.
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, nopeIets dat niet sexy is, krijg je ook niet sexy op de foto
t is dat je het zelf zegt...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hij probeerde een topic-kaap maar dat werd afgekapt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef probeer het volgende:
Iemand nog daadwerkelijk iets boeiends te melden, of is dit weer het zoveelste gezwets-topic van Spongeboss?
straks werkenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef probeer het volgende:
Iemand nog daadwerkelijk iets boeiends te melden, of is dit weer het zoveelste gezwets-topic van Spongeboss?
Vissen naar complimentjesquote:Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.quote:
Rustig maar.quote:
Jouw postgedrag is een bewijs voor je achterlijkheid. Fin.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.
Ja maar we kunnen wel samen in feedback gaan klagen als je wilt, dan gaat die misschien dicht.quote:
quote:
Nee waarom dan, zonder uitleg... Kan je toch niet zomaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Jouw postgedrag is een bewijs voor je achterlijkheid. Fin.
Wat voor naampjes zijn dat dan precies ?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm.. beetje gewoontevoor echte schatjes heb ik andere naampjes
Jij impliceerde dat ''het iemand wijzen op achterlijkheid'' iets te maken heeft met ''bewijs''.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat doen jij kwam ermee, dat jij mee hebt gewezen op mijn achterlijkheid, dan moet je wel bewijs hebben of een reden? Als jij mij niet begrijpt kunnen we haast stellen dat jouw wijsheid niet zo ver doet reiken dan de mijne, en dat jij dan beter kan leren dan mij, maar van wijsheid geen kaas gegeten hebt.
hugey en zoquote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm.. beetje gewoontevoor echte schatjes heb ik andere naampjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |