omdat mijn naam in de OP staat en de modjes dat leuk vindenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open![]()
Omdat het hier gezellig kletsen is ?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open :´)
Omdat ik er een reeks van heb gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk nog open![]()
Daar zijn SC's toch voor?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Omdat het hier gezellig kletsen is ?![]()
Beter openen ze ook een chatbox.fok.nl
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze krachten bundelen en een tr maken?
En dit dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat mijn naam in de OP staat en de modjes dat leuk vinden
Er is een FOK! chatbox....quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Omdat het hier gezellig kletsen is ?![]()
Beter openen ze ook een chatbox.fok.nl
Schouderklopje voor jouquote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik er een reeks van heb gemaaktGOED HE
Écht fantastisch.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik er een reeks van heb gemaaktGOED HE
wablief?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Blozen, persoonlijke info kwijt, eigen foto als avatar, dit is een typische prooi voor een zoldernerd.
Haha gayquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]tr is gemaakt. We zullen zien, als een mod online is.
TR gemacht.quote:
Geen idee. Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die een tijdje mee heeft gelezen. Bekendere FOK!ers zijn nou eenmaal een open boek in veel opzichten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
\wat is het originele account van lievewij. ik voel aan dat jij het weet
Ik Fok! volgens mij nog niet eens een jaarquote:
Lees boven staat gewoon een tabje genaamd chat...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik Fok! volgens mij nog niet eens een jaarDus weet dat allemaal nog niet zo goed
Maar een echte chatbox erbij lijkt mij nog best gezellig
ze zit hier nog geen maandquote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee. Voor hetzelfde geld is het gewoon iemand die een tijdje mee heeft gelezen. Bekendere FOK!ers zijn nou eenmaal een open boek in veel opzichten.
Ik FOK ook nog geen jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik Fok! volgens mij nog niet eens een jaarDus weet dat allemaal nog niet zo goed
Maar een echte chatbox erbij lijkt mij nog best gezellig
Lieve schat, niemand valt mij lastig in DM dus het zal wel mee vallenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je het uitlokt als je DM-inbox vol zit met rommel.
http://irc.fok.nl/quote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
euw.. waar(beetje lui en te blind om te zoeke
)
...dus je bent gewoon aardig tegen iedereen?!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet helpen. Ben veel te veel opgezogen in FOK! om met een gerust hart sneren naar iedereen uit te halen. Ik vind zelfs SG best oké.
..irrelevante opmerkingquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als heeft een aap een hoog iq en gouden ring, het is en blijft een..
A.k.a. ik ben wel in voor een gesprek als iemand dat ziet zitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, niemand valt mij lastig in DM dus het zal wel mee vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |