quote:Dus ons aller gepiercete immer vrolijke kuikentje -supergirl- liet om een of andere reden een pica van haar DM-box zien. Waarom precies weet ik niet. Doet er ook niet toe. Had al verwacht dat er redelijk wat wanhopige jonge (én oude) Fok!kers zich er zouden inlikken, maar besefte niet hoe erg het zou zijn
Heel veel users met de meest wanhopige vragen uit 'interesse'. Dingen als 'hoe was je werkdag' etc. Stapelgek word je er toch van! Dat is toch niet vol te houden. Vind het wel jammer dat het maar eens te meer het stereotype van de gemiddelde Fok!ker beschrijftEn dat het er voor zorgt dat de meeste vrouwelijke users zich maar beter voor kunnen doen als man...
Waarom kunnen we hier niet gewoon normaal doen met zijn allen
quote:
het gaat ondertussen over autisme in dit topicquote:Op zondag 2 februari 2014 15:50 schreef Flitskikker het volgende:
Post betreffende screenshot dan.
Voorgaande topics niet gelezen.
Nee doet het niet, Aristoteles een genie moest dood, wie zat achter zijn dood een stelletje lutsers. Aristoteles heeft hem toen de benen gepakt. Alexander de Grote was een genie en je wilt niet weten hoe zijn rijk uiteen is gevallen bij zijn dood niemand was capabel genoeg de leiding te nemen en er kwam ruzie. Echte leiders etc zijn zeldzaam anders zat de geschiedenis er vol mee, dus kan me niet voorstellen dat jij bij die categorie hoort.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit argument slaat echt als een tang op een varken.
Bedankt!quote:
Je bent de draad kwijtgeraakt hequote:Op zondag 2 februari 2014 15:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee doet het niet, Aristoteles een genie moest dood, wie zat achter zijn dood een stelletje lutsers. Aristoteles heeft hem toen de benen gepakt. Alexander de Grote was een genie en je wilt niet weten hoe zijn rijk uiteen is gevallen bij zijn dood niemand was capabel genoeg de leiding te nemen en er kwam ruzie. Echte leiders etc zijn zeldzaam anders zat de geschiedenis er vol mee, dus kan me niet voorstellen dat jij bij die categorie hoort.
EINZZZZquote:
Hoezo verkapt duitsland? ik ga geen duits leren hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 15:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima ga dan maar lekker in verkapt Duitsland wonen.
Lul dan niet met je getrol of ik autistisch ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent de draad kwijtgeraakt he![]()
Geeft niet, ik was sowieso niet erg geinteresseerd in de discussie.
Typisch arbeidersniveau dit. Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lul dan niet met je getrol of ik autistisch ben.Verdoe mijn tijd niet domme kut en ga terug naar de keuken.
Drenthe is wel een soort klein Duitslandquote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Hoezo verkapt duitsland? ik ga geen duits leren hoor
De enige die je eigen tijd verdoet ben je zelf tbh.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Lul dan niet met je getrol of ik autistisch ben.Verdoe mijn tijd niet domme kut en ga terug naar de keuken.
Onze krachten bundelen en een tr maken?quote:
0 x 0, wat is dat ook alweer?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Onze krachten bundelen en een tr maken?
Reserve Belg zijn ben ik gewend, zelfs heel even in BE gewoond dus dat lukt mij wel.. Zolang ik maar geen andere taal moet lerenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Drenthe is wel een soort klein Duitsland
Brabant/Limburg zijn eerder reserve Belgen
Jij bent niet slim genoeg om een Alexander de Grote te zijn, dus in dat opzicht ben je net zo dom als mij. Een universitaire opleiding volgen is leuk, maar vaak bouw je verder over wat genieën hebben opgebouwd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Typisch arbeidersniveau dit. Al draagt een aap een gouden ring...
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
Reserve Belg zijn ben ik gewend, zelfs heel even in BE gewoond dus dat lukt mij wel.. Zolang ik maar geen andere taal moet leren
quote:
Vind je het zelf wel overtuigend wat je allemaal zegt?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent niet slim genoeg om een Alexander de Grote te zijn, dus in dat opzicht ben je net zo dom als mij. Een universitaire opleiding volgen is leuk, maar vaak bouw je verder over wat genieën hebben opgebouwd.
Dat is een troll die wellicht zo lelijk is dat je je in je koffie verslikt als ze langskomt lopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Piye het volgende:
Niveau van dit topic ging omlaag toen lievewij er niet meer in postte. De enige die het nog kan redden is houseoftheholy.
vrij weinig eigenlijk :pquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
Was ist lose ? (op mijn beste [[slechte]] Duits XD)
Ik heb wel hulp nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Piye het volgende:
Niveau van dit topic ging omlaag toen lievewij er niet meer in postte. De enige die het nog kan redden is houseoftheholy.
Want dat is relevant omdat?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is een troll die wellicht zo lelijk is dat je je in je koffie verslikt als ze langskomt lopen.
Het taoïsme lachen mensen ook om, maar in de Tao zelf staat dat het de kleine man is die erom lacht en het belachelijk maakt. In dat opzicht weet ik dat ik Aziatische invloeden heb in mijn denken, de westerlingen kunnen daar niet mee om gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel overtuigend wat je allemaal zegt?
Ah, okiesquote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef AMangold het volgende:
[..]
Staan de initialen (WM) van mijn pa in verwerkt
Wat doet mijn uiterlijk ertoe?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is een troll die wellicht zo lelijk is dat je je in je koffie verslikt als ze langskomt lopen.
Waarom moet het relevant zijn dit is toch een verkapte SC? Die zijn nooit relevant.quote:
\wat is het originele account van lievewij. ik voel aan dat jij het weetquote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef Piye het volgende:
Blozen, persoonlijke info kwijt, eigen foto als avatar, dit is een typische prooi voor een zoldernerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
Reserve Belg zijn ben ik gewend, zelfs heel even in BE gewoond dus dat lukt mij wel.. Zolang ik maar geen andere taal moet leren
Ja, dit is een logische denkwijze inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 15:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom moet het relevant zijn dit is toch een verkapte SC? Die zijn nooit relevant.
Ik kan helaas niet helpen. Ben veel te veel opgezogen in FOK! om met een gerust hart sneren naar iedereen uit te halen. Ik vind zelfs SG best oké.quote:
Als heeft een aap een hoog iq en gouden ring, het is en blijft een..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat doet mijn uiterlijk ertoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |