http://irc.fok.nl/quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
euw.. waar(beetje lui en te blind om te zoeke
)
Wel intiem dat je complete onbekenden schat noemt. Jij hebt vast veel liefde te gevenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, niemand valt mij lastig in DM dus het zal wel mee vallen
Jouw kontfoto is dan ook niet echt een geheim. Maar nee, ik heb geen idee wie het is.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ze zit hier nog geen maanddoe niet zo naief
Gast 61:4 is echt niet okéquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
A.k.a. ik ben wel in voor een gesprek als iemand dat ziet zitten.
Picsquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw kontfoto is dan ook niet echt een geheim. Maar nee, ik heb geen idee wie het is.
Gewoon je bek houden gaarne.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
Andere topics wordt wel gesloten maar deze shit niet?
Wat zit jij nou weer te ijlenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
Maak maar een eigen KLB topicquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
kontfoto? ik heb nooit een kontfoto gepost. niets meer dan geruchtenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Jouw kontfoto is dan ook niet echt een geheim. Maar nee, ik heb geen idee wie het is.
Ze zeggen dat ze intelligent zijn, en dat de wereld op mensen als hun leunt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef Greyson het volgende:
Want een fucking bagger zeg. Typisch puisterige nerds op FOK!
Kap eens met deze onzin en zoek een leven.
Nou ja, niet altijd maar toch wel behoorlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
...dus je bent gewoon aardig tegen iedereen?!
[..]
..irrelevante opmerking
uhm.. beetje gewoontequote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel intiem dat je complete onbekenden schat noemt. Jij hebt vast veel liefde te geven
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kontfoto? ik heb nooit een kontfoto gepost. niets meer dan geruchten
Zeker hele smerige heuheuequote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
uhm.. beetje gewoontevoor echte schatjes heb ik andere naampjes
En jij zegt dat je een arbeider bent maar hebt vervolgens wel de illusie dat de wereld op je zou kunnen leunen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze intelligent zijn, en dat de wereld op mensen als hun leunt.
Echt een playergirlquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wel intiem dat je complete onbekenden schat noemt. Jij hebt vast veel liefde te geven
quote:
Kuttopic!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden gaarne.
Dankje.
Zou kunnen ja, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En jij zegt dat je een arbeider bent maar hebt vervolgens wel de illusie dat de wereld op je zou kunnen leunen.
Niet bij mij zijn, ik ben niet 1 van de fok!ers die een collage bijhoudt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |